Tänään klo 21 tulee jännityselokuva vuodelta 1968: Rosemaryn painajainen
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
On kyllä Miakin tässä uskomattoman viehättävä, upeat kasvot. Miellyttävää myös vain fiilistellä ajankuvaa.
Muistatteko hänet Peyton Placessa? Minä katsoin lapsena ja Allison oli suosikkini. Itkin, kun hän katosi.
Kamalinta tuossa on se tunne kun joutuu kontrolloiduksi. "Eiköhän mennä nyt kotiin rauhoittumaan".
Tuo kirjakohtaus on kirjaimellisesti tapahtunut minulle.
N:n lapsi.
Yle Areenalla - katso elokuvia- osiossa koska vaan näkyvillä.
Katsoin vuosia sitten. Joskus amerikkalaisissa elokuvissa oli usein yhdistetty paholaistarinat ja lapset, ainakin 1970-luvulla olivat suosittuja. En pidä sellaisista.
Vierailija kirjoitti:
Puuduttava leffa.
Ensimmäiseen minuuttiin ei yhtäkään karjuvaa Digihirviötä...Lopetin heti katsomisen.
Vierailija kirjoitti:
Menikö tää jo?
Eilen illalla meni.
Mut Yle Areenassa näkyy.
Mua häiritsi se kohtaus, jossa se aviovaimo luuli miehensä raiskanneen tämän yöllä. Ja se oli kai sit ihan ok, sehän oli Suomessakin sallittua pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsi se kohtaus, jossa se aviovaimo luuli miehensä raiskanneen tämän yöllä. Ja se oli kai sit ihan ok, sehän oli Suomessakin sallittua pitkään.
Niin muakin. Huomaa, että on vanha elokuva, tuollanen oli hyväksyttyä aikoinaan.
Tosi kaunis kyllä. Ja mielenkiintoinen aikamatka aidolle 60-luvulle. Tykkään sen ajan kampauksista, meikeistä ja vaatteista.