Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään klo 21 tulee jännityselokuva vuodelta 1968: Rosemaryn painajainen

Vierailija
25.07.2026 |

Kuka on nähnyt ja / tai aikoo katsoa?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä leffa, kirja vielä parempi, mutta jatkoa eli " Rosemaryn poika" en ole lukenut. 

Vierailija
42/70 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyvää tässä on? Ei, ei ei ei, ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut leffa katsoessaan kommentoi samalla nettiin? Ei voi olla hyvä kokemus ylipäänsä koko katseleminen, saa edes leffasta näkemystä noin, kun pitää välillä katsoa, mitä muut sanoo jossain vauvassa tai somessa. Eli ei voi haukkuakaan, jos ei vain itse voi edes yhden leffan ajaksi keskittyä katsomaan.

44/70 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen parhaillaan. Olen nähnyt tämän jo niin monta kertaa että osaan vuorosanat ulkoa, mutta se ei haittaa. Aivan mahtava elokuva. Tarina, hahmot, miljöö, roolisuoritukset. Se että noituuden harjoittajat ovat samassa kerrostalossa asuvia tunkeilevia ja suulaita vanhuksia on jotenkin hykerryttävän hyytävää. 

Vierailija
45/70 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä Miakin tässä uskomattoman viehättävä, upeat kasvot. Miellyttävää myös vain fiilistellä ajankuvaa.

Vierailija
46/70 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä näkyy myös tissit

Juu mutta Farrowin tisseissä ei paljon näkemistä ole, näkyis edes tussu samalla.

Vierailija
47/70 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan olen lukenut, mutta Rosemaryn poikaa en ole lukenut.

Vierailija
48/70 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä näkyy myös tissit

Juu mutta Farrowin tisseissä ei paljon näkemistä ole, näkyis edes tussu samalla.

Pyh- ihan täydellinen povi Mialla.

Vierailija
49/70 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan olen lukenut mutta elokuvaa en ole koskaan katsonut. 

Vierailija
50/70 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut leffa katsoessaan kommentoi samalla nettiin? Ei voi olla hyvä kokemus ylipäänsä koko katseleminen, saa edes leffasta näkemystä noin, kun pitää välillä katsoa, mitä muut sanoo jossain vauvassa tai somessa. Eli ei voi haukkuakaan, jos ei vain itse voi edes yhden leffan ajaksi keskittyä katsomaan.

Tämä viesti ei liity enää ketjun aiheeseen, mutta tätä samaa ilmiötä olen monen asian kohdalla ihmetellyt tällä palstalla.

Kun on jokin vaalitentti tai muu ohjelma, jota suuret ihmisjoukot seuraavat samanaikaisesti, tulee palstalle koko ajan kommentteja. Itse en ole voinut kommentoida, koska silloin olisi jäänyt kuulematta ja ymmärtämättä, mitä joku keskustelun osallistuja juuri sillä hetkellä sanoo ja miten siihen muut keskustelijat reagoivat. Olen miettinyt, eivätkö palstalle kirjoittavat todellisuudessa seuraa ohjelmaa, kun he kirjoittavat viestejä, välillä vastaavat muiden viesteihin ja kirjoittavat taas uusia viestejä.

Vierailija
51/70 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lukenut kirjan.  En muista olenko nähnyt leffaa.  Voisin laittaa tallennukseen. 

Vierailija
52/70 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin noin klo 20.30 että joku kehuu tätä leffaa, päätin katsoa ekaa kertaa. Noh, tunnin jälkeen ei ollut mitään tarjottavaa tällä leffalla, joten päätin tulla kirjoittamaan oman mielipiteeni. Siinä meni taas tunti kallista aikaa jonkun kehujen takia. 

Vierailija
53/70 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuduttava leffa.

Vierailija
54/70 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin noin klo 20.30 että joku kehuu tätä leffaa, päätin katsoa ekaa kertaa. Noh, tunnin jälkeen ei ollut mitään tarjottavaa tällä leffalla, joten päätin tulla kirjoittamaan oman mielipiteeni. Siinä meni taas tunti kallista aikaa jonkun kehujen takia. 

Leffan idea onkin siinä että se etenee hitaasti. Jos katsoo vain tunnin niin menettää koko leffan idean.

Vierailija
55/70 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella pitkäveteinen. Millaisia seniilejä kaikki elokuvakriitikot on kun kehuvat tuollaisia elokuvia?

Taidat olla itse hiukan seniili, kun aivosi heräävät toimimaan vain toimintaelokuvan äksönissä.

Vierailija
56/70 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän YLE VERORAHOILLA TAAS .  

Voi herranjumala taas näitä persuja 🤬. Mene sinä vain katsomaan valmiiksi naurettuja hupailujasi mainoskanavilla.

Vierailija
57/70 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nää YLE rahat kuulu Suomeen ?  Monet saa katsottua edes Liv tai muita mutta veroja pitää maksaa .  

Ai että "meidän verorahoilla" yle pitäisi näyttää vain suomalaisia leffoja?

Vierailija
58/70 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän verorahoilla tätä paskaa . 

Kerropa persu mitä siellä pitäisi näkyä?

Vierailija
59/70 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roseanne teki tästä parodiaa yhdessä komediasarjansa jaksossa - samassa, missä AbFabin Edina ja Patsy vierailivat.

Vierailija
60/70 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikin paljon parempi kuin muistin. Eikä yhtään hidastempoinen.