Nuori kesäpoika töissä
Moi,
Oon 40v nainen ja mun työpaikalle on tullut kesätöihin 20v poika. Ja siis ihan hävettää myöntää meidän kahden välistä kemiaa. En voi kertoa tätä kellekään. Hän on vuotta vanhempi kuin oma tyttäreni, joka tekee tästä kaikesta vielä hullumman. Tää poika on todella kunnollinen ja hyvä tyyppi, mutta osoittaa aivan selkeää kiinnostusta. Mulla itselläni on aika vauhdikas nuoruus, jonka jälkeen olen ollut perheenäiti ja uraohjus. Mulla on itsetunto kohdillaan sekä aina vähän pilkettä silmäkulmassa, johon tämä nuori kundi on tainnut silmänsä iskeä. Ja nyt huomaan itsekin häntä jo liikaa ajattelevan.
Apua, pudottakaa mut takaisin maanpinnalle!
Kommentit (48)
Tulee mieleeni tapaus kun olin 18. Olin lähiöbaarissa juopottelemassa ja sieltä lähdin yhden täti-ihmisen mukaan. Yö pidettiin jatkoilla aikuisten kivaa. Aamupalapöydässä oli hauska yllätys, kun hänen 19-vuotias poika ja kaksikymppinen tytär tulivat siihen keittiön ovelle ja tämä sanoi lapsilleen, että tulkaas sanomaan huomenta uudelle isäpuolelle - Markohan se oli...
M 53
Mua ällöttää pelkästään jo se että mun 22 vuotias sisko seurustelee 32 vuotiaan miehen kanssa, vaikka molemmat on aikuisia on toi kontesti silti eri, 22 vuotias vasta opettelee elämää ja yli 30 vuotias on jo kokenut 20 vuotiaiden juttuja vaikkei välttämättä nyt mitään hurjaa ikinä tapahtunut omassa nuoruudessa.
Jos tuo suhde olisi tyttärelle ok, niin senkun alatte olee sillai. Jos kemiat kohtaa, niin sehän on mahtavaa. Ainoa asia oman uran kannalta huomioiden, että hommiin kannattaa ruveta vasta sitten kun kesäpojan kesäpesti on suoritettu loppuun. Sitten tietysti oleellinen eli kannattaa kans kesäpojalta itseltään kysyä, että onko hänelle ok, jos alatte olee sillai.
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstan moraalipoliisit ovat vauhdissa, vaikka ovat varmasti niitä samoja miehiä, joiden mielestä olisi ihmisoikeus, että itselle kuuluisi 25 vuotta nuorempi tyttöystävä.
Haluaisitko itse että oma 20 vuotias tytär seurustelisi yli 40 vuotiaan miehen kanssa?
Tai oma poika seurustelisi itsesi ikäisen naisen kanssa?
Niin mietis sitä.
Voi myös olla, että hieman ylitulkitset sitä kiinnostusta ja kemiaa kun olet itse ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Nuori poika huomaa mistä naruista vetää, ei tarvitse tehdä niin paljon
Nykäsee narusta ja pääsee pukille.
Vierailija kirjoitti:
Raivo ja lynkkays olisi suuri ja sukupuolet olisivat toisin päin.
Musta ainakin molemmin puolin ällöttävää
Vierailija kirjoitti:
Tai sit sä vaan vaihdevuosihormoneissasi kuvittelet kaiken.
Incelin tietämätöntä ulinaa. 🤭 Naiset tekee lapsia 4-kymppisenäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sit sä vaan vaihdevuosihormoneissasi kuvittelet kaiken.
Incelin tietämätöntä ulinaa. 🤭 Naiset tekee lapsia 4-kymppisenäkin.
Lastakos se pyrkii tekemään se kloppi?
Vierailija kirjoitti:
Raamattu ei anna lupaa irtosuhteisiin, joten jätä asia sillensä. Muutoin rikot ihanan avioliittosi, jonka olet luvannut alttarilla kestävän "kunnes kuolemat meidät erottaa".
Sanoiko ap olevansa tällä hetkellä parisuhteessa tai olevansa uskovainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko, että tyttösi alkaa seksisuhteeseen yli 40v miespuolisen työkaverisi kanssa vuoden päästä?
Työpaikan setämies käy vain kiksauttaan 20v. tytärtä, koska selkeästi "oli kemiaa". 😎
Mitä Hämeeseen kuuluu?
Onhan niillä Erikan, Helmin ja Jenni vanhemmillakin ollut sulattelemista. Tässä tapauksessa ikäero on kuitenkin aika pieni. Tommin ja Katri Helenan kohdalla ikäeroa ei edes tajua, ovat sen verran naimanaamat.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo suhde olisi tyttärelle ok, niin senkun alatte olee sillai. Jos kemiat kohtaa, niin sehän on mahtavaa. Ainoa asia oman uran kannalta huomioiden, että hommiin kannattaa ruveta vasta sitten kun kesäpojan kesäpesti on suoritettu loppuun. Sitten tietysti oleellinen eli kannattaa kans kesäpojalta itseltään kysyä, että onko hänelle ok, jos alatte olee sillai.
Miksi ihmeessä aikuinen tarvitsisi tyttärensä lupaa asiaan, joka ei tyttärelle kuulu pätkääkään.
Anna AP palaa, toista mahdollisuutta ei tule.
Antti Lindtmanin ja hänen puolisonsa Kaija Stormbomin ikäero on noin 19 vuotta.
Sauli Niinistön ja Jenni Haukion ikäero 29 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Ja eikös Sale ollut vielä Jennin kummisetä? 😅
Mitä väliä jollain tyttären mielipiteellä on jos muutaman kerran paneskelee jonkun työpaikan miehen kanssa. Kuuluuko tyttärelle raportoida kaikki sutinat?
Anna laueta sisälle ilman kortsua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja eikös Sale ollut vielä Jennin kummisetä? 😅
Voi opettaa raamattua samalla kun panee.
Täällä palstan moraalipoliisit ovat vauhdissa, vaikka ovat varmasti niitä samoja miehiä, joiden mielestä olisi ihmisoikeus, että itselle kuuluisi 25 vuotta nuorempi tyttöystävä.