Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori kesäpoika töissä

Vierailija
25.07.2026 |

Moi,

Oon 40v nainen ja mun työpaikalle on tullut kesätöihin 20v poika. Ja siis ihan hävettää myöntää meidän kahden välistä kemiaa. En voi kertoa tätä kellekään. Hän on vuotta vanhempi kuin oma tyttäreni, joka tekee tästä kaikesta vielä hullumman. Tää poika on todella kunnollinen ja hyvä tyyppi, mutta osoittaa aivan selkeää kiinnostusta. Mulla itselläni on aika vauhdikas nuoruus, jonka jälkeen olen ollut perheenäiti ja uraohjus. Mulla on itsetunto kohdillaan sekä aina vähän pilkettä silmäkulmassa, johon tämä nuori kundi on tainnut silmänsä iskeä. Ja nyt huomaan itsekin häntä jo liikaa ajattelevan. 

Apua, pudottakaa mut takaisin maanpinnalle!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli 22v ikäisenä "suhde" kesätöissä tapaamani 42v miehen kanssa muutaman kesäkuukauden. Kemiaa oli, ja syvällisiä keskusteluja. Tuntui että oltiin tasaveroisia. Syksyn tullen hän hävisi takavasemmalle, ja itse jäin potemaan sydänsuruja. 

Nyt 30 vuotta myöhemmin en mitenkään muistele tuota hymyillen. Saattoi olla että olin itse aloitteellisempi, mitään groomausta tms ei ollut. Mutta ei silloin nuorena tajunnut millainen ero oli iässä ja elämänkokemuksessa. Olisi saanut jäädä tapahtumatta. 

Vierailija
42/48 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekaskin nelikymppinen on kaksikymppisen silmiin vanha! Nyt ap vähän jäitä pöksyihin. Veikkaan sun ihastumishuuruissasi kuvittelevan tuon kemian. Se, että toinen on ystävällinen ei tarkoita flirttailua eikä kiinnostusta. Älä nolaa itseäsi, vaan pidä tuo innostuksesi itselläsi, sillä se menee kyllä ohi ja sitten tajuat kuinka hassu täti olitkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana provo.

Vierailija
44/48 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny harkitsee seksiä vain jos tyttö on vähintään 60 vuotta nuorempi.

Vierailija
45/48 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sit sä vaan vaihdevuosihormoneissasi kuvittelet kaiken.

Incelin tietämätöntä ulinaa. 🤭 Naiset tekee lapsia 4-kymppisenäkin. 

Lastakos se pyrkii tekemään se kloppi?

Haluaa vähintään kolme lasta ap:n kanssa.

Vierailija
46/48 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä tarina on tosi

Vierailija
47/48 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kyllä nuorena miehenä tapailin mielellään 10-20 vuotta vanhempia "tätejä". Jätkät tietysti näistä kuittailivat mutta mitä väliä sillä oli? Olen aina viehättynyt kypsemmistä ja sinut itsensä kanssa olevista naisista eikä tämä iän myötä ole mihinkään kadonnut. Silloin nuorena ne oman ikäiset tuntuivat kauhean epävarmoilta ja lapsellisiltä ja kokeneemmalta naiselta sai poikkeuksetta parempaa seksiäkin. Eli ihan hyvin tuo nuori kaveri voi katsella ap:ta sillä silmällä, ei se ole mitenkään harvinaista vaikka kateelliset "siskot" sitä koittavat miehen puolesta täällä todistella. Täysi-ikäinen ukko ja jos sinäkin olet sinkku niin go for it!

Vierailija
48/48 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli 22v ikäisenä "suhde" kesätöissä tapaamani 42v miehen kanssa muutaman kesäkuukauden. Kemiaa oli, ja syvällisiä keskusteluja. Tuntui että oltiin tasaveroisia. Syksyn tullen hän hävisi takavasemmalle, ja itse jäin potemaan sydänsuruja. 

Nyt 30 vuotta myöhemmin en mitenkään muistele tuota hymyillen. Saattoi olla että olin itse aloitteellisempi, mitään groomausta tms ei ollut. Mutta ei silloin nuorena tajunnut millainen ero oli iässä ja elämänkokemuksessa. Olisi saanut jäädä tapahtumatta. 

Itse hieman alle nelikymppisenä sain pakkomielteen duunin päälle viiskymppisestä eläväisestä naisesta ja jälkeenpäin ajatellen hakkaan päätä seinään että mitä oikein kuvittelin, kun mikään ei olisi varmasti toiminut millään tasolla. Kunhan läähätin puutteissani hyvin säilyneen kropan perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi