Jutelkaa mun kanssa
Kommentit (407)
Minäpä se heräsin jo puoli kahdelta. Täyty mennä lypsylle ja lypsää vielä naapurinkin lehmät, naapuri kun pääsee ylös vasta kahdelta. Ei ne lehmät odota, ei! Lisäksi loin sonnat, niitin seudun heinäpellot, leivoin kuukauden leivät, pesin neljä saavillista pyykkiä ja mitähän vielä? Kyllä tekevälle töitä riittää. Ei se maailma kuulkaa sillä pyöri, että me kaikki nukuttais ees välillä!
Vierailija kirjoitti:
Vastaus nro 340. Ei tietenkään saisi, mutta näin se on vaan mennyt.ap
Ymmärrän sen, että mies on kyllästynyt sairauksiini.ap
Jos lukee kirjoja ei koskaan tule aika pitkäksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos lukee kirjoja ei koskaan tule aika pitkäksi.
Nuorena tuli luettua.ap
Toivottavasti huomenna on parempi päivä.ap
Tänään oli kaksi muutakin negatiivista juttua eikä ne liittyneet mun sairauksiin. Mutta se on jotenkin "hauskaa" että vaikeudet aina kasaantuu.ap
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli kaksi muutakin negatiivista juttua eikä ne liittyneet mun sairauksiin. Mutta se on jotenkin "hauskaa" että vaikeudet aina kasaantuu.ap
Eikö niissä ollut kyse menneistä vaikeuksista, jos tarkoitat niitä nuoruuteesi liittyviä asioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö niissä ollut kyse menneistä vaikeuksista, jos tarkoitat niitä nuoruuteesi liittyviä asioita?
Ei. Vaan oli auto ongelmia plus veromätkyjä.ap
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ap. Koita jaksaa.
Kiitos. Mä koitan.ap
Kyllä tuollaiset pitkät avioliitot ovat hienoja. Sellaiset joissa on jo nuorena tavattu.ap
Löytääköhän sitä vanhana rakkautta? ap
Vierailija kirjoitti:
Olet täällä aika monestikin väittänyt, ettet enää halua yhtään mitään suhdetta?????? Mutta TOTTAKAI tämäkin on TAAAAAS täysin päälaellaan🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet täällä aika monestikin väittänyt, ettet enää halua yhtään mitään suhdetta?????? Mutta TOTTAKAI tämäkin on TAAAAAS täysin päälaellaan🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯
Kyllähän rakkaus olisi kiva asia. Toki yksinkin voi olla. Sen näkee sitten eläkkeellä jos sinne asti elää.ap
Eli taaaaas yksi asia, mitä et kykene päättämään. Eipä yllätä😂😂😂😂😂🙈
Vastaus nro 340. Ei tietenkään saisi, mutta näin se on vaan mennyt.ap