Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutelkaa mun kanssa

Vierailija
25.07.2026 |

Ei ole taaskaan mitään tekemistä 

Kommentit (407)

Vierailija
361/407 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs ajattelit jonkun äijän napata? Varmista sitten, että sillä on tarpeeksi rahaa ja jos kerrankin osuisi semmoinen, joka kohtelisi hieman paremmin. Ettei sitten tarvitse vinkua, kun taas tuli mokattua. Ja kuinkas nyt taaaas kävi näin?????? Kenen vika????????

Vierailija
362/407 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisit nyt eroon nykyisestäkin ensin. Vuodet vaan kuluu ja ukko pysyy. Ja työ, juu, juu🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/407 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö...Eihän sun pitänyt kelvata kenellekään?

Vierailija
364/407 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaan kelpaakaan. Sitten olen yksin.ap

Vierailija
365/407 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytääköhän sitä vanhana rakkautta? ap

Jonkun muun tämäkin pitäisi tietää?

Vierailija
366/407 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytääköhän sitä vanhana rakkautta? ap

Jonkun muun tämäkin pitäisi tietää?

Ei tietenkään tarvitse.ap

Vierailija
367/407 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on pullollaan raihnaisia ukkeleita. Ja jos sulle kelpaa joku raihnainen, sekä ruma tyyppi niin taatusti löydät. Varmista vaan, että äijä on rikas tai ainakin suht varakas ja vielä niin, että saat sen rahat (*sekä, että kuukahtaa sinua ennen) niin jopas! Paratiisi odottaa...

Vierailija
368/407 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites käy sen, että haluat olla "itsenäinen, aikuinen" nainen, jos taas otat jonkun kaksilahkeisen? Kun miestyyppisi vaikuttaa olevan määräilevä ja omistava.

Vierailija
369/407 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lukee kirjoja ei koskaan tule aika pitkäksi.

Nuorena tuli luettua.ap

Mikä sen nyt estää?

Vierailija
370/407 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lukee kirjoja ei koskaan tule aika pitkäksi.

Nuorena tuli luettua.ap

Mikä sen nyt estää?

Ei mikään. Ei vaan enää kiinnosta.ap

Vierailija
371/407 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta siivoaminen, ei ruuanlaitto. Eikä edes lukeminen. Sitten valitat täällä, kun on tylsää. 

Vierailija
372/407 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta siivoaminen, ei ruuanlaitto. Eikä edes lukeminen. Sitten valitat täällä, kun on tylsää. 

Niin. Olen ollut masentunut vuosikymmeniä.

Vierailija
373/407 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse olet täällä väittänyt, että et enää HALUA ketään. Jopa "En todellakaan". Täyttä liirum laarumia sitten sekin. 

Vierailija
374/407 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse olet täällä väittänyt, että et enää HALUA ketään. Jopa "En todellakaan". Täyttä liirum laarumia sitten sekin. 

No en hae ketään. Jos sattumalta joku löytyy, niin sitten on eri asia.ap

Vierailija
375/407 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneellekin voi tehdä hyvää, jos tekee edes jotain konkreettista. Mutta HUOM; Riippuen täysin siitä, millainen on masennuksen "aste". Syvässä masennuksessa pääasia lienee, että keskityt vaikkapa ihan hengittämiseen. Siihen, että saat nukuttua yms. Että pystyt jollain tasolla ottamaan apua vastaan. Jos masennus/ olotilasi antaa myöden, teet parhaasi siinä, mihin sillä hetkellä kykenet. Nukut, käyt suihkussa, syöt edes jotain. Kun on hieman enemmän voimia/ kuuntele itseäsi!! Tästä pääset eteenpäin, askel kerrallaan. Älä vaadi itseltäsi liikoja, se on kompastuskivi!! Jaksamisesi rajoissa tee ihan tavallisia asioita ja varsinkin niitä, joista saat iloa/mielihyvää (* nekin palaavat, anna aikaa). Yritä tehdä asioita, jotka saavat ajatuksesi pois liiasta itsesi pohtimisesta. Yritä ajatella, että teet asioita et vain itseäsi, vaan myös jotain/joitakin muita varten. 

Vierailija
376/407 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida nyt itsesi kuntoon ja sitten vasta uutta kumppania etsimään. Usko pois.

Vierailija
377/407 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankutat myös, kuinka haluat olla yksin. Aina kauhee valitus päällä, kun mies ja teini luuhaavat kotona. Nyt sitten mietit, kuinka löytäisi jonkun. Yhtä päättämättömyyden, ikuista kehää.

Vierailija
378/407 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jankutat myös, kuinka haluat olla yksin. Aina kauhee valitus päällä, kun mies ja teini luuhaavat kotona. Nyt sitten mietit, kuinka löytäisi jonkun. Yhtä päättämättömyyden, ikuista kehää.

No enhän minä tiedä, löydänkö ketään vai en. ap

Vierailija
379/407 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Väitit, ettet enää halua ketään. Ja että viihdyt parhaiten yksin. Samalla väität, ettet tiedä löydätkö ketään. Eli ensimmäiset väitteet  kumoutuvat, kun...No joo. Eikö sen miettiminen, että löytääkö vielä rakkautta tarkoita juurikin, että haluaisit jonkun? 

Vierailija
380/407 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Väitit, ettet enää halua ketään. Ja että viihdyt parhaiten yksin. Samalla väität, ettet tiedä löydätkö ketään. Eli ensimmäiset väitteet  kumoutuvat, kun...No joo. Eikö sen miettiminen, että löytääkö vielä rakkautta tarkoita juurikin, että haluaisit jonkun? 

No pitää olla realisti. Eipä mun kaltainen nainen ketään löydä ja kyllä viihdyn yksin.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi