Jutelkaa mun kanssa
Kommentit (407)
On teillä mennyt taas päivä hukkaan. Itse jos olisin terve eikä jalat näin älyttömän kipeät plus turvonneet, niin olisin mennyt lenkille.ap
Vierailija kirjoitti:
On teillä mennyt taas päivä hukkaan. Itse jos olisin terve eikä jalat näin älyttömän kipeät plus turvonneet, niin olisin mennyt lenkille.ap
Mistä sä "tiedät" kenenkään päivästä, mitä ovat tehneet? Jotkut ehkä käy palstalla välillä ja touhuavat välillä muuta. Olisit sinäkin voinut vaikkapa lukea jotain hyvää kirjaa, katsoa sivistäviä dokumentteja tai tehdä jotain muuta järkevämpää, kuin hukata aikaasi täällä. Kai se on sitten joidenkin kohdalla "parempaa" ajantuhlausta, vaikka ihan samasta tuhlauksesta onkin kyse😄😄😄😄😄
Käytä ne ylettömät lahjarahat nyt esim. yksityislääkäriin? Eikö ollut sellaiselle tarvetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä "tiedät" kenenkään päivästä, mitä ovat tehneet? Jotkut ehkä käy palstalla välillä ja touhuavat välillä muuta. Olisit sinäkin voinut vaikkapa lukea jotain hyvää kirjaa, katsoa sivistäviä dokumentteja tai tehdä jotain muuta järkevämpää, kuin hukata aikaasi täällä. Kai se on sitten joidenkin kohdalla "parempaa" ajantuhlausta, vaikka ihan samasta tuhlauksesta onkin kyse😄😄😄😄😄
No mä tykkäisin liikkua enkä turhaan vängätä täällä. Tiedän, että kaikki on eri mieltä joka asiassa kuin minä.ap
Vierailija kirjoitti:
Käytä ne ylettömät lahjarahat nyt esim. yksityislääkäriin? Eikö ollut sellaiselle tarvetta?
En ole vielä tienannut niitä rahoja.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä tykkäisin liikkua enkä turhaan vängätä täällä. Tiedän, että kaikki on eri mieltä joka asiassa kuin minä.ap
Täälläkö roikkuminen oikeasti on ainoa vaihtoehto liikkumiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkö roikkuminen oikeasti on ainoa vaihtoehto liikkumiselle?
Ei ole.ap
Ihmetellä pitää ihmisiä, jotka valittavat rahanpuutetta ja sitten ostellaan vaikka ja mitä. Tuossa yhdessä amerikkalaisessa tosi- tv- sarjassakin (Baylen), nuoripari ensin kertoo kuinka pitää pysyä budjetissa. Sitten hetken päästä järjestellään morsiuskutsuja, käydään katselemassa hääpaikkoja, maistellaan häihin valittavia ruokia ja viinejä, sovitellaan hääpukuja ( ei mitään ihan halpoja) ja sitten mies ilmoittaa, että hei; Ostetaanpa talo! Nämä on tietysti tehtyjä ohjelmia, mutta juu...
Vierailija kirjoitti:
Ihmetellä pitää ihmisiä, jotka valittavat rahanpuutetta ja sitten ostellaan vaikka ja mitä. Tuossa yhdessä amerikkalaisessa tosi- tv- sarjassakin (Baylen), nuoripari ensin kertoo kuinka pitää pysyä budjetissa. Sitten hetken päästä järjestellään morsiuskutsuja, käydään katselemassa hääpaikkoja, maistellaan häihin valittavia ruokia ja viinejä, sovitellaan hääpukuja ( ei mitään ihan halpoja) ja sitten mies ilmoittaa, että hei; Ostetaanpa talo! Nämä on tietysti tehtyjä ohjelmia, mutta juu...
No meillä ei ole tuollaista.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olet varma, että ehdit ja tulet ne tienaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu, miten kirppiksellä menee tavara kaupaksi.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu, miten kirppiksellä menee tavara kaupaksi.ap
Mutta silti aiot saada sen 500- 600€ kasaan. Aika varmalta se vaikutti.
Vastaus nro 313. En tiedä miten käy.ap
Vierailija kirjoitti:
Vastaus nro 313. En tiedä miten käy.ap
Miksi sitten väität, että saat rahat kasaan? Ja että kyllä pitää arvokkaampi lahja ostaa, muu ei vaan käy.
Vastaus nro 315. En jaksa jankata enää.ap
Vierailija kirjoitti:
Älä jauha kakkelia. Sä olet ainakin 15 vuotta kirjoitellut tänne etkä ole sinä aikana liikkumista harrastanut. Nyt yhtäkkiä vain varpaat ja alaselkä estävät kävelylenkit...
Vastaus 318. Säärien kipu on pahinta. ap
Olipa mielenkiintoista keskustelua.ap
Teette just, kuten haluatte. Mutta älä valita, kun talo on täynnä tavaraa ja rahat aina loppu.