Jutelkaa mun kanssa
Kommentit (407)
Onko teini toivonut jotain vuokrattavaa tilaa juhliinsa vai kenen idea tämä on?
Huomenta! Toisessa ketjussa sanottiin, että mä ostelen jotain, en kyllä tajunnut, että mitä.ap
Toiset taas meni ns oikeisiin töihin. Ja mulla vaan on nämä omat jutut plus menierin kohtaus. Kyllä käy terveitä kateeksi.ap
Katso iltapulu.fi
tai telkku.com
olisiko mitään mielenkiintoista ohjelmaa tulossa.
Mua kohdellaan kuin lasta talousasioissa.ap
Vierailija kirjoitti:
Karmea olo.ap
Kuuntele jotain mukavaa musiikkia ja käy ulkona lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karmea olo.ap
Kuuntele jotain mukavaa musiikkia ja käy ulkona lenkillä.
En pysy pystyssä, kun on menierin kohtaus päällä.ap
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Toisessa ketjussa sanottiin, että mä ostelen jotain, en kyllä tajunnut, että mitä.ap
Olet ihan itse kertonut, kuinka aiot ostaa miehellesi todella kalliin syntymäpäivälahjan. Että olisikohan kyse siitä, mitäpä luulet? Rahaa ei väittämäsi mukaan ole, eikä vielä edes varmuutta siitä, saatko sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan itse kertonut, kuinka aiot ostaa miehellesi todella kalliin syntymäpäivälahjan. Että olisikohan kyse siitä, mitäpä luulet? Rahaa ei väittämäsi mukaan ole, eikä vielä edes varmuutta siitä, saatko sitä.
No en varmaan osta mitään kallista. Jotain tavallista, kuten ennenkin. Ja tuolle joka kehotti menemään lenkille, niin miten lenkkeillään, kun ei pysy pystyssä? ap
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt lapsellista tai pikemminkin typerää, että hassaa suuria summia ja sitten valittaa, kun ei sitä rahaa ole oikeasti tärkeisiin asioihin. Esim. lääkäriin tai kenkiin. Jokainen tietysti arvostaa eri asioita, että mikäs siinä. Itselläni on kaveri, jolla on järkyttävä määrä levyjä ja muutakin tavaraa. Sitten kun käydään ulkona syömässä, pitäisi olla joku halvempaakin halvempi paikka. Eikä kyse ole mistään ökyravintoloista, vaan kohtuuhintaisista paikoista. Kuitenkin sellaisista, missä on siistiä eikä mitään jokapäivän ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt lapsellista tai pikemminkin typerää, että hassaa suuria summia ja sitten valittaa, kun ei sitä rahaa ole oikeasti tärkeisiin asioihin. Esim. lääkäriin tai kenkiin. Jokainen tietysti arvostaa eri asioita, että mikäs siinä. Itselläni on kaveri, jolla on järkyttävä määrä levyjä ja muutakin tavaraa. Sitten kun käydään ulkona syömässä, pitäisi olla joku halvempaakin halvempi paikka. Eikä kyse ole mistään ökyravintoloista, vaan kohtuuhintaisista paikoista. Kuitenkin sellaisista, missä on siistiä eikä mitään jokapäivän ruokaa.
Mihin mä nyt olen hassannut suuria summia? En ole miehelle vielä mitään lahjaa ostanut. Vain nyt kesällä olen käynyt ruokakaupassa ja apteekissa.ap
Ostat tietysti, mitä haluat. Mutta onhan se nyt ihan älytöntä, että se sun oletettavasti aikuinen miehesi marisee, jos ei saa tarpeeksi kalliita lahjoja. Ja miksi ostaa lahjoja ihmiselle, joka kohtelee surkeasti? Kukin tavallaan, mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin mä nyt olen hassannut suuria summia? En ole miehelle vielä mitään lahjaa ostanut. Vain nyt kesällä olen käynyt ruokakaupassa ja apteekissa.ap
Kysytkö tätä tosissasi, ettet muka itse muista mitä olet täällä kertonut? Antakaas esimerkkejä, niin ehkä Valiksen muisti alkaa palailla...
Vierailija kirjoitti:
Ostat tietysti, mitä haluat. Mutta onhan se nyt ihan älytöntä, että se sun oletettavasti aikuinen miehesi marisee, jos ei saa tarpeeksi kalliita lahjoja. Ja miksi ostaa lahjoja ihmiselle, joka kohtelee surkeasti? Kukin tavallaan, mikäs siinä.
No hän nyt sattuu olemaan mun mies vaikka kämppis vaan onkin. Ei mun tapauksessa voi mitään uljasta prinssiä odottaa.ap
Vierailija kirjoitti:
Nukutteko vielä? ap
Juu, kyllä. Mitä sitten? On se kai sitten jotenkin outoa, jos aikuinen ihminen nukkuu vapaallaan pitkään. Tai silloin, milloin vaan haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hän nyt sattuu olemaan mun mies vaikka kämppis vaan onkin. Ei mun tapauksessa voi mitään uljasta prinssiä odottaa.ap
Eli saa kohdella huonosti, jos ei ole prinssi. Jaaha.
No etkö ihan oikeasti voisi käyttää niitä rahoja ennemmin yksityisen puolen lääkäriin, kun joskus kerroit, että et ei ole varaa sellaiseen? Ja että sieltä voisi saada paremmin apua. Toisaalta ne yksityisten hinnat voi vasta alkaa jostain 500 eurosta.