Väyrynen Paavo on aika ihana
Tykkään tosi paljon tästä Väyrysestä. Hyvä huumori ja paljon tietoa ja kokemusta.
Muut kalpenee hänen rinnallaan.
Äsken luin jostakin että Sauli Niinistö on rahalla ostettu ehdokas. Hän saanut isot kasat rahaa yrityksiltä.
Muut ei juurikaan mitään.
Väyrynen taas on omalla työllään saanut kannatuksesna. Hänen mukinsa on megahitti.
Väyrynen jaksaa kiertää kaikki suomalaiset kunnat ja kaupungit. Hänen tavoitteenaan on jopa että hän kättelee kaikki tilaisuuksiensa vieraat. Hänen tilaisuutensa ovat olleet supersuosittuja.
Niin hyvä tyyppi!
Kommentit (165)
ei sitä yksi änkyrä pysty muuksi muuttamaan.
Hänestä voisi tehdä Lapin itsevaltiaan kuninkaan.
Eli mun äiti 55, mun isä 58, anoppi59, appi60, minä 31 , mun mies, 31.
Miksikö Väyrystä? Syy on todella hyvä.
Väyrynen on noista ehdokkaista kaikilla mittapuilla mitaten paras.
Ainoa, jolla on kunnon särmää ja rittävästi kokemusta ja koulutusta tohon virkaan.
jota en olis pari viikkoa sitten mitenkään uskonut....
Kaikista ihanin ehdokas on numero 1 https://www.facebook.com/pages/Pl%C3%B6s%C3%B6-presidentiksi-2012/27779…
Paha moka lakimiehen kannattajalta. Vaalilain mukaan Suomessa ei missään vaaleissa ole käytössä numeroa 1.
Koulusta tuttu 4 sensijaan on ja se on paras=D.
Väykkä OLI EU-kielteinen. Sittemmin vaihtanut mielipidettä (heh, kuinka yllättävää), eikä enää haluaisi erota EU:sta. Seuraa otsikoita.
Väärin. Väyrysen mielestä Euroopan Unioniin liittyminen oli virhe, mutta ei hän vastusta EU:ta. Fiksu ihminen varmasti huomaa eron noiden kahden asian välillä.
Lipponen ja Niinistö veivät euroon ja SE oli virhe
2,5 tuntia vielä aikaa äänestää vaalien ainoaa tohtoriehdokasta.
Me käytiin jo miehen kanssa Paavoa äänestämässä.
Jos mietit että haluatko oikeesti jonku Haaviston pressaksi niin mieti tarkkaan.
Väyrystä äänestämällä saamme hyvän vakaan ja turvallisen ihmisen johtamaan maatamme.
Mitä mieltä väyrynen on suus Tampereesta, jos vastustaa,äänestän väyrystä
Kuka haluaisi Tampereen lähikunnista suur Tampereeseen.Ei toimi,Väyrynen on kai ainut? joka vastustaa tätä Henna Virkkusen ideaa.
Että Väyrynen on ainoa suomalainen joka on toiminut kansanedustajan 5;llä eri vuosikymmenellä.
Ei tuollaista cv:tä ole kovinkaan monella muulla.
Itskin olen samaa ikäluokkaa Väyrysen kanssa ja olen tarkkaan seurannut miehen uraa ja tekemisiä. Mieheni on ollut aina Väyrysen vankkumaton kannattaja, mutta itse olen ollut paljon kriittisempi hänen kohdallaan.
Voinkin rehellisesti sanoa, että aina en ole ollut Väyrysen kanssaan samoilla linjoilla.
Kuluneitten vuosien varrella Väyrynen on niin monta kertaa kuitenkin ollut kaukonäköisen oikeassa, että olen alkanut pikkuhiljaa uskoa mieheen. Nyt kun vuodet ovat vielä saaneet hiotuksi Paavon parhaat puolet esiin, niin ajattelin minäkin häntä äänestää.
Toimeliaana miehenä hän tuskin jäisi tuossakaan virassa lepäämään laakereilleen, kuten moni muu saattaisi tehdä.
t. äiti ja mummi 64v. pääkaupunkiseudulta.
Akaisemmin ajattelin aina, että Väyrystä en tulisi koskaan äänestämään, mutta kun ikää karttuu, niin sitä itse kukin viisastuu. Niin minä äänestäjänä, kuin myös Paavo ehdokkaana.
Ennakkoon käytiin tänään äänestämässä ja miehen kanssa molemmat äänestettiin Paavo Väyrystä.
Tosin presidenttihän ei mistään kuntaremonteista päätä...
Mutta ainakin yleisesti hän vastustaa ehdottomasti PAKONOMAISIA (siis Virkkusen mallin mukaisia) kuntaliitoksia ja keskittämistä. Mene siis ihmeessä äänestämään Väyrystä, vaikka käytännössä presidentti ei voi vaikuttaa noissa asioissa kuin mielipiteisiin.
että tämäkin päivä joskus tulisi jolloin Paavoa sanotaan ihanaksi. Mutta ehkä se on tät nuorta polvea, joihin tuollainen vaalikrääsä (matkittu Britanniasta) uppoaa tai sitten niitä vanhan keskustan kannattajia. Vaikka niissäkin Paavoa joko vihataan tai siedetään. Paljonhan kertoo se, että kun keskustalla ei ilmoittautunut muita halukkaita vaaleihin, meinasi siellä jo iskeä paniikki ;)