Väyrynen Paavo on aika ihana
Tykkään tosi paljon tästä Väyrysestä. Hyvä huumori ja paljon tietoa ja kokemusta.
Muut kalpenee hänen rinnallaan.
Äsken luin jostakin että Sauli Niinistö on rahalla ostettu ehdokas. Hän saanut isot kasat rahaa yrityksiltä.
Muut ei juurikaan mitään.
Väyrynen taas on omalla työllään saanut kannatuksesna. Hänen mukinsa on megahitti.
Väyrynen jaksaa kiertää kaikki suomalaiset kunnat ja kaupungit. Hänen tavoitteenaan on jopa että hän kättelee kaikki tilaisuuksiensa vieraat. Hänen tilaisuutensa ovat olleet supersuosittuja.
Niin hyvä tyyppi!
Kommentit (165)
Väyrynen ei tarvitse presidenttiyttä itsensä takia. Hänen CV:nsä on jo niin pitkä, että hän on legenda jo nyt.
Mutta uskon hänellä olevan annettavaa ja siksi hän haluaa itsekin vielä kokeilla miten olisi pääsisikö presidentiksi.Huumori on elämänsuola. Katsokaa tosikkiNiinistöä, Haavistoa ja Lipposta. Soinikin on yllättävän tosikko kun häntä arvostelee. Soini itse on kyllä kova arvosteleen muita.
Väyrynen tarvitsee presidenttiyttä, sillä se on hänelle pakkomielle. Väyrynen haluaa Kekkoseksi Kekkosen paikalle. Hän on testannut jo kahteen otteeseen, ja kansa ei ole edelleenkään halunnut häntä presidentiksi. Vielä pitää yrittää.
Mitä huumoriin tulee, niin Väyrynen on armoitettu tosikko. Miten ihmiselle kehittyisi yllättäen huumorintaju ja kyky itseironiaan, kaikkien näiden vuosikymmenten jälkeen. Ei, se on mediatoimiston kehittelemä imago.
Sekin yrittää nyt toista kertaa.
Olet sikakateellinen Väyryselle hänen perheensä työstä?
Minä nostan hattua että auttavat nuoria.
Ei niitä tahoja kuule liikaa ole.
Voithan itse alkaa moiseen yrittäjyyteen jos se sinusta on niin hyvä bisnes?
Siis jotenkin niin ällöttävä tyyppi, aivan kuten Matti vanhanenkin. Niin kieroa ja ällöttävää porukkaa nuo keskustalaiset. Väyrynen on liian vanhakin jo. Samoin Niinistö näytti ihan kurpsahtaneelta Lipposesta nyt puhumattakaan.
Soini ja Essayah (eihän tuota ilman mallia osaa edes oikein kirjoittaa) taas ovat ihan jostain toiselta planeetalta uskomuksineen ja uskontoineen. Biaudet taas on ihan nössö ja ei kyllä tunnu tietävän oikei mitään mistään.. Nolo!
Arhinmäki on noista kaikista jotenkin luonnollisimman ja rehellisimmän oloinen ja kaiken lisäksi hänen arvomaailmansa on vastaa omaani melko pitkälle, joten äänestyspäätös on aika helppo!
Toisin kuin eräillä.
Noita laitoksia on valtavasti ja uusia syntyy koko ajan. Suomeen tunkee myös ulkomaisia ketjuja hyvien tuottojen takia. Ja noihin huostaanotettujen määrät on niin korkeat, että EU kyselee jo perään.
Minä olen jo yrittäjä, mutta minun yrittämiseni on eettistä ja moraalista, joten tuollaiseen en koske edes pitkällä tikulla.
No johan tärppäs, siksi sinä oletkin niin Väyrys-kammoinen.
Taisi olla juuri vasemmisto-sdp siipi joka on Paavoa eniten kampittanut vuosien varrella ja asenteen olet ilmeisimmin imenyt jo äidinmaidossa.
Niin on samanlaista tekstiä.
Tee valitus kun noin epäilet yrittäjyyttä. Aivan kun puoluetoverisi on vuosien varrella tehtaillut Väyrysestä jos jotain valitusta.
Pontimena on kateellisuus. Sitähän sinä olet - kateellinen.
Iltasanomien gallupin mukaan Paavo on ponkkaisut pohjilta jo kakkossuosikiksi.
Niinistön kannatus on laskussa, mutta Paavolla se nousee. Hyvä meiän Paavo!
http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/vayrynen-ponkaisi-kakkoseks…
Sukuni on aina kuulunut keskustaan, isäni tunsi Kekkosen henkilökohtaisesti.
Suosittelen sinulle kasvamista ja silmien avaamista.
Et varmaankaan ole kesksutaa nähnytkään saati Kekkosta.
Väyrynen sensijaan on työskennellyt Kekkosen kanssa.
Kaikkea sitä kuulee :)
Meitä on paljon, jotka emme ole unohtaneet takavuosien ketkuiluja ja kieroiluja. En halua sellaista miestä arvojohtajaksi Suomelle. Jos Väyrynen on toisella kierroksella, äänestän häntä vastaan, oli vastassa kuka tahansa. Jopa Soini on rehellisempi.
Kaikki on. Jotkut jopa sortuneet pätevöittämään itsensä, vaikka laiskuuttaan eivät ole viitsineet opiskella. Onhan näitä, nimiä mainitsematta. Ja luuletko, ettei ulkomaiset politikot kieroile. Siksihän presidentiksi pitääkin saada mies, jolla pokka pitää, niinkuin piti aikoinaan Paasikivellä, Kekkosella, Koivistolla ja Ahtisaarellakin.
Kaikki on. Jotkut jopa sortuneet pätevöittämään itsensä, vaikka laiskuuttaan eivät ole viitsineet opiskella. Onhan näitä, nimiä mainitsematta. Ja luuletko, ettei ulkomaiset politikot kieroile. Siksihän presidentiksi pitääkin saada mies, jolla pokka pitää, niinkuin piti aikoinaan Paasikivellä, Kekkosella, Koivistolla ja Ahtisaarellakin.
Haavistolla pokka pitää. Siinä on tyyni mies, joka on monenlaisilla sotatantereilla työtään tehnyt, ei pelkästään kabineteissa ja komiteoissa kahvia ryystänyt, niin kuin Väyrynen.
Ja tuo "kaikkien" poliitikkojen kierouteen vetoaminen on surkea ja kyyninen perustelu. Eikö olisi aika muuttaa maailmaa ja äänestää rehellinen poliitikko presidentiksi?
Tarkoitatko nyt että tämä ylioppilas Pekka Haavisto, joka on armeijaa käymätön valeprofessori, ei siis olisikaan tarkoitushakuisesti näpelöinyt omilla pikku kätösillänn omaa ansioluetteloaan? Ei mene läpi. Paavo Väyrynen on aito ehta tohtori ja myös yliopiston dosentti. Äänet lähtee täältäkin Väyryselle.
Tarkoitatko nyt että tämä ylioppilas Pekka Haavisto, joka on armeijaa käymätön valeprofessori, ei siis olisikaan tarkoitushakuisesti näpelöinyt omilla pikku kätösillänn omaa ansioluetteloaan? Ei mene läpi. Paavo Väyrynen on aito ehta tohtori ja myös yliopiston dosentti. Äänet lähtee täältäkin Väyryselle.
Montako kertaa tästä pitää jankuttaa? Olisiko Haaviston pitänyt väärentää tittelinsä?
"Kämppi välitti HS:lle Haaviston silloisen esimiehen Vala Ragnarsdottirin, sähköpostiviestin.
"Kyllä todellakin olit Benjamin Meaker Visiting Professor Bristolin yliopistossa. Monet ihmiset arvostivat luentojasi, myös minä", hän kirjoittaa sähköpostissaan Haavistolle. Haavisto pyysi vahvistusta asiaan Suomen kuvalehden kirjoituksen jälkeen.""
http://www.hs.fi/politiikka/Vaalikampanjan+mustamaalaus+alkoi/a13055532…
Väyrysen tohtoriudesta meuhkaavan kannattaa tutustua hänen Neuvostoliiton ikuisuudesta kertovaan väitöskirjaansa. Siinä vasta akateeminen meriitti. Kertoo riittävästi hänen tietotaidostaan ja visioistaan.
Onko täällä minun lisäkseni jotain muitakin hiukan vanhempia Väyrys faneja, jotka muistaa vielä Speden esittämän mainion, Selittäjä Kekin?
Meillä näyttäisi nyt olevan palstalla haastaja selittäjä Kekille.
Onko täällä minun lisäkseni jotain muitakin hiukan vanhempia Väyrys faneja, jotka muistaa vielä Speden esittämän mainion, Selittäjä Kekin?
Meillä näyttäisi nyt olevan palstalla haastaja selittäjä Kekille.
Miksi Väyrynen väitti NL:n olevan ikuinen?
Meillä näyttäisi nyt olevan palstalla haastaja selittäjä Kekille.Miksi Väyrynen väitti NL:n olevan ikuinen?
Täältä myös molemmilta äänet Paavolle ja vaalikahvit juodaan tottakait, Paavo / Vuokko mukeista. Joko muuten ootte tilanneet omanne?
Voi pyhä jyssäys kun on yksinkertaisia ihmisiä.
Et näimmä seuraa poliitiikkaa. Politiikan kuviot menee niin että se ketä pelätään kilpailijaksi saa usein kaiken paskan niskaan. Väyrynen on saanut tuta tästä. Häntä on syytetty niin uskomattomista asioista ettei voi muuta kuin nauraa.
Paavon sanoin "minusta on niin monta katutarinaa ja legendaa, että olen ajat sitten lakannut niiden oikomisen ja kommentoimisen. Lisäksi ne vaan mehevöityy ajan kanssa " ja nauroi päälle.
Tämä kertoo oleellisen.
Äitisi tai isäsi on varmaan näitä satuja sinulle kertoneet? Ja uskoit kaiken.
Omillaan ajatteleva perehtyy asiaa ja ottaa itse selvää.
Olen itse lukenut Värysen uusimman kirjan. Siinä hän aika tyhjentävästi selittää tutuimmat legendat ja miten nämä asiat ihan oikesti menivät.
Suosittelen Värysfoobikolle samaa.
Tahkoavat rahaa hädänalaisten kustannuksella.
Tuollaiset perhekodit ovat erittäin raakaa bisnestä, jossa tuotot ovat loistavat. Siksihän niitä nouseekin kuin sieniä sateella.
Siitä on auttaminen kuule kaukana.
Sinun naiiviutesi kertoo sinusta tavattoman paljon...