Mitä aiot ostaa veronpalautuksilla?
Mä menen samantien kauppaan ostamaan hunajaa ja oliiviöljyä.
Kommentit (510)
Menee kiinteistöveroon ja jää 4,78€ jäljelle. Sen sijoitan omaan hyvinvointiini ja ostan suklaalevyn.
Laitan säästöön. Yleensä olen pyrkinyt siihen, että verotus olisi suunnilleen plus miinus nolla, mutta viime kesänä tein niin nopeasti päätöksen lopettaa koko työnteko, ettei verokortin muuttamisesta olisi ollut juurikaan hyötyä. Siksi veronpalautuksia tulee ihan mukava summa.
Lapselle uuden näytön tietokoneeseen. No on muutenkin varaa, mutta raha tulee sopivasti lapsen syntymäpäiväksi.
Saan palautusta 175 euroa. Mulla ei ole velkoja, joten taitaa mennä säästöön ennalta määrittelemättömäksi ajaksi. Tarvitsen uuden läppärin, joten ehkä siihen.
Ei oo suunnitelmia... jos jotain tarpeellista nyt sattuis hajoamaan, onpahan sitte sen korvaamiseen käytettävissä.
Jotain Temu-krääsää ainakin tonnin edestä? ; )
Palautusta olisi pitänyt tulla 600€ mutta ulosotto varastaa nekin rahat
En mitään. Kaikki 1400€ menee ulosottoon.
Vierailija kirjoitti:
Palautusta olisi pitänyt tulla 600€ mutta ulosotto varastaa nekin rahat
Palautuksia siis tulee ja rahathan olet käyttänyt jo ennakkoon kun on kerran jäänyt laskut maksamatta ja ulosotto vie.
En yhtään mitään. Olen hoitanut asiani sen verran hyvin, en ole antanut valtiolle halpaa lainaa. Olen laittanut rahani tuottamaan itselleni.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään mitään. Olen hoitanut asiani sen verran hyvin, en ole antanut valtiolle halpaa lainaa. Olen laittanut rahani tuottamaan itselleni.
Näinhän se on. Jos ei saa palautuksia eikä tarvitse maksaa takaisin silloin on hoitanut asiansa hyvin.
Ei veronpalautus ole mitään "ylimääräistä rahaa" vaan saat omiasi takaisin.
Samoin mätkyt eivät ole rangaistuksia vaan et ole maksanut tarpeeksi veroja mitkä lain mukaan kuuluisi maksaa.
Veronpalautusta tulee vajaat 400€, mutta ei siitä ole kuin harmia sotkien toimeentulotuen maksatuksen. Aikaisemmin sai edes 50€ per kuukausi omaan käyttöön, yleensä vaikutti kahden kuukauden ajan.
Ostan kondomeja etten liaäänny.
Veronpalautuksellani, jota tuli reilut 5600 €, maksoin USA-lomamatkan itselleni ja pojalleni. Säästöön ei veronpalautuksesta jäänyt mitään, mutta olipahan mukava lomareissu.
Vierailija kirjoitti:
Veronpalautuksellani, jota tuli reilut 5600 €, maksoin USA-lomamatkan itselleni ja pojalleni. Säästöön ei veronpalautuksesta jäänyt mitään, mutta olipahan mukava lomareissu.
Milloin ja missä kävitte?
En mitään, menee ulosottoon.