Mitä aiot ostaa veronpalautuksilla?
Mä menen samantien kauppaan ostamaan hunajaa ja oliiviöljyä.
Kommentit (44)
Viinaa ja kaljaa, lopuilla olutta.
Saan 1700 euroa, lähden Lappiin viikoksi patikoimaan. Ihan kaikkea rahaa ei mene, mutta eipä tarvitse säästelläkään.
Lähden pitkästä aikaa vähän juhlimaan, risteilylle ja syömään hyvin. En ole käynytkään moneen vuoteen.
Olen tarkka rahoistani, sellaisia ei tule.
Ostan osakkeita mutta vaan vähän yli 300 euroa saan.
Säästän veneeseen. Saankin mukavat palauukset, yli 2300€.
Vierailija kirjoitti:
Olen tarkka rahoistani, sellaisia ei tule.
Olen yllättynyt siitä, että tällainen kommentti on vasta seitsemäntenä! Etpä taida olla niin tarkka kuin luulet.
Ap
Saan maksettua koti- ja autovakuutuksen.
Säästän leikkaukseen, joka tulee joskus syksyllä.
Sain 1 euroa ja risat palautusta. Joten ei sillä tee mitään
En tiedä vielä, en ole saanut verotuspäätöstä.
Maksan kesän lomamatkan visaa pois.
Saan pikkasen reilu 4k. Eiköhän ne mene talven 4vk vietnamin reissussa, tuskin riittävätkään :D
Mitkä palautukset? Mätkyjä tuli.
Olen työtön (pitkäaikaissairauksia). Sijoitin, panikoin ja lunastin sitten. Tulikin mätkyt. Että se niistä palautuksista.
Omia säästöjä ja vanhempien perintöjä, koitin vaan saada ns. säilymään omaisuuteni. Ei niillä tosiaan mihinkään kuuhun lennetä.
Enivei, tuli vuonna .... aikaa ennen koronaa eli -18: rahat tuli ja korkki auki. Niin sitä piti elvistellä et se 300e hävisi muutamassa päivässä, kurkusta alas. Ainoa hyvä puoli siinä oli, et kaverin kanssa istuttiin terassilla - juteltiin elämästä, mitä se on, kun on joskus ollut oman alan asiantuntija; kehitys meni niin nopeasti eteenpäin ettei ennätetty mukaan.
Sitten vaan työt yhtäkkiä loppui.
Saan 14 euroa. Varmaan ostan jätskiä perheelle.