Mitä aiot ostaa veronpalautuksilla?
Mä menen samantien kauppaan ostamaan hunajaa ja oliiviöljyä.
Kommentit (510)
HSL:n vuosilipun, niinkuin joka vuosi.
Ai niin nekin tulee ensi viikolla. Piti käydä tarkistamassa summa ja laitan säästötililleni pahan päivän varalle tai sijoitettavaksi myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Sain 1 euroa ja risat palautusta. Joten ei sillä tee mitään
Sama täällä ja sitähän ei edes makseta käsittääkseni? 10 pienin maksettava? Ei tuota reilua euroa ainakaan minulle makseta. niin lukee ilmoituksessa.
Harkinnassa. Joko osakkeita ja rahastoja. Tai Islannin matka vaimolle ja itselle.
Palautusta 2200e.
Varmaan kyseisen viikon viikonloppu ruuat. Taitaa niistä ruuista jäädä vähän seuraavallekin viikolle. Saa nähdä koska tulevat maksuun.
Ainakin Behringer päätevahvistimen kotiteatteriin subwoofereille.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Behringer päätevahvistimen kotiteatteriin subwoofereille.
Sekä uuden taljajousen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksan kesän lomamatkan visaa pois.
Mulla ei oo etes pankkikorttia. Raha makaa tilillä. Käteistä käytän. Ei tarvi velaksi elellä.
Pankkikortti ja luottokortti ei ole ihan sama asia.
Eihän nykyään ole pankkien konttoreita lähimaillakaan, josta saisi nostettua käteistä, joten eihän kukaan Suomessa voi tulla toimeen ilman pankkikorttia vaikka käteistä käyttäisikin. Seinästä se käteinen on nostettava,
Vierailija kirjoitti:
Ai niin nekin tulee ensi viikolla. Piti käydä tarkistamassa summa ja laitan säästötililleni pahan päivän varalle tai sijoitettavaksi myöhemmin.
Eikö sulla mene suoraan tilille veronpalautukset? Mulla on mennyt jo vuosikymmeniä. Onko enää muuta tapaa olemassakaan?
Vierailija kirjoitti:
Harkinnassa. Joko osakkeita ja rahastoja. Tai Islannin matka vaimolle ja itselle.
Palautusta 2200e.
Ihana mies, jos satsaat vaimoon! :)
Saan 700 euroa. Osa (n 200 eur) menee harrastusmaksuihin ja loput säästöön.
ulosotto vei ja vie 30 euroa. köyhälle sekin summa olisi ollut kuin pieni lottovoitto. olisin ostanut jauhelijaa ja tehnyt pyöriköitä.
En osta mitään. Säästän koska jäin juuri työttömäksi. On sitten muutama raha tallessa jos en pian löydä uutta työpaikkaa.
Saan 40€. En ole suunnitellut sille kohdetta, menee varmaan normaaliin kulutukseen.
Vierailija kirjoitti:
En osta mitään. Säästän koska jäin juuri työttömäksi. On sitten muutama raha tallessa jos en pian löydä uutta työpaikkaa.
Kannattaa nostaa käteiseksi ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksan kesän lomamatkan visaa pois.
Mulla ei oo etes pankkikorttia. Raha makaa tilillä. Käteistä käytän. Ei tarvi velaksi elellä.
Pankkikortti ja luottokortti ei ole ihan sama asia.
Eihän nykyään ole pankkien konttoreita lähimaillakaan, josta saisi nostettua käteistä, joten eihän kukaan Suomessa voi tulla toimeen ilman pankkikorttia vaikka käteistä käyttäisikin. Seinästä se käteinen on nostettava,
Mulla on pankin konttoriin matkaa 200 metriä ja jos käteistä on reilusti, niin ei sitä tarvitse jatkuvasti nostaa lisääkään. Kaikki eivät asu korvessa.
Maksan luottokorttilaskun loppuun ja satanen menee elämiseen. Tulee ensi viikolla 520 e palautusta.
Paremman kiikaritähtäimen...