Mitä aiot ostaa veronpalautuksilla?
Mä menen samantien kauppaan ostamaan hunajaa ja oliiviöljyä.
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Saan reilu 2000e ja säästän ulkomaanmatkoihin.
Miksi annat valtiolle näin paljon lainaa mitättömällä korolla? Veronpalauksille maksetaan vain 0,5 % vuosikorkoa ja sitäkin vasta tämän vuoden helmikuun alusta.
Vierailija kirjoitti:
Maksan kiinteistöveron.
Olisit joutunut sen muutenkin maksamaan vaikka et saisi veronpalautusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viinaa ja kaljaa, lopuilla olutta.
kalja ja olut on sama asia!
Ei ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Säästän veneeseen. Saankin mukavat palauukset, yli 2300€.
Laskeppa paljonko todellisuudessa maksoit veroja! Jos lasketat korttisi tulojesi mukaan, veikkaan, että jo erotuksella saat enemmän. Valtio voittaa liika maksetuista veroista.
Vierailija kirjoitti:
Maksan kesän lomamatkan visaa pois.
Mulla ei oo etes pankkikorttia. Raha makaa tilillä. Käteistä käytän. Ei tarvi velaksi elellä.
Neljä litraa täysmaitoa, yhden piimän + pari patonkia...laputettuja kolme.
Traktorin. Maataloudessa sellaisia on hyvä olla kolmaskin. Ja sen saa merkitä sitten verotuksessa poistoihin :)
Saan reilut 400 euroa. Ajattelin antaa häälahjaksi sukulaiselle suurimman osan. Vähän jää ehkä itsellekkin.
En mitään, sillä minulle tuli mätkyjä hieman alle 10 €, eikä alle 10 € verottaja peri, joten sain hieman alle 10 € ilmaista rahaa. :D No ehkä sillä kympillä ostan vaikka kananmunia.
Veronpalautusrahat eivät onneksi päädy Suomen markkinoille
Ai pakko tuhlata rahat heti kun tulee? Maksuhäiriöisiä tosiaan riittää.
Ostan kampaviinerin, jonka hinnasta suurin osa on veroja, joilla veroilla tuetaan kaikkea sellaista jota en ainakaan nyt tällä hetkellä tarvitse. Työtä tekevän ihmisen asema on vähän tällainen, että minä rikon itseni ja hajoan töissäni, jotta laiska paskiainen voi elää. Minulle tästä jää lähinnä alkoholisti naapuri, narkkari tai joku muu pelle jota minä elätän.
En nyt tarvitse mitään erityistä, niin tilillepä tuo menee. Ei kaikkea käteen tulevaa rahaa muutenkaan ole tarve heti käyttää "Johonkin". Käyttää sitten kun on tarvis.
Perintötilille mitä olen käyttänyt jo liikaakin
Menee remonttilaskuihin saman tien.
Minä tarvitsen sen, annatko?