Säälittää ihmiset jotka käy itse kaupassa
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Kun lopettaa kävelyn päätyy ennen pitkään kotihoidon pyörittelemäksi.
Voihan sitä kävellä muuallakin kuin kaupassa. Tilaan ruoat kotiinkuljetuksella, mutta koiran kanssa kävelen 2-3 tuntia päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Minä säälisin ennemmin niitä, jotka ei itse pääse valitsemaan hyviä hedelmiä ja vihanneksia, vaan täytyis tyytyä jonkun toisen valitsemiin.
Ihan turhaan säälit. Aina on ollut hyvät hedelmät ja vihannekset.
Jep, säälittää ihmisryhmät jotka käy itse kaupassa vielä 2026. Ei voi kuin ihmetellä.
Olet siis ässäuskovainen. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Tuo vaan kertoo että asut jossain Alepan lähiössä.
Alepa, Sale ja S-market.
Vierailija kirjoitti:
Itse tekemällä pysyy vireessä ja toimintakykyisenä, se on jutun pointti. Tehty jopa tutkimus, että vanhukset jotka kokkaa kotona voivat paremmin. Ei ole tervettä jäädä toisten tai robottien passattavaksi.
Niin tekee 89-vuotias äitinikin. Asuu yksin kotona, taapertaa joka päivä lähimpään Prismaan ja laittaa itse ruokansa.
Mitä säälittävää normaalissa arkiliikunnassa on?
Vierailija kirjoitti:
Varakkaat tilaavat kotiin, köyhät hakevat punalaputettuja tuotteita.
Heh huti men, rikkaat ahnehtivat niitä laputettuja.
Säälittää köyhä, jotka joutuu tilaamaan ruuan robotilla. Meillä palvelija käy kaupassa ja purkaa kassit kotona jääkaappiin.
Olen paastoamassa en syö kolmeen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi meillekin robotilla tilata mutta tykkään itse käydä valitsemassa ostokseni.
Sama täällä.Itse kaupassa töissä olessani tiedän että päivämäärät ovat tosi lyhyet jotka niihin laitetaan.
Mulla on ollut aina hyvät päiväykset paitsi kerran oli lyhyt. Tein valituksen ja kauppa hyvitti sen hinnan mulle.
Vierailija kirjoitti:
Säälittää köyhä, jotka joutuu tilaamaan ruuan robotilla. Meillä palvelija käy kaupassa ja purkaa kassit kotona jääkaappiin.
Miksei se teille niitä tuo?
Vierailija kirjoitti:
Voi meillekin robotilla tilata mutta tykkään itse käydä valitsemassa ostokseni.
Robotti ei osaa valita kasviksia ja tekee hyvää kropalle hieman kävellä.
Mitä säälittävää on siinä, että ihminen on terve ja liikuntakykyinen ja pystyy itse hoitamaan kaupassa käyntinsä?
Vierailija kirjoitti:
En oo niin laiska ettenkö jaksais kauppaan kävellä.
No, ei se siitä ole kiinni, sillä matkaa on yli kaksi kilometriä!
JAksan toki kävellä, mutta mites sitten tavarat, 20kg kantaminen on aika rankkaa, kun on jo liki 75v!
Älä siis yleistä!
Vierailija kirjoitti:
Tilaamalla tai robotilla saa ne tuotteet joissa on kaikista lyhyin päiväys.
höpöhpöpöpp Nuoreni tilaa kerran viikossa ja aina on kaik ok!
Tiedän, koska hän on "laihialainen", tarkka ja nuuka!
Vierailija kirjoitti:
Tuo vaan kertoo että asut jossain Alepan lähiössä.
No en, eikä tule robotilla vaikka sekin kyllä toimittaa, koska on noin 3km matkaa.
Meille tulee keskusvarastolta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varakkaat tilaavat kotiin, köyhät hakevat punalaputettuja tuotteita.
Ei niitä laputettuja pysty syömään ja niitä on hyvin vähän saatavilla. Teen itse ruoat.
kyllä punalaputettuina on myös kanaa, kalaa, jauhelihaa, muu-juttuja, siis raaka-aineita!
meillä kolme autoa---yleusaytro satatuhatta js erikseen äkkiasiointia varten ns miniautot-penskat vie- tuo kauppaa.. toimii.