Rikosilmoitus sovituskopista
Äiti teki rikosilmoituksen miehestä joka vahingossa katsoi sovituskoppiin jossa oli joku lapsi.
Ihmiset on nykyään aivan pimeitä.
Kommentit (78)
Mä kävin uimarannalla, siellä oli lukemattomia pikkupoikia pilit heiluen ja tytöt pimppa vilkkuen. En halua joutua yleisellä paikalla pakotetuksi näkemään toisten sukupuolielimiä. Teen rikosilmoituksen. T. 50-60v mies
Mies kysyi, onko hänen kassinsa siellä, mutta ei ollut saanut mitään vastausta. Olisi tietenkin ollut fiksumpaa odottaa hetki ja kysyä sitten äidiltä, voisiko tarkistaa onko hän jättänyt kassinsa sovituskoppiin. Tai kertoa myyjille, joita tosin harvoin on muualla kuin kassan takana. Tuskin oli tarkoituksellista, jos oli, sekin selviää varmasti kun asiaa tutkitaan.
Olisi kamala kohtalo mennä hyväuskoisena kauppaan ja lähteä sieltä poliisin pidättämänä rikollisena.
Mitä tahansa voi nykyään näköjään sattua.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän naisten-ja lastenvaateosastot ole eri paikassa kuin miesten vaateosasto. Mitähän asiaa miehen kestokassilla on olla toisten vaateosastoilla.
Riippuu kaupasta. Esim monessa urheilukaupassa kun katselee vaatteita niin todella huonosti on merkitty onko kyse miesten vai naisten vaatteista ja pukukopit on yhteiset.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kamala kohtalo mennä hyväuskoisena kauppaan ja lähteä sieltä poliisin pidättämänä rikollisena.
Rikosilmoitus tehtiin, ei miestä poliisit vieneet, kun ei edes vartijat käyneet.
Jos mamma oli muualla katsomassa aurinkolaseja, mistä mies olisi tiennyt että hänen lapsi on kopissa? Ehkä luuli että koppi on tyhjä? Itse kun olen lasten kanssa vaatekaupalla, seison siinä ovensuussa (enkä haahuile muualla) siten ettei kenellekään jää epäselväksi että on telkkä pöntössä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän naisten-ja lastenvaateosastot ole eri paikassa kuin miesten vaateosasto. Mitähän asiaa miehen kestokassilla on olla toisten vaateosastoilla.
Pienemmissä vaatekaupoissa on usein yhdet sovituskopit jotka on kaikkien osastojen yhteisessä käytössä.
Tämän takia laitan aina vaimon vaateostoksille.
Itse olisin hakannut sen ukon sairaalakuntoon jos mun tytärtäni olisi katsellut tuolla tavalla, M39.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikosilmoitus tehtiin, ei miestä poliisit vieneet, kun ei edes vartijat käyneet.
Rikosilmoitus siitä että luurasi sovituskoppiin?
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mikä vahinko se on jos koppi on suljettu ovella tai verho on kiinni?
Mulle on monesti käynyt vahingossa niin, että olen mennyt nykimään ovea ja siellä onkin ollut joku. Kun seisot siitä ovella/verhoilla, et sä näet kenenkään jalkoja sieltä alakautta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin hakannut sen ukon sairaalakuntoon jos mun tytärtäni olisi katsellut tuolla tavalla, M39.
Millä tavalla hän katsoi? Mielestäni sitä ei jutussa mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Jos mamma oli muualla katsomassa aurinkolaseja, mistä mies olisi tiennyt että hänen lapsi on kopissa? Ehkä luuli että koppi on tyhjä? Itse kun olen lasten kanssa vaatekaupalla, seison siinä ovensuussa (enkä haahuile muualla) siten ettei kenellekään jää epäselväksi että on telkkä pöntössä.
Normaali ihminen kurkkaa verhon alta, näkyykö jalkoja kopissa. Äidin mukaan lapsen kengät olivat näkyvissä verhon alta, mikä tietysti pistää epäilemään, että noinkohan on tarkoituksella avattu verho, kun on huomattu, että siellä on nimenomaan lapsen kengät. Tilannettahan on voitu tarkkailla jonkun aikaa, kunnes äiti on poistunut katsomaan aurinkolaseja pois kopin luota. Näin tätä ainakin maalaillaan lehdessä rivien välissä.
Jos mies kysyi ennen oven avaamista eikä saanut vastausta, niin toi kuulostaa siltä että hän toimi typerästi, mutta ei kuulosta siltä että hän olisi tehnyt mitään rikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on monesti käynyt vahingossa niin, että olen mennyt nykimään ovea ja siellä onkin ollut joku. Kun seisot siitä ovella/verhoilla, et sä näet kenenkään jalkoja sieltä alakautta.
Itsellä ei ole ollut tarvetta avata verhoa kun ne on yleensä auki niistä kopeista jotka on vapaana. Saranalliset ovet on eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla hän katsoi? Mielestäni sitä ei jutussa mainittu.
Käsi housuissa tummalla makkaralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokeako olet? Ole hyvä ja lopeta sovituskopeissa käyminen, jos et tuon verran osaa. Kenenkään ei pitäisi joutua pelkäämään, että joku tuntematon rempaisee yhtäkkiä oven/verhon auki, kun olet sovittamassa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Eli olisit pahoinpidellyt tuntemattoman miehen tyttäresi silmien alla, hieno faija oot kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä päin esim. Tokmannilla on kaikille samat kopit.
No sitä on nyt kaikkia hönöjä ja kömpelösti toimivia ihmisiä.
Kaikki ei kuitenkaan ole rikosilmoituksen arvoista.
Mutta kunnon trauman tämä mutsi si viimeistään nyt lapselleen.