Kaari Utrio on 83 v, milloin hän tekee itselleen sen eutanasian jota taannoin vanhuksille toitotti???
Niin? Hänellä on rahaa matkustaa Sveitsiin kyllä jollei veitsellä uskalla tehdä.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Kaari Utrio on tehnyt jotain elämässään oikein, kun persumiehet häntä noin vihaavat! 😄🥳👏👍
Kaarillahan on hyvin järkevät persujen ajatukset ja kirjoitukset mm. islamista.
Höpölöpö. Sensijaan hän on realisti, mitä tulee vähäjärkisiin Y-kromosomisiin.
Kuten minäkin. Kannatan suvullisen lisääntymisen lopettamista, rikollismiesten lopullista karsimista pois populaatioista ja ihmisen (naisten) kloonausta.
Kaikki pahuus maailmassa on peräisin typeristä miehistä.
Kyllä. Kaikki sodat on ihan miesten itsensä aloittamua. Miksi naisten pitää osallistua niihin millään tavalla? Esim sairaanhoitajina, ruokahuoltoon ym. Hoitakaa ihan itse hiljaisuudessa omat sotkunne. Miehet ei ole edistyneet yhtään kivikaudelta.
Kuitenkin miehet loivat kaiken teknologian, mukaan lukien käyttämäsi tietokoneen, jota hyödynnät joka päivä. Ei paha saavutus "kivikautisilta" miehiltä. :)
Ja sitä samaa teknologiaa sinäkin käytät, jonkun ihan muun kuin sinun keksimää. Eikä ne tietokoneen kehittelijät siihen kikkeliä käyttäneet, sukupuolella ei sen kanssa ollut mitään tekemistä.
Ada Lovelace kehitti binäärikoodauksen ja Hedy Lamarr internetin toimintaperiaatteen, taajuushyppelyn.
Pikku misogyyni varastaa naisten keksinnöt kuten haaskasit 9 kk äitisi ruumista. Hyppää louhokseen jaa kuole, ryssänpersu. Kukaan ei tarvitse sinua edes elintenluovuttajaksi. Sulla on kuitenkin peritty kuppa tai herpes tai ties vaikka HIV.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä miesvihaajakurppa.
Ai miten niin, hänellä on kolme poikaa ja ollut kaksi aviomiestä.
Nykyäänhän tuo voisi pamahtaa jo lesboksi, niin ei tarvitsisi enään esittää...
Kaari Utrio on ollut hyvin vähän feministi omissa miessuhteissaan oman elämäkertansa perusteella. Kun hänen viimeisin aviomiehensä kuoli, hän on nyt vielä vuosia myöhemmin sanonut ettei hänen elämänsä ilman Kaita (Linnilä) ole enää elämisen arvoista ja hänkin on ihan valmis hautaan.
Ymmärrätkö mitä suru on? Surussa on vaiheensa ja tuo on varmasti tosi kaikille sureville tietyssä surun vaiheessa. Ja toimittaja on kursailematta laittanut lehtimyyntiä edistääkseen surevan ihmisen antaman lauseen lehtijuttuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Kaari Utrio on tehnyt jotain elämässään oikein, kun persumiehet häntä noin vihaavat! 😄🥳👏👍
Kuten minäkin. Kannatan suvullisen lisääntymisen lopettamista, rikollismiesten lopullista karsimista pois populaatioista ja ihmisen (naisten) kloonausta.
Kyllä. Kaikki sodat on ihan miesten itsensä aloittamua. Miksi naisten pitää osallistua niihin millään tavalla? Esim sairaanhoitajina, ruokahuoltoon ym. Hoitakaa ihan itse hiljaisuudessa omat sotkunne. Miehet ei ole edistyneet yhtään kivikaudelta.
Suomen viimeisin sota, siis Venäjän kanssa aloitettu vuonna 2022, tapahtui Sanna Marinin pm-kaudella. :)
Ai on sota menossa? No sittenhän sun pitäisi olla rintamalla, eikös juu? Oletko siellä? Oletko?
Venäjän rölli levittäå valeita ja misogyniaa.
Tämänkin ketjun tarjosi RUS FED suoraan tai i d i o o t t i persun kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaari Utrio on ollut hyvin vähän feministi omissa miessuhteissaan oman elämäkertansa perusteella. Kun hänen viimeisin aviomiehensä kuoli, hän on nyt vielä vuosia myöhemmin sanonut ettei hänen elämänsä ilman Kaita (Linnilä) ole enää elämisen arvoista ja hänkin on ihan valmis hautaan.
Ymmärrätkö mitä suru on? Surussa on vaiheensa ja tuo on varmasti tosi kaikille sureville tietyssä surun vaiheessa. Ja toimittaja on kursailematta laittanut lehtimyyntiä edistääkseen surevan ihmisen antaman lauseen lehtijuttuun.
Surun vaiheteoriat on kumottu vanhentuneina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä hän on tuollaista toitottanut? E kai vain ole kyse jostsin: Mä en ainakasn halua maata missään vanhustenhoidossa vihanneksena tokaisu ja tuon takia halutaan lähes tappaa?
Ei ole edes oma lause tuo, vaan eräs joka itse iäkkäämpi kun minä sanonut noin.
90-luvun puolessa välissä. Asiasta nousi valtava kohu.
Nuorena ja terveenä oli helppo heitellä kuolonpilleri-juttuja, mutta nyt, kun asia olisi henkilökohtaisella tasolla ajankohtainen, ei elämästä olekaan niin helppo luopua.Miksi pitäisikään luopua? Eutanasian tarkoitus on, että sen saa halutessaan, ei siihen mitään pakkoa liity eikä kuulukaan.
Vuonna 2009 hän oli sitä mieltä että yli seitsemänkymmpisille tulee jakaa eutanasiapilleri.
Tosin ilmeisesti kaikille muille seitsemänkymmpisille. Näinhän narsisti aina katsoo olevansa erikoistapaus.
Vierailija kirjoitti:
Olen vanhempi mies , ikää 87v ja aina oon haaveillu naimisesta Kaari Utrion kanssa..
Kaari ei olekaan mikään femcelsyöttöporsas vaan siro 50 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä hän on tuollaista toitottanut? E kai vain ole kyse jostsin: Mä en ainakasn halua maata missään vanhustenhoidossa vihanneksena tokaisu ja tuon takia halutaan lähes tappaa?
Nuorena ja terveenä oli helppo heitellä kuolonpilleri-juttuja, mutta nyt, kun asia olisi henkilökohtaisella tasolla ajankohtainen, ei elämästä olekaan niin helppo luopua.
Näin on käynyt itsellenikin. Pyydän jostain universumista lisävuosia kotona asumiseen, vaikka hyvin tiedän, ettäon vielä hyviä kunnallisia hoitopaikkoja. Miten ihmisen hoito muka voi olla noin vaikeaa. Pirkko Koskinen Matti Ahteen tartuttaja asui yksin amputoidun jalkansa kanssa ja pärjäsi hyvin. Katsoin kun esiintyi reippaana TV: ssä.
https://www.Cansalaisaloite.fi/fi/aloite/17364
C---> k
Fasistijärjestöt v i t t u u n Suomesta. Niitä rahoittaa Venäjä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisviha aina kunnon feministin mielessä.
Henkistä eutanasiaa tehnyt jo vuosikymmeniä. Pimppi märkänä.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisa vanhan polven feministi. Kylläpä persuja ja inceleitä harmittaa.
Onko sinulla avohoitopotilas aina incelit mielessä? Eikö olisi helpompaa, kun hakisit sopivat mielenterveyslääkkeet itsellesi? Voisit joskus pystyä sanomaan jotain positiivistakin ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä suuremmalla syyyllä nyt se ehdottamassa pilleri vaan suuhun!
Mikä ihme häntä estää?Lastenlapset nyt ainakin ja kotina ihana kodikas hirsitalo maalla luonnonrauhassa.
Monilla on hirsitalo ja lastenlapsia.
Annetaanko pilleri vain kerrostalo-asukille joilla ei ole lastenlapsia?
Totta kai. Kenelle muullekaan? Vai luuliko joku oikeasti, että rikkaita patisteltaisiin päättämään päivänsä? Ei, kyllä ne on köyhät ja kipeet, jotka on tarkoitus saada pois yhteiskuntaa rasittamasta. Muualla maailmassahan on jo alettu viemään piikille masennuksesta kärsiviä, mutta muuten täysin terveitä nuoria ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.Cansalaisaloite.fi/fi/aloite/17364
C---> k
Fasistijärjestöt v i t t u u n Suomesta. Niitä rahoittaa Venäjä.
Palestine Action onkin jo kielletty Britanniassa, milloin tämän terojärjestön toiminta lopetetaan myös Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vanhempi mies , ikää 87v ja aina oon haaveillu naimisesta Kaari Utrion kanssa..
Selitä porsaista vasta kun itse näytät nuorelta Jumalalta.
Taidat näyttää pikemminkin pihatontulta, Huoris.
Lisäksi hoitamaton psyykkinen sairautesi sulkee sinut ihmiskunnasra ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena ja terveenä oli helppo heitellä kuolonpilleri-juttuja, mutta nyt, kun asia olisi henkilökohtaisella tasolla ajankohtainen, ei elämästä olekaan niin helppo luopua.Miksi pitäisikään luopua? Eutanasian tarkoitus on, että sen saa halutessaan, ei siihen mitään pakkoa liity eikä kuulukaan.
Vuonna 2009 hän oli sitä mieltä että yli seitsemänkymmpisille tulee jakaa eutanasiapilleri.
Tosin ilmeisesti kaikille muille seitsemänkymmpisille. Näinhän narsisti aina katsoo olevansa erikoistapaus.
Ihan oikeassahan tuo on. Kaikille 70v täyttäneille tulisi julkisesta terveydenhoidosta tarjota ilmaiseksi vain lopetuspiikki.
Ajatelkaa nyt paljonko se säästäisi rahaa, kun yhteiskunnan varat ei menisi tuottamattomien vanhusten elättämiseen! Tiedättekö paljonko esim. syöpähoidot maksaa? Saattavat olla jopa satoja tuhansia euroja. Kannattaako sellaisia rahasummia hussata että joku muinaisboomeri saa maata pari kuukautta pidempään sairaalassa?
Ja talous kohenisi sitäkin kautta, että suurten ikäluokkien perinnöt saataisiin nopeammin kipeästi rahaa tarvitsevien lapsiperheiden käyttöön. Hullun hommaa antaa vanhusten hillota valtavia omaisuuksia sukan varressa, samalla kun perheillä on tiukkaa. Ei, vaan seniorit piikille, rahat kiertoon ja maan talous kuntoon!
Ajatelkaa lapsia ja ajatelkaa rahaa 🤑
Niin ja ennen miinustamista luethan alkuosan uudelleen. Se tarkoittaa, että julkiselta saisi piikin ilmaiseksi. Ketään ei siis pakotetaisi sitä ottamaan, tai että kukaan jäisi ilman hoitoa, vaan vaivansa voisi hoidattaa edelleen yksityisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin miehet loivat kaiken teknologian, mukaan lukien käyttämäsi tietokoneen, jota hyödynnät joka päivä. Ei paha saavutus "kivikautisilta" miehiltä. :)
Ja sitä samaa teknologiaa sinäkin käytät, jonkun ihan muun kuin sinun keksimää. Eikä ne tietokoneen kehittelijät siihen kikkeliä käyttäneet, sukupuolella ei sen kanssa ollut mitään tekemistä.
Ada Lovelace kehitti binäärikoodauksen ja Hedy Lamarr internetin toimintaperiaatteen, taajuushyppelyn.
Pikku misogyyni varastaa naisten keksinnöt kuten haaskasit 9 kk äitisi ruumista. Hyppää louhokseen jaa kuole, ryssänpersu. Kukaan ei tarvitse sinua edes elintenluovuttajaksi. Sulla on kuitenkin peritty kuppa tai herpes tai ties vaikka HIV.
Sinä edustat jotain ihailtavaa sitten?
Möhömahapallero-incelit veisaa venäläisiä virsiä.
Luoja, miten te olette itsekusettuvia 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitä porsaista vasta kun itse näytät nuorelta Jumalalta.
Taidat näyttää pikemminkin pihatontulta, Huoris.
Lisäksi hoitamaton psyykkinen sairautesi sulkee sinut ihmiskunnasra ulos.
Mistä lähtien olet täällä päivystänyt? Jostain 2006?
Mitä sinä olet keksinyt?