Kaari Utrio on 83 v, milloin hän tekee itselleen sen eutanasian jota taannoin vanhuksille toitotti???
Niin? Hänellä on rahaa matkustaa Sveitsiin kyllä jollei veitsellä uskalla tehdä.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä ketjussa halutaan tappaa vanha nainen? Nyt vähän selkärankaa, ihmiset.
Koska ketjun pienimunaisilla sovinistipaskoilla ei ole kestokykyä vanhaa muoria kohtaan, joka on kehdannut jollekin miehelle sanoa vastaan joskus vuonna kivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisa vanhan polven feministi. Kylläpä persuja ja inceleitä harmittaa.
Katkeria vasemmistolaisia vanhojapiikoja he ovat.
Eivät, vaan vanhan polven feministejä. Juuri heidän ansiostaan ei naisten tarvitse kysyä lupaa hengittämiseen tuollaisilta katkerilta sovinisteilta, jotka luulee kikkelin olevan ihmisarvon edellytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä miesvihaajakurppa.
Ai miten niin, hänellä on kolme poikaa ja ollut kaksi aviomiestä.
Mikä kumman perustelu tuo on? Miksei miesvihaaja voisi synnyttää poikia tai olla ollut naimisissa?
Kannatan eutanasiaa tilanteessa, jossa ihminen kärsii, ei ole pystynyt nauttimaan elämästään pitkään aikaa, kokee kovia tuskia ja haluaa siksi valita kuoleman. Tai on jo eläessään ilmoittanut kirjallisesti, että mikäli päätyy tilanteeseen, jossa makaa sairaalassa metkuissa, eikä ole toivoa tilanteen muuttumisesta, haluaa eutanasian. Kuvittelisin, että kirjailija on tarkoittanut tätä samaa. Ei ole ihmisarvoista maata koomassa, riutuen ja vain koneet pitävät elintoimintoja yllä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hänen pitäisi tehdä eutanasia, kun hän edelleen on rakentamassa tätä yhteiskuntaa, työllistää henkilöitä ja maksaa veroja ja bisnekset (kirjapaino) pyörii hyvin.
Eikö se ole hyvä asia, jos joku antaa hyvinvointia ja työtä muille. Mikä sinun osuus siitä on ap.?
Ap vihaa naisten oikeuksia ja myös eutanasiaa. Siksi hän haaveilee että vanha feministi tappaisi itsensä kun vähän painostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsemurhaajat ovat säälittäviä pelkureita.
Eivät ole, vaan useimmiten pahassa hädässä olevia, jotka olisivat tarvinneet apua, mutteivat saaneet sitä ajoissa. Säälittäviä pelkureita olette te perslävet, jotka pilkkaatte pulaan joutuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Kaari Utrio on tehnyt jotain elämässään oikein, kun persumiehet häntä noin vihaavat! 😄🥳👏👍
Kaarillahan on hyvin järkevät persujen ajatukset ja kirjoitukset mm. islamista.
Höpölöpö. Sensijaan hän on realisti, mitä tulee vähäjärkisiin Y-kromosomisiin.
Kuten minäkin. Kannatan suvullisen lisääntymisen lopettamista, rikollismiesten lopullista karsimista pois populaatioista ja ihmisen (naisten) kloonausta.
Kaikki pahuus maailmassa on peräisin typeristä miehistä.
Mites kun tuo kloonaus on miesten keksimää teknologiaa, kuten myös tietokone, jolla kirjoitat womansplaining-vuodatustasi.
Eikä niitä miehiä edes ole jos naiset ei teitä synnytä ja imetä. Mikään tietokone ei olisi koskaan tullut keksityksi jos elämän peruspalikat puuttuisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Kaari Utrio on tehnyt jotain elämässään oikein, kun persumiehet häntä noin vihaavat! 😄🥳👏👍
Kuten minäkin. Kannatan suvullisen lisääntymisen lopettamista, rikollismiesten lopullista karsimista pois populaatioista ja ihmisen (naisten) kloonausta.
Nyt jotain rajaa tuohon. Ap ja muut ovat tarpeeksi perseestä naisvihassaan, älä sinä ala levittää vielä miesvihaakin siihen päälle. Vihaa ja pahuutta on jo tarpeeksi ilman tuollaista tekopyhää älinääkin.
Sitä paitsi, kloonaaminen ei ratkaisisi lisääntymistä. Perinnöllisyys on sen verran mutkikasta että jos lakkaisimme lisääntymästä suvullisesti, olisimme pulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kaikki sodat on ihan miesten itsensä aloittamua. Miksi naisten pitää osallistua niihin millään tavalla? Esim sairaanhoitajina, ruokahuoltoon ym. Hoitakaa ihan itse hiljaisuudessa omat sotkunne. Miehet ei ole edistyneet yhtään kivikaudelta.
Suomen viimeisin sota, siis Venäjän kanssa aloitettu vuonna 2022, tapahtui Sanna Marinin pm-kaudella. :)
Suomi ei aloittanut sotaa, vaan Venäjä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä hän on tuollaista toitottanut? E kai vain ole kyse jostsin: Mä en ainakasn halua maata missään vanhustenhoidossa vihanneksena tokaisu ja tuon takia halutaan lähes tappaa?
Ei ole edes oma lause tuo, vaan eräs joka itse iäkkäämpi kun minä sanonut noin.
90-luvun puolessa välissä. Asiasta nousi valtava kohu.
Nuorena ja terveenä oli helppo heitellä kuolonpilleri-juttuja, mutta nyt, kun asia olisi henkilökohtaisella tasolla ajankohtainen, ei elämästä olekaan niin helppo luopua.
Tästä henkilöstä en tiedä mitään, mutta Areenassa on lyhytelokuva siitä, miten joku on nuorena ollut ajamassa läpi päätöksen, että jokainen ottaa kuolinpillerin, kun täyttää 70 v. Elokuvassa tämä asian pääsuunnittelija viettää itse 70-vuotispäiviään, ja mitä sitten kävikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kaikki sodat on ihan miesten itsensä aloittamua. Miksi naisten pitää osallistua niihin millään tavalla? Esim sairaanhoitajina, ruokahuoltoon ym. Hoitakaa ihan itse hiljaisuudessa omat sotkunne. Miehet ei ole edistyneet yhtään kivikaudelta.
Kuitenkin miehet loivat kaiken teknologian, mukaan lukien käyttämäsi tietokoneen, jota hyödynnät joka päivä. Ei paha saavutus "kivikautisilta" miehiltä. :)
Ja sitä samaa teknologiaa sinäkin käytät, jonkun ihan muun kuin sinun keksimää. Eikä ne tietokoneen kehittelijät siihen kikkeliä käyttäneet, sukupuolella ei sen kanssa ollut mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kumman perustelu tuo on? Miksei miesvihaaja voisi synnyttää poikia tai olla ollut naimisissa?
Lastensa sukupuolta ei kukaan voi itse valita, mutta miesvihaaja ei olisi mennyt miehen kanssa naimisiin, vieläpä kahdesti. Se on täysi peruste sanoa, ettei hän ole miesvihaaja.
Sen sijaan sinä itse olet se, jonka on perusteltava nuo miesviha-syytöksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisa vanhan polven feministi. Kylläpä persuja ja inceleitä harmittaa.
Katkeria vasemmistolaisia vanhojapiikoja he ovat.
Venäjän rölli leviittäå valeita ja misogyniaa. Ei sinänsä yllätä.
Olen vanhempi mies , ikää 87v ja aina oon haaveillu naimisesta Kaari Utrion kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyäänhän tuo voisi pamahtaa jo lesboksi, niin ei tarvitsisi enään esittää...
Kuten te uusnasut voisitte lajata leikkimästä heteroa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju ei ole asiallinen.
Mitä muka odotit kun jo aloituksessa vaaditaan vanhaa naista tekemään itsemurha?
Tätä minäkin odottelen.
Taitaa vain Utriollakin olla sama juttu kuin muilla eutanasian kannattajilla eli kiire on eutanoida toisia, ei itseään.
Vierailija kirjoitti:
Olen vihervassarinainen ja eutanasian vastustaja.
Ja sinä taas katkera sovinisti, jolla menee kuppi nurin kun joku muori kehtaa sanoa vastaan.