Nainen, mitä sanoisit ja ajattelisit jos selviäisi että ikityöttömällä miehellä onkin 2 lasta täyden kympin naisen kanssa?
Nainen olisi kaunis, rikas, mukava, hoikka, älykäs, huumorintajuinen ja empaattinen.
Kiinnostuisitko miehestä uudella tavalla kun uteliaisuutesi heräisi?
Kommentit (33)
Nyt sä hourailet että sulla on kaksi lasta? Vastahan se eka mukamas syntyi.
Ja miksi se mies etsii uutta kumppania jos hänellä oli jo aivan uskomaton kumppani? Luulisi, että hän haluaisi pysyä tämän kanssa eikä välittäisi siitä onko muut naiset kiinnostuneita.
Teoriassa voisin seurustella ikityöttömän kanssa. Mutta jos paljastuisi että hänellä on lapsia, en lähtisi suhteeseen.
Ei minulla siltikään olisi vara mihinkään loismieheen. Aivan sama jos jollakin kympin naisella on joskus ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi se mies etsii uutta kumppania jos hänellä oli jo aivan uskomaton kumppani? Luulisi, että hän haluaisi pysyä tämän kanssa eikä välittäisi siitä onko muut naiset kiinnostuneita.
EHkä se kaunis, rikas, mukava, hoikka, älykäs, huumorintajuinen ja empaattinen nainen jätti miehen?
Miettisin, että miehellä on varmaan vikkelä kieli ja julmettu slerba. Mitä muutakaan sillä olisi tarjota kympin naiselle?
Vierailija kirjoitti:
En nyt ehkä täyden kympin nainen mutta paljon tuossa on sellaisia adjektiiveja joita minusta voisi käyttää. Ja minulla on kaksi lasta ikityöttömän miehen kanssa. Tai kai häntä voi 10+ vuoden työttömyyden jälkeen sellaiseksi kutsua? Oli hänellä töitä silloin kun me olimme yhdessä, kun minä hankin hänelle ne työpaikat. Eromme jälkeen hän jaksoi vielä vuoden ja siihen se sitten loppui.
Olen tehnyt hänen kanssaan kaksi lasta joten on hänessä hyviä puolia. Mutta tuollainen perässävedettävyys on vaan todella raskasta puolisolle.
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Miettisin, että miehellä on varmaan vikkelä kieli ja julmettu slerba. Mitä muutakaan sillä olisi tarjota kympin naiselle?
Ehkä se mies oli aikoinaan ahkerampi, opiskeli esim? Sitten suhteen edetessä lusmuuntui, ja nainen otti eron.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ehkä täyden kympin nainen mutta paljon tuossa on sellaisia adjektiiveja joita minusta voisi käyttää. Ja minulla on kaksi lasta ikityöttömän miehen kanssa. Tai kai häntä voi 10+ vuoden työttömyyden jälkeen sellaiseksi kutsua? Oli hänellä töitä silloin kun me olimme yhdessä, kun minä hankin hänelle ne työpaikat. Eromme jälkeen hän jaksoi vielä vuoden ja siihen se sitten loppui.
Olen tehnyt hänen kanssaan kaksi lasta joten on hänessä hyviä puolia. Mutta tuollainen perässävedettävyys on vaan todella raskasta puolisolle.
Kyllä se siitä reipastuu kun heität ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se siitä reipastuu kun heität ulos.
Heitin ulos 14 vuotta sitten. Reipastumista ei havaittavissa..
Kiinnostus vähenee jos selviää, että miehellä on lapsia. Hyvä juttu, jos ne on sentään hankittu fiksun ihmisen kanssa.
Minun kiinnostus ei herää exän perusteella tai sammu työttömyyden perusteella. Ennemmin tutustun ihmiseen itse.
Ei. Se että miehellä on lapsia entuudestaan, ei tee hänestä tippaakaan kiinnostavampaa. Ihan sama, kuka hänen eksänsä on.