IL: Marko, 59, löysi vanhemmalla iällä rakkauden thaimaalaisen naisen kanssa
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/2a9d652f-f7bc-4dc4-80be-cd7c57f9c8c0
"Ylivoimainen
Marko Simonen, 59, löysi vanhemmalla iällä rakkauden thaimaalaisen naisen kanssa. Kwanjit Khamphimai, 46, eli Jippi, pystyy tarjoamaan Markolle jotain sellaista, mitä Marko ei ole löytänyt aiemmissa suhteissaan suomalaisten naisten kanssa. Nyt Marko kertoo, mikä tekee Jippistä ylivoimaisen puolison. Kaikki eivät kuitenkaan suhtaudu Markon ja Jippin onneen ilolla, vaan he ovat törmänneet myös ihmisten ilkeämielisyyteen. Negatiiviset kuulopuheet eivät voisi heidän mielestään olla kauempana totuudesta."
"Voisi sanoa, että se oli rakkautta ensi silmäyksellä.
- Vautsi vau, ajatteli Marko Simonen, 59.
Hän kaarsi autollaan Lohjan torin laidalle kolme vuotta sitten ja näki Kwanjit Khamphimain, 46, kävelevän häntä kohti.
- Tuossa on tyylikäs ja kaunis nainen, Marko ajatteli mielessään."
👍
Oikein paljon onnea Markolle ja Jipille!
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Ois saanut parikymmentä vuotta nuoremman, jos olisi maksanut enemmän
Hän rakastui tähän naiseen ja ihan Suomessa, oliko Lohjan jossain torilla tapasivat. Rakkaus on hyvä asia ja siitä kannattaa iloita jos kohdalle sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko = ma tu patja
Mies tuskin voi olla kenenkään patja, ellei nyt sentään ho mo ole. Haloo.
Miksei voi olla? Mun mies on useinkin alla ja mä päällä, eli kyllähän hän on silloin se patja?
Mitä täällä mouhutaan tuon naisen ulkonäköä... Tuohan on helkkarin hyvännäköinen. -M44-
Vierailija kirjoitti:
On tunnettua maailmalla että valkoihoiset miehet pitävät Aasialaisista naisista.
Aasialaiset miehet pitävät myös aasialaisista naisista. Useampi, kuin valkoihoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa todella kaunis ja hoikka 46v nainen. Tosin aasialaiset naiset ovat kuuluisia hyvästä säilyvyydestä ja terveellisistä elämäntavoista.
Ymmärrän täysin suomalaisten naisten raivon, mutta en hyväksy sitä. Antaa miehen nauttia.
Kaunis on ja ikäistään nuoremman näköinen. Itse olen keski-ikäinen nainen, enkä ymmärrä suomalaisten naisten suunnatonta rasismia ulkomaalaisia, suomalaisen kanssa naimisissa olevia naisia kohtaan. Ette te omista kaikkia suomalaisia miehiä.
T: Pena 62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minulla ensimmäinen ajatus näistä thaikkuvaimoa etsivistä on se, että etsitään kävelevää kodinkoneetta tai ei olla kelvattu enää yhdellekkään suomalaiselle naiselle?
Se on sinun ajatuksesi ja kertoo miten rasistisesti suhtaudut muihin kuin suomalaisiin.
Eihän hän näitä naisia halveksi, vaan miehiä, jotka kohtelevat naisia kuin kodinkonetta. Se sisällön ymmärrys...!
Jos vaimo haluaa tehdä kotitöitä ja on ylpeä hyvin hoidetusta kodistaan, miten sinulla on otsaa tulla rasistisesti haukkumaan naista "käveleväksi kodinkoneeksi". Arvot ovat erilaisia eri puolilla maailmaa, ja pariskunta vaikuttaa onnelliselta, ja se on asia mitä te rasistit ette voi sulattaa.
Minua ei todellakaan haittaa yksikään onnellinen nainen maailmassa. Päinvastoin. Muo haittaa miehet, jotka valitsevat vaimon sillä perusteella, että saa samalla kodinhoitajan ja kohtelee myös sen mukaisesti. Näitä exvaimoja on ihan riittävösti täällä, jotka ovat jumissa, paskaduuneissa, Suomessa, kun ei ole rahaa palata kotimaahansa. Tai kasvojen menetyksen takia eivät sitä voi tehdä. He eivät ole onnellisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Sitten itketään, jos joku vähän silmiään siristelee. Kannattaisi pysyä omassa maassa.
Siis pikeasti tää kansanedustajien todella typerä ja rasistinen temppu on mielestäsi ok??
Vierailija kirjoitti:
Kehitysmaiden nuoret likat lähtee rahasta vanhojen ukkojen matkaan. Se jos mikä on järkyttävää. Minulle ei ole koskaan kelvannut vanhempi mies, mutta olenkin onnekas länsimainen nainen ja saanut opiskella ilmaiseksi ja hyvän työn. Ihan puistattaa nää jutut.
Miten eroaa suomimissit dubaissa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kommentoi tätä kyseistä tapausta, mutta usein hieman yksinkertaiset miehet noita vaimojaan Thaimaasta ja Filippiineiltä hakevat ja kuvittelevat sen olevan jokin vuosisadan rakkaustarina ja sielunkumppanuus, vaikka oikeasti ei ole niin mitään yhteistä, ei edes yhteistä kieltä. Kyseiset naiset vain haluavat parempaa elintasoa.
No en nyt menisi vannomaan rakkaudesta, kodinhoitajaa ja sängyn lämmittäjä ne ukot sieltä hakee ja siihen nämä naiset altistuvat paremman elintason toivossa.
Se että joku on halunnut sinusta kodinhoitajaa ja sängynlämmittäjää ei anna sinulle oikeutta arvostella muiden valintoja.
Tietenkin oikeuttaa, jos miehet sillä alistavat huonompiosaisia.
Eri
Nämä filippiiniläiset esimerkiksi naimisissa suomessa ja poikaystävä lähtömaassa. Käyvät välillä "vanhempiaan katsomassa ".
Toisaalta suomi ukolle tarjotaan koko ajan nuorempaa tulijaa.
Temutusta on tämäkin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset naiset kyllä pysyy kauniina paljon pidempään kuin suomalaiset naiset, johtuukohan se suomen kuivemmasta ilmastosta 🤔
Ei pysy. Suurin osa noista näyttää ihan örkille. Jotkut näyttävät ihan hyönteiselle. Tuo ihme "aasiafanitus" on outoa vuonna 2026. Se ei enää ole IN.
Miltähän itse näytät? Minusta aasialaiset naiset ovat kauniita - ja olen nainen itsekin.
Kauneus on katsojan silmässä. Mutta ihmisarvo ei ole ulkonäöstä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Marko = ma tu patja
Millä perusteella mies on se patja? Nainenhan se yleensä makaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa todella kaunis ja hoikka 46v nainen. Tosin aasialaiset naiset ovat kuuluisia hyvästä säilyvyydestä ja terveellisistä elämäntavoista.
Ymmärrän täysin suomalaisten naisten raivon, mutta en hyväksy sitä. Antaa miehen nauttia.
Ei minua ainakaan mikään muu raivostuta, kuin se, jos mies "hakee naisen palvelijaksi tai kodinkoneeksi". Kaikki muu on kahden aikuisen ihmisen välistä ja siten sallittua. Mikään alistaminen ei.
Onko tää kyseinen tyyppi Väittänyt hakeneensa jotain tuollaista?
En tiedä Markosta mitään, kun artikkelia ei pääse edes lukemaan. Mutta palstan kommentteihin reagoin.
Kuten huomaat, jos tarkkaan luet, en väittänyt mittän tiollaista.
Hienoa! Minua ei jaksa haitata vaikka jollain random suomi ukolla olisi nuori thaimaalainen vaimo. Miksi pitäisi haittaa?
Onnea vain Markolle. Mutta en kyllä nykyään sanoisi 59vuotiaalle että olet vanhempaa ikäluokkaa, osa tämän ikäluokan miehistä osallistuu vielä lastentekoihinkin (eräs presidenttikin) tuntuma on että nuoremmatkin naiset ovat vanhemmista miehistä kiinnostuneita kun oman ikäiset miehet jatkavat sitä ikuista nuoruuttaan iänkaikkisesti eivätkä pysty sitoutumaan. Minulla on kaksi alle kolmekymppistä tyttärtä ja haluaisivat kumppanin löytää, seksiseuraa kuulemma olisi ylenpalttisesti mutta jos alkaa puhe mistään vakavammasta niin loppu yhteydenpito siihen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Marko = ma tu patja
Kai haukut myös suomalaiset naiset joilla on ulkomaalaiset miehet, matupatjoiksi? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kaunis toisin kuin suomalaiset kanssasisarensa av-mammulit.
Kaunis vähän aikaa, jo 40 v thainainen on kuin satavuotias suominainen, harmaat hiukset, ryppynaama ja hidas käynti. Vanhenevat silmissä
Missähän todellisuudessa oikein elät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitysmaiden nuoret likat lähtee rahasta vanhojen ukkojen matkaan. Se jos mikä on järkyttävää. Minulle ei ole koskaan kelvannut vanhempi mies, mutta olenkin onnekas länsimainen nainen ja saanut opiskella ilmaiseksi ja hyvän työn. Ihan puistattaa nää jutut.
Miten eroaa suomimissit dubaissa??
Ei mitenkään. Hirveää, että ihmisten pitää myydä itsensä elääkseen ja elättääkseen sukulaisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä mouhutaan tuon naisen ulkonäköä... Tuohan on helkkarin hyvännäköinen. -M44-
Ei kai hänen ulkonäköään kukaan ole edes haukkunut. Päinvastoin, naisetkin kehuneet.
Mies tuskin voi olla kenenkään patja, ellei nyt sentään ho mo ole. Haloo.