IL: Marko, 59, löysi vanhemmalla iällä rakkauden thaimaalaisen naisen kanssa
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/2a9d652f-f7bc-4dc4-80be-cd7c57f9c8c0
"Ylivoimainen
Marko Simonen, 59, löysi vanhemmalla iällä rakkauden thaimaalaisen naisen kanssa. Kwanjit Khamphimai, 46, eli Jippi, pystyy tarjoamaan Markolle jotain sellaista, mitä Marko ei ole löytänyt aiemmissa suhteissaan suomalaisten naisten kanssa. Nyt Marko kertoo, mikä tekee Jippistä ylivoimaisen puolison. Kaikki eivät kuitenkaan suhtaudu Markon ja Jippin onneen ilolla, vaan he ovat törmänneet myös ihmisten ilkeämielisyyteen. Negatiiviset kuulopuheet eivät voisi heidän mielestään olla kauempana totuudesta."
"Voisi sanoa, että se oli rakkautta ensi silmäyksellä.
- Vautsi vau, ajatteli Marko Simonen, 59.
Hän kaarsi autollaan Lohjan torin laidalle kolme vuotta sitten ja näki Kwanjit Khamphimain, 46, kävelevän häntä kohti.
- Tuossa on tyylikäs ja kaunis nainen, Marko ajatteli mielessään."
👍
Oikein paljon onnea Markolle ja Jipille!
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
"...pystyy tarjoamaan Markolle jotain sellaista, mitä Marko ei ole löytänyt aiemmissa suhteissaan suomalaisten naisten kanssa"
Niin suominaiset! Ottakaas oppia nyt!
Ei paljoa Markon miellyttäminen houkuttele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kommentoi tätä kyseistä tapausta, mutta usein hieman yksinkertaiset miehet noita vaimojaan Thaimaasta ja Filippiineiltä hakevat ja kuvittelevat sen olevan jokin vuosisadan rakkaustarina ja sielunkumppanuus, vaikka oikeasti ei ole niin mitään yhteistä, ei edes yhteistä kieltä. Kyseiset naiset vain haluavat parempaa elintasoa.
No en nyt menisi vannomaan rakkaudesta, kodinhoitajaa ja sängyn lämmittäjä ne ukot sieltä hakee ja siihen nämä naiset altistuvat paremman elintason toivossa.
Se että joku on halunnut sinusta kodinhoitajaa ja sängynlämmittäjää ei anna sinulle oikeutta arvostella muiden valintoja.
Ois saanut parikymmentä vuotta nuoremman, jos olisi maksanut enemmän
Jos Marko kerran palstamammojen mukaan on niin ala-arvoinen pallonaama ettei saisi parempaa suomalaista, ja Jippikin on ihan samaa tasoa, niin keneltä tämä rakkaus on pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset naiset kyllä pysyy kauniina paljon pidempään kuin suomalaiset naiset, johtuukohan se suomen kuivemmasta ilmastosta 🤔
Ei pysy. Suurin osa noista näyttää ihan örkille. Jotkut näyttävät ihan hyönteiselle. Tuo ihme "aasiafanitus" on outoa vuonna 2026. Se ei enää ole IN.
Miltähän itse näytät? Minusta aasialaiset naiset ovat kauniita - ja olen nainen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Lyttynaamat eivät ole kauniita. Jos niitä on kauniita, miksei niitä koskaan tuoda Suomeen?
Minkähänlainen naama itselläsi? Lyttynokka, pottunenä? Punakka kraateri-iho? Hailakkaat meikkaamattomat silmät? Alaspäin valuvat huulet kuten muukin olemus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuli avioero suomalaisesta naisesta 46 vuotiaana matkustin Thaimaahan ja huomasin että elämää on edelleen. Sen jälkeen olenkin matkustanut Thaimaahan joka vosi 2-3 kertaa paitsi koronavuosina.
Aina uusia naisia, tai oikeastaan nuoria parikymppisiä tyttöjä. En ole enää etsimässä parisuhdetta tai vaimoa joten se sopii mulle. Joskus kuukauden reissulla on ollut 20 eri tyttöä. Kaikkiaan jo yli 200, ei tässä enää pitkään aikaan ole pysynyt laskuissa. Thaimaassa mies saa elää niin kuin on tarkoitettu.
Mielestäsi mies on tarkoitettu hyväkskäyttämään nuoria, huono-osaisia naisia? Aikamoista miesvivaa ja halveksuntaa tuollainen. Onneksi kaikki miehet eivät ole idio otteja.
Ei vaan mies tarkoitettu naimaan mahdollisimman useita naisia. Luonnossakin uroksella voi olla sadan naaraan haaremi.
Suurin haaremi eläinkunnassa on etelänmerinorsuuroksella (Mirounga leonina).
Lisääntymiskaudella vahvin ja kookkain uros, niin kutsuttu rantamestari (beachmaster), ottaa hallintaansa ranta-alueen ja voi kerätä itselleen jopa 40–100 naaraan haaremin. Yksittäisissä tapauksissa suurimmilla uroksilla on havaittu olevan jopa yli sata naarasta hallittavanaan.
Kyllähän suomessakin jotkut alfaurokset naivat sata naista vuodessa, mutta incelit eivät yhtään.
Jokaisella miehellä pitäisi olla oikeus ja mahdollisuus saada sataa naista vuodessa.
Jokainen mies voi hankkia rahalla niin monta naista vuodessa, kuin lompakko antaa myöten....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs naiset täällä itkevät? Markon nainen on hädin tuskin tätä nuorempi edes. :D
Niin, mitä mielestäsi naiset itkevät?
Samaa rataahan se aina menee näissä ketjuissa. Rasistiset suomiakat ilmestyy haukkumaan thaimaaseen naisia huo riski ja suomimiehiä rumiksi läskikasoiksi.
Lähinnä täällä reagoidaan naisvihamiesten kommntointiin. Koko artikkeli rakennettu tätä varten. Kuitenkin kun joku kirjoittaa, et onnea heille, se on saanut pelkkiä tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa todella kaunis ja hoikka 46v nainen. Tosin aasialaiset naiset ovat kuuluisia hyvästä säilyvyydestä ja terveellisistä elämäntavoista.
Ymmärrän täysin suomalaisten naisten raivon, mutta en hyväksy sitä. Antaa miehen nauttia.
Kaunis on ja ikäistään nuoremman näköinen. Itse olen keski-ikäinen nainen, enkä ymmärrä suomalaisten naisten suunnatonta rasismia ulkomaalaisia, suomalaisen kanssa naimisissa olevia naisia kohtaan. Ette te omista kaikkia suomalaisia miehiä.
Ei se raivo kohdistu aasialaisiin naisiin vaan siihen vaimohakkaaja tai muuten reppana mieheen, joka tykkää alistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs naiset täällä itkevät? Markon nainen on hädin tuskin tätä nuorempi edes. :D
Niin, mitä mielestäsi naiset itkevät?
Samaa rataahan se aina menee näissä ketjuissa. Rasistiset suomiakat ilmestyy haukkumaan thaimaaseen naisia huo riski ja suomimiehiä rumiksi läskikasoiksi.
Samat mammat, jotka ilmiantavat ma mutusta kritisoivia ketjuja, ovat kuitenkin iloisen rasistisia ulkomaalaisia naisia kohtaan. LOL
Ketjussa kirjoittavat miehet eivät tajua, että ovat itse myös näitä mammoja.
Vierailija kirjoitti:
Onpa todella kaunis ja hoikka 46v nainen. Tosin aasialaiset naiset ovat kuuluisia hyvästä säilyvyydestä ja terveellisistä elämäntavoista.
Ymmärrän täysin suomalaisten naisten raivon, mutta en hyväksy sitä. Antaa miehen nauttia.
Ei minua ainakaan mikään muu raivostuta, kuin se, jos mies "hakee naisen palvelijaksi tai kodinkoneeksi". Kaikki muu on kahden aikuisen ihmisen välistä ja siten sallittua. Mikään alistaminen ei.
Vierailija kirjoitti:
Jos Marko kerran palstamammojen mukaan on niin ala-arvoinen pallonaama ettei saisi parempaa suomalaista, ja Jippikin on ihan samaa tasoa, niin keneltä tämä rakkaus on pois?
Niimpä mutta akkojen pitää kuitenkin raivona painaa ilmiantoa näissä ketjuissa joissa on niin ruma saasta suomimies ettei kuulemma kelpaisi edes kaikista säälittävämälle justiinalle.
Kumma että tää ketju on saanut olla täällä näin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan mikään muu raivostuta, kuin se, jos mies "hakee naisen palvelijaksi tai kodinkoneeksi". Kaikki muu on kahden aikuisen ihmisen välistä ja siten sallittua. Mikään alistaminen ei.
Onko tää kyseinen tyyppi Väittänyt hakeneensa jotain tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Marko elättää Thaimaassa asuvan perheen!
Jihuu.
Kurtisaani tulee halvemmaksi.
Ennemmin nekin elättää sivussa kun pettävän suomalaisen siiderivalaan.
Otit sit siiderivalaan ja hänkin valitsi sinun sijaan jonkun toisen. Ymmärrän, et se aiheuttaa kiukkua ja pakottaa haukkumaan kaikki suominaiset vauvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuli avioero suomalaisesta naisesta 46 vuotiaana matkustin Thaimaahan ja huomasin että elämää on edelleen. Sen jälkeen olenkin matkustanut Thaimaahan joka vosi 2-3 kertaa paitsi koronavuosina.
Aina uusia naisia, tai oikeastaan nuoria parikymppisiä tyttöjä. En ole enää etsimässä parisuhdetta tai vaimoa joten se sopii mulle. Joskus kuukauden reissulla on ollut 20 eri tyttöä. Kaikkiaan jo yli 200, ei tässä enää pitkään aikaan ole pysynyt laskuissa. Thaimaassa mies saa elää niin kuin on tarkoitettu.
Mielestäsi mies on tarkoitettu hyväkskäyttämään nuoria, huono-osaisia naisia? Aikamoista miesvivaa ja halveksuntaa tuollainen. Onneksi kaikki miehet eivät ole idio otteja.
Ei vaan mies tarkoitettu naimaan mahdollisimman useita naisia. Luonnossakin uroksella voi olla sadan naaraan haaremi.
Suurin haaremi eläinkunnassa on etelänmerinorsuuroksella (Mirounga leonina).
Lisääntymiskaudella vahvin ja kookkain uros, niin kutsuttu rantamestari (beachmaster), ottaa hallintaansa ranta-alueen ja voi kerätä itselleen jopa 40–100 naaraan haaremin. Yksittäisissä tapauksissa suurimmilla uroksilla on havaittu olevan jopa yli sata naarasta hallittavanaan.
Kyllähän suomessakin jotkut alfaurokset naivat sata naista vuodessa, mutta incelit eivät yhtään.
Jokaisella miehellä pitäisi olla oikeus ja mahdollisuus saada sataa naista vuodessa.
Ja muslimimiehet saavat taivaassa 72 neitsyttä kun kuolevat marttyyreinä.
Surkeaa että vielä eläessään niiden täytyy tyytyä suominaisiin.
Kauas neitsyestä mutta mitäpä sitä ei tekis sen ihanan o luvan takia jotta pääsis vinguttamaan kela goldia.
Tää kelagold kiinnostelis. Vävy just muuttanut Suomeen ja mitään goldia ei ole näkynyt. Mistäs niita saa anoa?
Vierailija kirjoitti:
En kommentoi tätä kyseistä tapausta, mutta usein hieman yksinkertaiset miehet noita vaimojaan Thaimaasta ja Filippiineiltä hakevat ja kuvittelevat sen olevan jokin vuosisadan rakkaustarina ja sielunkumppanuus, vaikka oikeasti ei ole niin mitään yhteistä, ei edes yhteistä kieltä. Kyseiset naiset vain haluavat parempaa elintasoa.
Eikä näitä naisia voi asiasta syyttää. Jos miehet eivät kohtele vaimoaan hyvin, on mies kuspää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös parempaa elintasoa tavoittele ihan Suomenkin naiset 😆
Kyllä, näin me teemme. Opiskelemme ja teemme töitä. Monille maailmannaisille se ei ole vaihtoehto.
Olen 65-vuotias hyväkuntoinen ja varsin hyvätuloinekin eläkeläinen. Minulla on jo vuosia kestänyt selkeä provider-suhde hyvin kauniin ja hoikan 40-vuotiaan naisen kanssa maassa, jossa asun noin 7 kk vuodesta.
Maassa ollessani maksan kaikki kulut ja viikkorahaa. Muuna aikana lähetän muutaman satasen kuussa.
Naisystäväni hakee minut kentältä, hoitaa talouden ja nukkuu sängyssäni. Seksi on taivaallista.
Hän on koulutettu, puhuu hyvää englantia, ja vietämme paljon aikaa yhdessä. Käymme patikoimassa, purjehtimassa, konserteissa ja aika usein myös ulkona syömässä.
Järjestely on molemmille toimiva, ja olemme sopineet siitä ihan kirjallisesti. Nyt kuitenkin tämä ystäväni on alkanut ehdotella avioliittoa ja muuttoa Suomeen. Siihen en ole valmis.
Nyt olen alkanut tuntea itseni hyväksikäyttäjäksi, koska hän haluaa suhteelta selvästi minua enemmän. Täytynee lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä näytä suomineidot 46 vuotiaina tuolta 🤭
Missä on harmaantuva lesbotukka, 30kgeen ylipaino, silmälasit, huonosti istuvat prismatokmanni vaatteet ja minä-vihaan-suomimiehiä norsunvi ttu ilme!!!!!! 😱😱😱
Ne ovat ihan sinua varten varattu. Oikeat miehet kuorivat suomalaisesta naisesta esiin mukavan ja leppoisan kumppanin.
Joo, sori mut oon kyllä varattu. Latina naisystävä. Voittaa suomiakat 100-0.
Lähiövalailla kauhea tarve alapeukuttaa. Jos jollain naisella on joku kuuma rakastaja Miguel Kataloniasta, mikä ongelma? Ei tulisi mieleenikään dissata, päin vastoin.
Kertoo aika paljon palstamamman mielenmaisemasta. Minulla ei ole kivaa, joten muillakaan ei saa olla, räyh! Miehet ovat sikoja!
Joka tuollaisen persoonan kanssa mihinkään kontaktiin päätyy... rauha hänen sielulleen.
"Voittaa suomiakat 100-0."
Onko minkään maailman ymmärrystä, miksi alapeukutetaan??
Kuten sinäkin haluat. Mutta miksi arvostelet täällä?