näkijä paikalla. vastaan.
Kommentit (70)
Vierailija:
Helpottuuko tilanne? Lapsia?
mielettömän määrän rakkautta sun ympärillä, on ne sitte sun perhettä, vanhempia, mutta sua rakastetaan kyllä ihan tonnilla!
Kauhee piinaaja olen.. tiedän :D
Miten näet perheeni?
Kiitos jo etukäteen.
49
Näätkö, saammeko aviomieheni kanssa lisää lapsia/lapsen? Entä näätkö kuinka parisuhteemme voi...?
Kiitos!!!!
Näkijä tarkistaisitko kysymykseni.. Jaksaisitko vastata?
Vierailija:
Näätkö, saammeko aviomieheni kanssa lisää lapsia/lapsen? Entä näätkö kuinka parisuhteemme voi...?
Kiitos!!!!
Tää riippuu ihan sun miehestäsi
Aika monelle muulle olet jo vastannut?
edes 1. lastanne... Työssä sinulla menee aina yhtä hyvin, sun pitää vaan yrittää enemmän!
Olen 34-vuotias punatukkainen nainen. Haluaisin tietää tulevaa rakkauselämästäni, työtilanteesta ja ehkä tuleeko lapsia vielä? Kiitos sinulle etukäteen!!
Vierailija:
edes 1. lastanne... Työssä sinulla menee aina yhtä hyvin, sun pitää vaan yrittää enemmän!
Meillä on 2-vuotias enkä edes ole töissä tällä hetkellä!
ohitettu, olin kolmas kysyjä enkä ole vieläkään saanut vastausta. edelleen odotan nro 7.
koko ketjuhan on täynnä vain kysymyksiä. pari pilipalivastausta vailla mitään todellisuusperää. no, illanviettotapahan tämäkin.
Hei,
Olen 30 vuotias oinas nainen.
Mitä näkyy minun työkuvioihin näkyykö jatkoa syksyllä?
Entä näkyykö parannusta rahatilanteeseen, sekun huolettaa?
Minä kysyn, näetkö muuttoa lähivuosina?
Näetkö omaa kotia, mistä haaveilemme?
rakkauselämästäni?Löydänkö uuden miehen, koska ja minkänäköisen?;)
Kaame vauvakuume vaivaa, vaikka kaksi lasta onkin. Näetkö lisää lapsia kuuluvan perheeseeni?
mitä näet elämässäni seuraavien vuosien aikana? työt? miten parisuhde? tuleeko meille vielä lapsia? kumpi puhuu totta siskoni ja isäni välisessä riita asiassa? kiitos sinulle!
Vierailija: