60 vuotiaitten miesten kommunikointitaidot
Ei oo tottakaan, miten tämä on edes mahdollista. Deittisivuston kautta tutustunut eräisiin miehiin ja aina käy samoin. Aluksi vaikuttaa lupaavalta, mut sit kun aletaan viestein enemmän keskustelemaan, niin ei tule sitä vastavuoroisuutta. Ovat kyllä kiinnostuneita pitämään yhteyttä, mutta eivät osaa keskustella.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ovatko akateemisia miehiä?
Ei akateemisia. Ihan tavallisia duunareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei akateemisia. Ihan tavallisia duunareita.
Ystäväni sanoi kerran, että amiksen pihalta ei löydä ydinfyysikkoa.
Et ehkä ole kovin ispiroivaa keskusteluseuraa?
60-vuotias suomalainen duunarimies...
Vierailija kirjoitti:
60-vuotias suomalainen duunarimies...
Mitäs ihmettelemistä tuossa on. Ei 60v vielä ole eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Hehheh, olipas hauska 🤣
Mistä aiheista lähinnä, se tärkein jäi, jälleen kerran. Mihin keskusteluun eivät siis lähde mukaan, jos aloitat
Ei ne osaa 4-5-kymppisetkään, eikä 3-kymppiset, kaikkein huonoiten 2-kymppiset. Keskustelua ei osata jatkaa kysymällä myös toiselta jotakin. Itse lopetan ainakin tällaiset haastattelut hyvin lyhyeen. Jos mie ei kysy sinusta, hän ei ole sinusta kiinnostunutkaan. Jos kysyy yleistä mitä kuuluu/mitä päivään/jokos oot saunaa lämmitelly, ei ole kiinnostunut muusta kuin ilmaisesta siitä.
Mies, joka lukee profiilisi ja kysyy JOTAIN TODELLA HENKILÖKOHTAISTA, on kiinnostunut tutustumaan sinuun kunnolla ja pitkäaikaisesti eikä hänen s-tarpeensa sanele tutustumisen rytmiä.
ainoa mitä tarvitsee keskustella on että milloin on seksiä, kaikki muu keskustelu on aivan tarpeetonta...
Vierailija kirjoitti:
Ei ne osaa 4-5-kymppisetkään, eikä 3-kymppiset, kaikkein huonoiten 2-kymppiset. Keskustelua ei osata jatkaa kysymällä myös toiselta jotakin. Itse lopetan ainakin tällaiset haastattelut hyvin lyhyeen. Jos mie ei kysy sinusta, hän ei ole sinusta kiinnostunutkaan. Jos kysyy yleistä mitä kuuluu/mitä päivään/jokos oot saunaa lämmitelly, ei ole kiinnostunut muusta kuin ilmaisesta siitä.
Mies, joka lukee profiilisi ja kysyy JOTAIN TODELLA HENKILÖKOHTAISTA, on kiinnostunut tutustumaan sinuun kunnolla ja pitkäaikaisesti eikä hänen s-tarpeensa sanele tutustumisen rytmiä.
No, mitä hittoa nyt taas...
Luuletko, että joku mies on oikeasti kiinnostunut ristipistotöistäsi tmv. 😂
Vierailija kirjoitti:
Mistä aiheista lähinnä, se tärkein jäi, jälleen kerran. Mihin keskusteluun eivät siis lähde mukaan, jos aloitat
No yleensäkkin. Itse tykkään esim. aamulla toivotella mukavaa päivää. Yleensä vastaus on, että kiitos, ei vastavuoroisuutta. Olen yleensäkkin kiinnostunut kuulemaan miten heidän päivä mennyt. Ei juuri kysellä minun päivästä.
Vierailija kirjoitti:
Sulta puuttuu tunneälyä.
Sulta puuttuu ÄLYÄ, Huoris. Vika ei ole naisissa, jos junttimiehet ei osaa jutella. Kieli, puhuttu ja kirjoitettu, on AINUT ihmisaivojen välinen tiedonsiirtoväline. Ellei mies ole sitä 60 vuoteen mennessä oppinut, hänellä on vajetta älystä.
Hän on apina, joka kommunikoi murinalla ja rapsuttelemalla itseään, könyämällä rystyset maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yleensäkkin. Itse tykkään esim. aamulla toivotella mukavaa päivää. Yleensä vastaus on, että kiitos, ei vastavuoroisuutta. Olen yleensäkkin kiinnostunut kuulemaan miten heidän päivä mennyt. Ei juuri kysellä minun päivästä.
Mies on täysi moukka. Älä haaskaa aikaasi. Hän on samanlainen ihan kaikessa, itsekäs.
Sano nyt vielä että tyyppi on lentokyvyttömiä lokinpoikasia katolta potkiva huoltoäijä.
Miesten tulee puhua siitä, mistä nainen tahtoo. Se selvittely ei ole vaikeaa. Muutama kysymys riittää.
Vierailija kirjoitti:
Sano nyt vielä että tyyppi on lentokyvyttömiä lokinpoikasia katolta potkiva huoltoäijä.
Minun mielestä ei sillä ammatilla ole tässä merkitystä.