Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

60 vuotiaitten miesten kommunikointitaidot

Vierailija
24.07.2026 |

Ei oo tottakaan, miten tämä on edes mahdollista. Deittisivuston kautta tutustunut eräisiin miehiin ja aina käy samoin. Aluksi vaikuttaa lupaavalta, mut sit kun aletaan viestein enemmän keskustelemaan, niin ei tule sitä vastavuoroisuutta. Ovat kyllä kiinnostuneita pitämään yhteyttä, mutta eivät osaa keskustella.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko etteivät osaa chattailla? 

Olen itse kiitollinen, että parisuhde löytyi jo silloin kuin minkäänlainen viestin spämminen ei ollut mahdollista. 

Vierailija
22/32 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä aiheista lähinnä, se tärkein jäi, jälleen kerran. Mihin keskusteluun eivät siis lähde mukaan, jos aloitat

No yleensäkkin. Itse tykkään esim. aamulla toivotella mukavaa päivää. Yleensä vastaus on, että kiitos, ei vastavuoroisuutta. Olen yleensäkkin kiinnostunut kuulemaan miten heidän päivä mennyt. Ei juuri kysellä minun päivästä. 

Kauanko olet viestitellyt yleensä, päiviä, viikkoja, kuukausia. Jotkut miehet ei avaa itseään yhtään lyhyen ajan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella kommunikoimaan niiden 60v miesten kanssa jos ne ovat kohderyhmänä. Toinen vaihtoehto on olla edelleen yksin ja valittaa siitä täällä netissä.

Vierailija
24/32 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulta puuttuu tunneälyä. 

Sulta puuttuu ÄLYÄ, Huoris. Vika ei ole naisissa, jos junttimiehet ei osaa jutella. Kieli, puhuttu ja kirjoitettu, on AINUT ihmisaivojen välinen tiedonsiirtoväline. Ellei mies ole sitä 60 vuoteen mennessä oppinut, hänellä on vajetta älystä. 

Hän on apina, joka kommunikoi murinalla ja rapsuttelemalla itseään, könyämällä rystyset maassa.

Sun kohdalla ymmärrän , että hiljaista on

Vierailija
25/32 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oletkin vain sinä ap, jolla on paskat sos. taidot. Sotealalla työskennelleenä olen jutellut paljon tuon ikäryhmän miehille, ja pirteitä, positiivisia ja puheliaita ovat.

Vierailija
26/32 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano nyt vielä että tyyppi on lentokyvyttömiä lokinpoikasia katolta potkiva huoltoäijä.

Lokit sietääkin potkia alas. Samoin pulut.

Itse tiputtelen myös linnunpesät, mitä meidän okt:n rakenteisiin, ta pihapiiriin tekevät. Tirpan mallista riippumatta.

Pitävät meteliä ja paskovat. Mustikkaruikuleiden siistiminen valkoisesta rappauksesta on aika syvältä.

Vierailija
27/32 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soittelu menis paremmin kuin viestit?

Vierailija
28/32 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyin mieheltä heti että milloin sek..?  Siitä se lähtee. 

Vierailija
29/32 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko akateemisia miehiä?

Ei akateemisia. Ihan tavallisia duunareita.

Sulla on rima ehkä liian korkealla viiteryhmääsi nähden? Tuon ikäluokan duunariäijä puhuu kolmen sanan lauseita. Yleisin vastaus on: M- mmmmm tai kielteinen lause kuuluu: M määääätiä. Viisi sanaa on jo suorastaan pikku essee. 

Vierailija
30/32 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niillä kommunikointitaidot, mutta ei taida sitä kiinnostusta löytyä sinun suuntaan. Ei vanha, lihava ja ryppyinen nainen enää ole sen arvoinen että jaksaisi ihan täysillä panostaa. Et ole mikään nuori enää jos 60 v miehiä tapailet ja meno on sen mukaista...

Vierailija
31/32 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten tulee puhua siitä, mistä nainen tahtoo. Se selvittely ei ole vaikeaa. Muutama kysymys riittää.

Ei tartte kysyä! Lyhyet napakat vastaukset riittävät  esim juuh, eiköhän, mitäkös, enköhän, noilla pärjää koko pitkän illan ja keskustelu ei hyydy 

Vierailija
32/32 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulta puuttuu tunneälyä. 

Sulta puuttuu ÄLYÄ, Huoris. Vika ei ole naisissa, jos junttimiehet ei osaa jutella. Kieli, puhuttu ja kirjoitettu, on AINUT ihmisaivojen välinen tiedonsiirtoväline. Ellei mies ole sitä 60 vuoteen mennessä oppinut, hänellä on vajetta älystä. 

Hän on apina, joka kommunikoi murinalla ja rapsuttelemalla itseään, könyämällä rystyset maassa.

Vajetta voi olla myös puheliaissa ja lirputtelevissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän