Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päivi jätti 610-sivuisen valituksen

Vierailija
24.07.2026 |

Jospa jäisi jo eläkkeelle.

Kommentit (168)

Vierailija
101/168 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun jätti. Olihan toi tuomio ihan käsittämätön ja häpeä Suomelle 

Ei lääkäri saa kirjoittaa perättömiä lääketieteestä perustellakseen tällä vähemmistöryhmän loukkauksia.

Toivottavasti joutuu maksamaan myös Suomen valtion oikeudenkäyntikulut. 

Eipä muutkaan lääketieteessä käsitellyt ryhmät valita oikeuteen. Sokeita saa sanoa sokeiksi, luuston epämuodostumia epämuodostumiksi jne. 

Rikollista kuten Päiviä saa sanoa rikolliseksi. 

Poliittista tuomiota saa myös kutsua poliittiseksi. Miksei korkein oikeus noudata perustuslakia ja sen takaamaa uskonnonvapautta tässä maassa, ja toisaalta missä viipyy se läpikotainen demlaselvitys oikeuslaitoksen osalta. 

Miksi et ole lukenut KKO:n päätöstä vaan jankkaat edelleen uskonnonvapaudesta?

Räsäsen saama tuomio ei tullut siitä, mitä hän kirjoitti Raamatusta vaan siitä, mitä hän kirjoitti psykiatriasta.

Itse asiassa Päivi sotki Raamatun ja lääketieteen niin, että hänet olisi pitänyt tuomita Jumalan pilkasta.

Ei kko:lla ole mitään valtaa päättää mutulla missä kohtaa perustuslaki on voimassa ja missä ei. Just tuossa + siinä että koitat jälkeenpäin selitellä asiaa tulee ne ongelmat näkyviin.

Eikä psykiatriakaan tietääkseni ole mikään laki missään kohtaa lakikirjoja, saati että kko:n tuomareilla olisi edes mitään pätevyyttä arvioida sitä mihinkään suuntaan. Siinä kohtaa kun lääketieteen diagnooseja ruvetaan julistamaan oikeusistuimissa niin ollaan aika syvällä suossa. 

Kyllähän hoitovirheitä ja vääriä diagnooseja käsitellään oikeudessa, eikö näin muka saisi tehdä? 

Tässä oikeus julistaa lääkärien tai tutkijoiden sijaan oikeaa lääketieteellistä linjaa tiettyjen ongelmien suhteen vaikkei noilla ole mitään osaamista tuollaiseen. Ja toisaalta isompi ongelma on, että nuo naulaa tuomioillaan tiedettä yhteen totuuteen rangaistusten uhalla, vaikkei tiede voi toimia tuolla tavalla kuten vaikka keskiaikaisesta kirkkojohtoisesta tieteestä inkvisitioineen on opittu (toivottavasti). 

Vierailija
102/168 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivi Räsänen ajaa järkeviä asioita. Toivotaan että homot ja eläimiin tai lapsiin sekaantuja saatanat painuvat hiiteen Suomesta kun ne eivät tänne kuulu. Koti, uskonto ja isänmaa ovat hyvä perusta elämälle ja siihen ei kuulu riettaudet.

Päivi R sekaantuu elämiin. Ihmisten elämiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/168 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi valehteli lääkärinä ja sai siitä ansaitsemansa rangaistuksen. Onneksi Britanniassa ollaan hereillä ja estetään vihanlietsojien maahantulo.

Vierailija
104/168 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivi valehteli lääkärinä ja sai siitä ansaitsemansa rangaistuksen. Onneksi Britanniassa ollaan hereillä ja estetään vihanlietsojien maahantulo.

Siellähän vierailee koko ajan vihasaarnaajia erästä uskonnosta, jonka arvostelu on demareiden varapuheenjohtajan mielestä vihapuhetta.

Vierailija
105/168 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikos-Räsäsellä on ilmeisesti maaninen vaihe kun 610 sivuisia valituksia askartelee.

Vierailija
106/168 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lääkäri saa kirjoittaa perättömiä lääketieteestä perustellakseen tällä vähemmistöryhmän loukkauksia.

Toivottavasti joutuu maksamaan myös Suomen valtion oikeudenkäyntikulut. 

Eipä muutkaan lääketieteessä käsitellyt ryhmät valita oikeuteen. Sokeita saa sanoa sokeiksi, luuston epämuodostumia epämuodostumiksi jne. 

Rikollista kuten Päiviä saa sanoa rikolliseksi. 

Poliittista tuomiota saa myös kutsua poliittiseksi. Miksei korkein oikeus noudata perustuslakia ja sen takaamaa uskonnonvapautta tässä maassa, ja toisaalta missä viipyy se läpikotainen demlaselvitys oikeuslaitoksen osalta. 

Miksi et ole lukenut KKO:n päätöstä vaan jankkaat edelleen uskonnonvapaudesta?

Räsäsen saama tuomio ei tullut siitä, mitä hän kirjoitti Raamatusta vaan siitä, mitä hän kirjoitti psykiatriasta.

Itse asiassa Päivi sotki Raamatun ja lääketieteen niin, että hänet olisi pitänyt tuomita Jumalan pilkasta.

Ei kko:lla ole mitään valtaa päättää mutulla missä kohtaa perustuslaki on voimassa ja missä ei. Just tuossa + siinä että koitat jälkeenpäin selitellä asiaa tulee ne ongelmat näkyviin.

Eikä psykiatriakaan tietääkseni ole mikään laki missään kohtaa lakikirjoja, saati että kko:n tuomareilla olisi edes mitään pätevyyttä arvioida sitä mihinkään suuntaan. Siinä kohtaa kun lääketieteen diagnooseja ruvetaan julistamaan oikeusistuimissa niin ollaan aika syvällä suossa. 

Kyllähän hoitovirheitä ja vääriä diagnooseja käsitellään oikeudessa, eikö näin muka saisi tehdä? 

Tässä oikeus julistaa lääkärien tai tutkijoiden sijaan oikeaa lääketieteellistä linjaa tiettyjen ongelmien suhteen vaikkei noilla ole mitään osaamista tuollaiseen. Ja toisaalta isompi ongelma on, että nuo naulaa tuomioillaan tiedettä yhteen totuuteen rangaistusten uhalla, vaikkei tiede voi toimia tuolla tavalla kuten vaikka keskiaikaisesta kirkkojohtoisesta tieteestä inkvisitioineen on opittu (toivottavasti). 

Onko siis niin, että hallituspuolueen edustajan pitää saada julistaa omaa "lääketieteellistä totuuttaan" vaikkapa juutalaisista, esimerkiksi kuinka heidän kallon fysiologia tekee heistä moraalittomia sekä henkisesti, että seksuaalisesti, eikä tähän saa puuttua, ettei vaan "naulata tiedettä yhteen totuuteen"? 

Vierailija
107/168 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellähän vierailee koko ajan vihasaarnaajia erästä uskonnosta, jonka arvostelu on demareiden varapuheenjohtajan mielestä vihapuhetta.

Eikö äitisi antanut kosketella intiimialueitaan, vaikka esittely hänellä erektiotasi? Siitäkö tuo paha mielesi nyt kumpuaa?

Vierailija
108/168 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hakemus Pyhän Hengen sanelema?

Se voidaan sellaisenaan kanonisoida osaksi Raamattua.

Asiassa on kysymys kunniasta, eli siitä "perisynnistä", eli henkilön tai ryhmän yhteisöllisestä asemasta, maineesta jai arvonannosta.

Päivi loukkasi sekä ns. vähemmistöjen kunniaa, että ev.lut kirkon kunniaa, koska katsoi, että hänen kunniaansa ja ev.lut kirkon kunniaa oli loukattu. 

Nyt, kun Päivi tuomittiin, on kysymys Päivin kunnian ja ev.lut kirkon kunnian palauttamisesta.

Päivin mielestä hänen kunniansa ja ev.lutkirkon kunnia on siten arvokkaampi kuin Jumalan.

Toisin sanoen Päivi haluaa Jumalaksi Jumalan paikalle, kuten kaikki muutkin, joten valitus sopii hyvin Raamattuun. Sillä menestyykö valitus vai ei, ei ole Raamatun mukaan Päivin pelastumisen kannalta kuitenkaan merkitystä, koska Päivi on teoillaan osoittanut, että hän on kuollut. Matt. 8:22 ja Mark. 12:27

Veljet, minä toivon sydämestäni ja rukoilen Jumalaa heidän edestänsä, että he pelastuisivat.  Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan; sillä kun he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan, eivät he ole alistuneet Jumalan vanhurskauden alle. Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo. Room. 10:1 - 4

Kuinka te voisitte uskoa, te, jotka otatte vastaan kunniaa toinen toiseltanne, ettekä etsi sitä kunniaa, mikä tulee häneltä, joka yksin on Jumala? Joh. 5:44

Teot puhuvat puolestaan

Samoin uskokin, jos sillä ei ole tekoja, on itsessään kuollut. Joku ehkä sanoo: "Sinulla on usko, ja minulla on teot"; näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, niin minä teoistani näytän sinulle uskon. Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat. Mutta tahdotko tietää, sinä turha ihminen, että usko ilman tekoja on voimaton? Jaak. 2:17 - 20

Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi. Matt. 7:20 - 24

Äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta, sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Amen. Matt. 6:13

Vierailija
109/168 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perssun kannattaisi opetella arvostelemaan asia-argumentein, mutta siihen tarvittaisiin jonkinlaista sivistystä ja aivotoimintaa. 

Vierailija
110/168 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hakemus Pyhän Hengen sanelema?

Se voidaan sellaisenaan kanonisoida osaksi Raamattua.

Asiassa on kysymys kunniasta, eli siitä "perisynnistä", eli henkilön tai ryhmän yhteisöllisestä asemasta, maineesta jai arvonannosta.

Päivi loukkasi sekä ns. vähemmistöjen kunniaa, että ev.lut kirkon kunniaa, koska katsoi, että hänen kunniaansa ja ev.lut kirkon kunniaa oli loukattu. 

Nyt, kun Päivi tuomittiin, on kysymys Päivin kunnian ja ev.lut kirkon kunnian palauttamisesta.

Päivin mielestä hänen kunniansa ja ev.lutkirkon kunnia on siten arvokkaampi kuin Jumalan.

Toisin sanoen Päivi haluaa Jumalaksi Jumalan paikalle, kuten kaikki muutkin, joten valitus sopii hyvin Raamattuun. Sillä menestyykö valitus vai ei, ei ole Raamatun mukaan Päivin pelastumisen kannalta kuitenkaan merkitystä, koska Päivi on teoillaan osoittanut, että hän on kuollut. Matt. 8:22 ja Mark. 12:27

Veljet, minä toivon sydämestäni ja rukoilen Jumalaa heidän edestänsä, että he pelastuisivat.  Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan; sillä kun he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan, eivät he ole alistuneet Jumalan vanhurskauden alle. Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo. Room. 10:1 - 4

Kuinka te voisitte uskoa, te, jotka otatte vastaan kunniaa toinen toiseltanne, ettekä etsi sitä kunniaa, mikä tulee häneltä, joka yksin on Jumala? Joh. 5:44

Teot puhuvat puolestaan

Samoin uskokin, jos sillä ei ole tekoja, on itsessään kuollut. Joku ehkä sanoo: "Sinulla on usko, ja minulla on teot"; näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, niin minä teoistani näytän sinulle uskon. Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat. Mutta tahdotko tietää, sinä turha ihminen, että usko ilman tekoja on voimaton? Jaak. 2:17 - 20

Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi. Matt. 7:20 - 24

Äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta, sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Amen. Matt. 6:13

Lässyn lässyn.

Vierailija
111/168 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, vihasaarnaaja Räsänen jäi rannalle rääkymään.

Vierailija
112/168 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivi Räsänen ajaa järkeviä asioita. Toivotaan että homot ja eläimiin tai lapsiin sekaantuja saatanat painuvat hiiteen Suomesta kun ne eivät tänne kuulu. Koti, uskonto ja isänmaa ovat hyvä perusta elämälle ja siihen ei kuulu riettaudet.

Oletko ajatellut vaihtaa lääkitystä?

Vierailija
113/168 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heittämällä eduskunnan viisaimmasta päästä.Toivottavasti jatkaa vielä kauan!

Aito.

Mikä rauha hänestä huokuukaan.

Rauha? Nyt olet pitkän selityksen velkaa. M52

Vierailija
114/168 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito.

Hän pysyi täysin tyynenä, vaikka syyttäjä kirjaimellisesti sylki roiskuen huutaa hänen kasvoilleen perättömiä valheita. 

Vierailija
115/168 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito.

Hän pysyi täysin tyynenä, vaikka syyttäjä kirjaimellisesti sylki roiskuen huutaa hänen kasvoilleen perättömiä valheita. 

Niin ne kuolleet usein ovat.

Vierailija
116/168 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjun läpi ja vakuutuin siitä, että vasemmistolaiset vihaajat ovat henkisesti sairaita.  Aivan tolkutonta suunsoittoa nuo heidän kommentit.  

Vierailija
117/168 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ihmisoikeustuomioistuimesta tulee langettava päätös.

Siinähän hihhuliuskikset toivotte. Ei tule. Euroopassa ei pidetä kansanryhmää vastaan kiihottajista.

Vierailija
118/168 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa lukea koko tuon valituksen. Sen tarkoitus on vain lamauttaa oikeus, mitään oikeita perusteita ei löydy.

Tollaset hihhulit tuhlaa vain veronmaksajien rahoja.

Samat ajatukset tuli itsellekin. Joku parka oikeuslaitokselta joutuu tuonkin turauksen lukemaan läpi ja siihen tuhlaamaan työaikaansa. Kuinkahan paljon menee yhteiskunnan rahoja hukkaan yhden homovastaisen hihhulin sekoilujen takia? Roskiin mokoma.

Vierailija
119/168 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivin makkarissa on niin hyistä, että elämä kuluu muiden rakkauden paheksumiseen.

Naurettava tyyppi.

Vierailija
120/168 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ihmisoikeustuomioistuimesta tulee langettava päätös.

Siinähän hihhuliuskikset toivotte. Ei tule. Euroopassa ei pidetä kansanryhmää vastaan kiihottajista.

En usko myöskään, että tulee. Päivi on lääkäri ja hänhän väitti, että homous on sairaus vai mikä lie kehityshäiriö se hänen mielestään nyt olikaan. Tämä ei perustu mihinkään lääketieteellisiin faktoihin, kuitenkin hän nämä mielipiteensä sellaisina esitti. Kun toiminnan motiivina on vielä vähemmistön syrjintä, niin aika pahalta alkaa näyttää Päven touhut.