Lue keskustelun säännöt.
Millaset vaatteet mun, 35v naiset, pitais ostaa yo- ja 70v juhliin? Olen tosi huono vaatteiden ostaja. Huomenna pitais lahtea vaateostoksille. Mitahan Porista loytyy? Millaiset juh
Kommentit (5)
mä olen jo nelikymppinen, mutta kakkosen ehdottamia vaatteita mä en hankkisi missään tapauksessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kokokin oli joustava 40-44. Ei sulle passais? Laita hakuun juhlamekko 40-42. =)
on älyttömän monikäyttöinen. Sen voi asustaa eri tilaisuuksiin huivilla, bleiserillä, neuleella jne. Yksivärinen laadukas kotelomekko on melkein aina asianmukainen, on vain harvoja juhlia, joissa se päällä on alipukeutunut, eikä ylipukeutumisenkaan riskiä ole.
Yhtä hyvä hankinta on klassinen pikkumusta.
mä menen nyt etsimään itselleni sopivaa sieltä siskon häihin. jee. kiitti vinkistä. =)
Jos olet housutyyppiä, osta capri-mittaiset suorat siistit housut ja siro paitapusero/bleiseri.
Jos taas hametyyppiä, ei minihametta vaan esim. vähän kellotettu yksivärinen siisti hame. Yläosa yksinkertaisen hameen kanssa voi olla sitten hillitty tai vähän rempseämpi.
Koruja kaulaan ja meikkiä - yksinkertaisista vaatteista saa juhlavan. Näillä vaatteilla on sitten käyttöä muutenkin " ulkona" käydessä.