Olen rukoillut Jumalalta ihmeparantumista, mutta olen ihan yhtä huonossa kunnossa edelleen
Tarkoittaako tää sitä, että en ansaitse parantumista?
En enää tiedä mitä voisin tehdä, kun mikään taho ei osaa auttaa.
Kommentit (68)
Jumala ei ole lääketiede eikä lääketiede ole Jumala.
Sellaista se höpöhöpöön turvautuminen on.
Saman tuloksen saisit rukoilemalla parantumista pääsiäispupulta.
Jatka silti rukoilemista, tämä on asia josta älä hellitä.
Jumalaa ei ole olemassa. Johtuu siitä. Sorry.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se höpöhöpöön turvautuminen on.
Saman tuloksen saisit rukoilemalla parantumista pääsiäispupulta.
Yhtä huono lopputulos on ollut lääkäreihin turvautumisellakin.
Ap
Sairastavaisuutesi näyttäisi johtuvan demoneista. Niitä voi karkottaa manaajan avulla. Suomen katolisesta kirkosta löytyy, ota yhteyttä sinne, auttanevat vaikket olisikaan itse katolinen.
Sitten lopulta kuolet. Ei aina voi parantua. Minkä ikäinen olet?
Alkoholi ja huumeet. Jos siis mitään ei ole oikeasti tehtävissä. Jos jostain syövästä kyse niin vaadi kivunlievitys loppuun.
Jos ikään muuri auta, on oma apu jäljellä. Tutustu sairauteesi perusteellisesti ja kehitä siihen parannuskeino. Helpommin sanottu kuin tehty,
Jumala ei valitettavsti ole luvannut kaikkia parantaa tässä maailmanajassa, vaikka jotkut sellaista väittävätkin.
Jumalalla on myös aina syynsä, jos hän ei paranna. Sairaus kasvattaa usein sairasta itseään, lähentää parhaimmassa tapauksessa suhdetta Jumalan kanssa. Ja myös ympärillä olevat oppivat esim. myötätuntoa ja auttamista.
Ei oo ansaitsemisesta kyse. Elämä on raakaa.
Paastoa rukouksen lisäksi. Se auttoi minulle ja auttoi keskittymään rukoukseenkin ihan eri tavalla ja turvautumaan ainoastaan Jumalan sanaan. Luin Raamatusta, että tietyt demonit eivät lähde kuin rukouksella ja paastolla. Päätin kokeilla sitä, olin niin epätoivoinen. Muutaman päivän paaston jälkeen Jumala puhui minulle ja koin ihmeparantumisen. Olen tehnyt useita paastoja sen jälkeenkin, mutta tämä oli ainoa kerta kun kuulin Hänen äänensä. Kaikista paastoista on ollut jotain hyötyä ja ne ovat vieneet minua lähemmäs Jumalaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus sinulla on?
Monimutkainen vyyhti, jonka seurauksena elimistö on mennyt ihan sekaisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Paastoa rukouksen lisäksi. Se auttoi minulle ja auttoi keskittymään rukoukseenkin ihan eri tavalla ja turvautumaan ainoastaan Jumalan sanaan. Luin Raamatusta, että tietyt demonit eivät lähde kuin rukouksella ja paastolla. Päätin kokeilla sitä, olin niin epätoivoinen. Muutaman päivän paaston jälkeen Jumala puhui minulle ja koin ihmeparantumisen. Olen tehnyt useita paastoja sen jälkeenkin, mutta tämä oli ainoa kerta kun kuulin Hänen äänensä. Kaikista paastoista on ollut jotain hyötyä ja ne ovat vieneet minua lähemmäs Jumalaa.
Ja haluan lisätä ettei kaikki vaivat ole lähteneet paastoamisen avulla. Yhdyn aiempien vastaajien näkemykseen siitä, ettei Jumala välttämättä paranna jostain syystä, vaan niillä voi olla myös pyhittävä merkitys. Kannattaa kokeilla kuitenkin(varovasti!)!
Vierailija kirjoitti:
Jos ikään muuri auta, on oma apu jäljellä. Tutustu sairauteesi perusteellisesti ja kehitä siihen parannuskeino. Helpommin sanottu kuin tehty,
Ap on varmasti tutustunut. Kukapa ei olisi. Miten on ap?
Onko ap vielä edes uskossa? Jos et, niin Jumalan ensisijainen tahto sinun suhteesi luultavasti on se, että ensin pelastuisit. Sen jälkeen hän sitten antaa muutakin. Toki joskus voi paranemisen saada jo ennen pelastumistakin, jos Jumala esim. näkee, että se tuo Jumalan luokse muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus sinulla on?
Monimutkainen vyyhti, jonka seurauksena elimistö on mennyt ihan sekaisin.
Ap
Miten sekaisin? Miten vaikuttaa elämään?
Älä kysele tuollaista itseäsi hullummalta.
Auttaisiko kiinalainen lääketiede?