Olen rukoillut Jumalalta ihmeparantumista, mutta olen ihan yhtä huonossa kunnossa edelleen
Tarkoittaako tää sitä, että en ansaitse parantumista?
En enää tiedä mitä voisin tehdä, kun mikään taho ei osaa auttaa.
Kommentit (89)
Munkin mielestä aloittajan kannattaisi avata edes hieman sairauttaan. Apu voi joskus tulla yllättävistäkin paikoista ja yllättävillä tavoilla. Vaikkei ole aiemmalla kysymyskerralla saanut apua, onkin mahdollista että nyt paikalle osuu ihminen tai ihmisiä jotka osaavat auttaa.
Kannattaa antaa ihmisille ja Jumalalle mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä aloittajan sairautta, mutta viittaus elimistön sekaisin menemiseen tuo mieleeni yhden vinkin: Netissä Mielenterveystalon sivuilla olevan Pitkittyneitten kehollisten oireitten omahoitokurssin. Voisiko siitä olla apua?
Ja tämä oli siis täysi arvaus, joten pahoittelen mikäli tämä ei koske ollenkaan aloittajan tilannetta vaan kyse on jostain varsinaisesta sairaudesta.
Kiitos, mutta tuo on jo tuttu. Kaiken alku ja juuri on ihan oikea sairaus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä aloittajan sairautta, mutta viittaus elimistön sekaisin menemiseen tuo mieleeni yhden vinkin: Netissä Mielenterveystalon sivuilla olevan Pitkittyneitten kehollisten oireitten omahoitokurssin. Voisiko siitä olla apua?
Ja tämä oli siis täysi arvaus, joten pahoittelen mikäli tämä ei koske ollenkaan aloittajan tilannetta vaan kyse on jostain varsinaisesta sairaudesta.
Kiitos, mutta tuo on jo tuttu. Kaiken alku ja juuri on ihan oikea sairaus.
Ap
Mikä sairaus?
Kerro mikä sairaus, muuten epäilen trollisairautta. Täällä olisi auttamishaluisia ihmisiä linjoilla!
Vierailija kirjoitti:
Kerro mikä sairaus, muuten epäilen trollisairautta. Täällä olisi auttamishaluisia ihmisiä linjoilla!
Kyselevät ihan vaan uteliaisuuttaan, joten en aio kertoa. Sairauden laatu ei nyt ole tässä se pointti.
Ap
Jumala auttaa niitä jotka auttavat itse itseään. Ap mitä olet tehnyt itse asiasi eteen? Jumala antaa voimia mutta ei tee puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyselevät ihan vaan uteliaisuuttaan, joten en aio kertoa. Sairauden laatu ei nyt ole tässä se pointti.
Ap
Mikä on pointti?
Mää kävin lääkärillä ja osallistun uuden lääkkeen testeihin ja parantusin.
https://www.centerwatch.com/clinical-trials/listings/NCT07064473/a-stud…
Ihan itse pitää toimia.
Jos vaan hyväksyttäisiin se, että taistelu ei aina auta. Arvokkaan lopun soisi silti jokaiselle. Minkä ikäinen ap olet?
Vierailija kirjoitti:
Jumala ei valitettavsti ole luvannut kaikkia parantaa tässä maailmanajassa, vaikka jotkut sellaista väittävätkin.
Jumalalla on myös aina syynsä, jos hän ei paranna. Sairaus kasvattaa usein sairasta itseään, lähentää parhaimmassa tapauksessa suhdetta Jumalan kanssa. Ja myös ympärillä olevat oppivat esim. myötätuntoa ja auttamista.
Onpas taas logiikkaa. Miten joku voi olla syntymästään sairas, koska se "kasvattaa"? Eikö silloin kaikkien pitäisi olla syntymästään sairaita?
Toisaalta taas läheisen sairaus ei herätä myötätuntoa läheskään kaikissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse pitää toimia.
Mikä sairaus siulla on? Ap ei viitsi kertoa.
Jumalalta rukoilemisessa on otettava huomioon, että Hänen ratkaisut saattavat olla ihan jotain muuta kuin mitä ihminen ajattelee. Hän kun ei ole mikään toivomusautomaatti. Erään ihmisen parantumista rukoili iso rukouspiiri, ja rukoukset kuultiin. Ihminen parantui sairaudestaan, mutta pääsi hengestään, näin maallisesta näkökulmasta. Jumala ehkä katsoi omalta kannaltaan, sairaus oli tosiaankin poissa. Lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kun lääkäri kysyi sinulta, mikä vaivaa, vastasit sillekin varmaan "Sehän on sun tehtäväsi selvittää se'.
Jumala ei sinua voi auttaa. Rukoileminen voi auttaa sinua psyykkisesti, mutta soomaa se ei paranna.
Vaivasi parantamisessa olisi oleellista saada selville sen perimmäinen syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kun lääkäri kysyi sinulta, mikä vaivaa, vastasit sillekin varmaan "Sehän on sun tehtäväsi selvittää se'.
Jumala ei sinua voi auttaa. Rukoileminen voi auttaa sinua psyykkisesti, mutta soomaa se ei paranna.
Vaivasi parantamisessa olisi oleellista saada selville sen perimmäinen syy.
Vauvapalsta ei ole lääkärin vastaanotto. Voi hyvä luoja sentään näitä älynväläyksiä. Joudut nyt vaan elämään sen pettymyksen kanssa, ettet koskaan saa tietää mikä sairaus on kyseessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse pitää toimia.
Mikä sairaus siulla on? Ap ei viitsi kertoa.
Et osaa lukea linkistä?
Lukemalla ei rukoilemalla asia selviää.
Avaa nyt hiukan. Täällä voi olla samaa sairautta sairastavia ja saisit tukea.