Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokrasuhde päättymässä ja yksi avain hukassa - mitä tekisitte?

Vierailija
24.07.2026 |

Papereissa lukee jotain lukkojen uudelleensarjoittamisesta, mikä kuulostaa kalliilta. Tarkistavatko ne muuta kuin sen, että palautettavia avaimia on sama määrä kuin luovutettessa? Minulla on yksi samannäköinen avain jonka voisin laittaa nippuun tilalle..

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä naisten ajattelumalliin on kyllä jännä. Se että asia hoituisi helposti että vain rehellisesti myöntäisi että sori hukkasin avaimen ja kantaisi vastuun siittä. Mutta ei tämäkin  ketjun perusteella naiset alkavat keksimään valheita ja tekosyitä sekä tekemään perättömiä ahdistelu syytteitä poliisille että ei tarvisi kantaa vastuuta siittä että itse hukkasi avaimen.... ja te naiset kehtaatte vielä itkeä miksi teidän puheita ei vain uskota ja teidän pidetään kieroina valehtelijoina

Onko täällä monikin kertonut sukupuolensa?

Vierailija
62/63 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän sama tilanne mutta minulla on suunnitelma. Asun yksityisen asunnossa ja vuokranantaja on vanhempi mies niin jos se ei hyväksy ottamaan siittä avaimesta tappiota ja jos se vaatii etta minun pitää maksaa asioita takuuvuokrasta niin teen siittä ahdistelu ilmoituksen poliisille

Tein sinusta poliisille nettivinkin. Etpäs syytäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetä uusi. Maksaa 30-60 €

Ei nykyään avaimia yleensä voi teettää kuin isännöitsijän kautta asunnon omistaja. Onneksi näin.

Ei ehkä niitä iloqeja, mutta mutta vanhoja kuten exec ja sentoa voit tehdä niin monta kun tilillä riittää katetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme