Työpaikan pippalot ovat kyllä erittäin huono paikka naisseuran hakuun
Naisvaltaisellla alalla naiset vahtivat toisiaan herkeämättä.
Miehet on "jaettu" naisporukalla jo keskenään ja on selkeä nokkimisjärjestys. Kuka mies on "varattu" kellekin naiselle.
Työpaikan miehet voivat ihmetellä tätä suojamuurien ylhäälläpitoa ja ikään kuin härkävankkurimuodostelmaa.
Sitten kun lähtee viihteelle ihan muihin paikkoihin, on meno rentoa ja avointa.
Kommentit (5)
Työpaikka on äärimmäisen huono paikka seurusteluun.
Joo,kun kaikkihan naiset siellä työpaikalla on sinkkuja ja juuri kaikki haluaa sitä yhtä työpaikan miestä. Sä kuvittelet tätä nokkimisjärjestystä,kun joku nainen siellä työporukassa kiinnostaa,todellisuudessa sillä ei kiinnosta se mies. Ja se on sanonu muille naisille,että pitäkää mun selustaa ja auttakaa pitämään tuo niskaan kuolaava mies musta kauempana.
Vierailija kirjoitti:
Joo,kun kaikkihan naiset siellä työpaikalla on sinkkuja ja juuri kaikki haluaa sitä yhtä työpaikan miestä. Sä kuvittelet tätä nokkimisjärjestystä,kun joku nainen siellä työporukassa kiinnostaa,todellisuudessa sillä ei kiinnosta se mies. Ja se on sanonu muille naisille,että pitäkää mun selustaa ja auttakaa pitämään tuo niskaan kuolaava mies musta kauempana.
Monta katkeraa naista ilmoitttautui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta katkeraa naista ilmoitttautui.
Oi, kun totuus sattuu sinuun.
Kukaan ei oo varannut sua, voi raukkeliini. Ihme fantasia kyllä.