Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin paljon saa suht paljon liikkuvana syödä päivässä ja silti pysyä koossa 36

Vierailija
23.07.2026 |

Myös näin keski-ikäisenä. 

Aamu: 2 sämpylänpuolikasta, päällä molemmissa oivariinia, kalkkunaleikkelettä, 10% juustoa, kurkkua & tomaattia. 100 g vanilja-skyriä + 1 dl mustikoita. 2 kuppia kahvia maidolla. 

Lounas: 2 grillimakkaraa + pakastewok-kasviksia 200 g, 100 g raejuustoa. 

Välipala: kreikkalaista rasvatonta jogurttia 150 g, seassa 1 rkl chiasiemeniä, 1 rkl nutellaa, 2 rkl proteiinijauhetta. 

1 samanlainen leipä kun aamupalalla + kahvia maidolla 2 kuppia. 

Irtokarkkeja 4 kpl. 

Iltapala: 2 samanlaista leipää kuin aamulla, 100 g raejuustoa Herbamarella maustettuna, tee maidolla. 

Kaloreita yhteensä 2380. 

Painoni 58 kg. 

Ikää 45.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun yhden päivän ruokailut.

Heti herättyä iso lasi vettä Molkosanilla ja 2,5 dl mustaa kahvia

Aamiainen: Lautasellinen kaurapuuroa, oivariinilla (pehmeät rasvat versio), marjoilla ja kookoshiutaleilla. Kaksi keitettyä kananmunaa maustettuna tuoreella korianterilla, suolalla ja kurkumalla. Pala tummaa suklaata.

Lounas: Iso lautasellinen salaattia, kurkkua ja tomaattia, annos katkarapuja, auringonkukansiemeniä, chiliä, korianteria ja oliiviöljyä. Viipale täysjyväruis-kauraleipää oivariinilla.

Välipala: Kaksi viipaletta leipää, oivariinia, paljon salaattia ja kurkkuviipaleita, broilerileikkelettä. Omena ja piparminttutee hunajalla.

Päivällinen: Chicken kadhai -tyylistä broilerikastiketta (broileria, tomaattia, sipulia, paprikaa, chiliä, mausteita) ja riisiä.

Iltapala: Maustamatonta kreikkalaista jogurttia marjoilla, kourallinen pähkinöitä ja rusinoita. Alkoholiton olut.

BMI 19,6, ikä 44

Vierailija
22/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamiainen: Lautasellinen kaurapuuroa, oivariinilla (pehmeät rasvat versio), marjoilla ja kookoshiutaleilla. Kaksi keitettyä kananmunaa maustettuna tuoreella korianterilla, suolalla ja kurkumalla. Pala tummaa suklaata.

Lounas: Iso lautasellinen salaattia, kurkkua ja tomaattia, annos katkarapuja, auringonkukansiemeniä, chiliä, korianteria ja oliiviöljyä. Viipale täysjyväruis-kauraleipää oivariinilla.

Välipala: Kaksi viipaletta leipää, oivariinia, paljon salaattia ja kurkkuviipaleita, broilerileikkelettä. Omena ja piparminttutee hunajalla.

Päivällinen: Chicken kadhai -tyylistä broilerikastiketta (broileria, tomaattia, sipulia, paprikaa, chiliä, mausteita) ja riisiä.

Iltapala: Maustamatonta kreikkalaista jogurttia marjoilla, kourallinen pähkinöitä ja rusinoita. Alkoholiton olut.

BMI 19,6, ikä 44

Hyvältä kuulostaa! 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMI 19,6, ikä 44

Niin pitkä lista, että en jaksa lukea. N25

Vierailija
24/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ehtisi liikkua! Lasten saamisen jälkeen paino noussut hurjasti, kun syön samoin kuin liikkuessa. Tietenkin päiväkoti viennit ja haut kävellen, mutta työ on nykyään istumatyötä ja illat menevät lasten ja kodinhoidon kanssa. Kerran viikossa toki perheliikuntaa ja pääsen tunnin ajan viikossa lenkille, mutta eihän tuo kuluta mitään. Viikonloput mies on töissä, joten sillon ei ole apuja yhtään enempää. 

Vierailija
25/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vedin aamulla 2 lautasellista kaurapuuroa ja 4 kananmunaa ja manteleita. Lounas 3 lautasellista sushibuffetissa plus höysteet. Päivällinen n 300g lohta ja salaattia ja raejuustoa. Iltapala 500g proteiinirahkaa

Aamulla ennen töitä sali ja töistä tullessa 35km fillarilenkki

Ei paino nousee vaikka kaloreita varmaan pelkästään lounaassa reilu 2000

Huh, en jaksaisi.

Vierailija
26/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vedin aamulla 2 lautasellista kaurapuuroa ja 4 kananmunaa ja manteleita. Lounas 3 lautasellista sushibuffetissa plus höysteet. Päivällinen n 300g lohta ja salaattia ja raejuustoa. Iltapala 500g proteiinirahkaa

Aamulla ennen töitä sali ja töistä tullessa 35km fillarilenkki

Ei paino nousee vaikka kaloreita varmaan pelkästään lounaassa reilu 2000

Huh, en jaksaisi.

Ja sanon näin siksi, koska minulla on niin vaihtelevia päiviä. Joinakin päivinä ei tee mitään mieli!

Vierailija
27/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun ehtisi liikkua! Lasten saamisen jälkeen paino noussut hurjasti, kun syön samoin kuin liikkuessa. Tietenkin päiväkoti viennit ja haut kävellen, mutta työ on nykyään istumatyötä ja illat menevät lasten ja kodinhoidon kanssa. Kerran viikossa toki perheliikuntaa ja pääsen tunnin ajan viikossa lenkille, mutta eihän tuo kuluta mitään. Viikonloput mies on töissä, joten sillon ei ole apuja yhtään enempää. 

No lohdutan sinua sillä, että lapset kasvaa kuitenkin aika nopeasti, ja vielä sulle koittaa se aika että pääset liikkumaan enemmän. Omat lapseni ovat jo täysikäisiä, joten sinänsä "helppohan mun on" liikkua paljon. 

Ap

Vierailija
28/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ilman pituutta ei kerro mitään. Minä en ole ikinä mahtunut koon 36 vaatteisiin pituuden takia, jos olisin 58kg olisin alipainoisen rajoilla.

Vierailija
29/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino ilman pituutta ei kerro mitään. Minä en ole ikinä mahtunut koon 36 vaatteisiin pituuden takia, jos olisin 58kg olisin alipainoisen rajoilla.

Vaatekoon kanssa kilomäärä kertoo kyllä jo aika paljon. Ainakin täysin riittävästi aloittajan pointtiin verraten. 

Vierailija
30/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa taaas nämä mitäolentänäänsyönyt-listat 

😅🤣😅

Joo, no itse söin aamulla puolikkaan annoksen kaurapuuroa pelkällä suolalla ja kupin maitokahvia. Illalla söin pussillisen pakasteherneitä välipalaksi ja sitten vielä vähän myöhemmin karamellisoitua sipulia, kanaa ja makaroonia sekoitettuna ja juomaksi mehua. Olen 25 ja 58kg, 162cm. Siinäpä kaikki mitä tänään syön.

Ketä kiinnostaa jonkun tuntemattoman ihmisen ruokalistat? 🤣 oletko tosissasi? 
Mitä helevettiä tällä tiedolla tekee? 🤣😂😅🤣

Vierailija
31/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä kalorimäärä, mutta itseäni sylettäisi syödä noin vähärasvaisesti.

Vierailija
32/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paljon?

No meinaatko ettei tuossa ole paljon? Lounaallakin lautanen oli kukkurallaan. 

Ja tosiaan kaloreita liki 2400. Täällä(kin) yleensä toitotetaan että ikäiseni nainen saa syödä max 1600-1800 kcal pysyäkseen hoikkana. 

Ap

Moni pystyy syömään vain 1200 kcal ja silti lihoo.

Vierailija
33/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paljon?

No meinaatko ettei tuossa ole paljon? Lounaallakin lautanen oli kukkurallaan. 

Ja tosiaan kaloreita liki 2400. Täällä(kin) yleensä toitotetaan että ikäiseni nainen saa syödä max 1600-1800 kcal pysyäkseen hoikkana. 

Ap

Moni pystyy syömään vain 1200 kcal ja silti lihoo.

Jooopa joooo…..kalorivajeella lihoo joo…

Vierailija
34/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä kalorimäärä, mutta itseäni sylettäisi syödä noin vähärasvaisesti.

Kyllä niissä grillimakkaroissa ja viiden leivän oivariineissa oli rasvaa niin paljon, ettei kovin vähärasvaiseksi voi päivää kutsua... Vaikka joo, en nyt mitenkään läträä rasvalla. 

Ap

Vierailija
35/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi LEIPÄÄ! Se turvottaa, on liikaa suolaa ja siinä on hiilareita. Mä syön yhden taika  täysjyvä paahtoleipä palan illalla,, en edes joka päivä, päällä polar ohuen ohut ja jotain ohutta suolukkaa, sekä yrttiteetä.  Mä olen 63v, pituus 155 ja paino 53kg,  pieniluinen ja siro. Housut on 34.. Sama paino ollut ylä asteesta asti. Juon vettä, liikun lähinnä kävelen metsissä sekä pyöräilen, kotona on myös kuntopyörä jota käytän, ja syön terveellisesti, kanaa, kalaa, salaatteja. En syö perunoita ym, joskus riisiä kiinalaisen ruoan kanssa. En tupakoi, ihoni on hyvässä kunnossa enkä käytä alkoholia.  Ja olen monisairas, kaikki sukuperimät on.. 

Vierailija
36/36 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveästi LEIPÄÄ! Se turvottaa, on liikaa suolaa ja siinä on hiilareita. Mä syön yhden taika  täysjyvä paahtoleipä palan illalla,, en edes joka päivä, päällä polar ohuen ohut ja jotain ohutta suolukkaa, sekä yrttiteetä.  Mä olen 63v, pituus 155 ja paino 53kg,  pieniluinen ja siro. Housut on 34.. Sama paino ollut ylä asteesta asti. Juon vettä, liikun lähinnä kävelen metsissä sekä pyöräilen, kotona on myös kuntopyörä jota käytän, ja syön terveellisesti, kanaa, kalaa, salaatteja. En syö perunoita ym, joskus riisiä kiinalaisen ruoan kanssa. En tupakoi, ihoni on hyvässä kunnossa enkä käytä alkoholia.  Ja olen monisairas, kaikki sukuperimät on.. 

No mua ei leipä turvota :D 

Kroppani ei muutenkaan koskaan kerää ylimääräisiä nesteitä, että turvottais mikään. Yksilöllistä se. 

Hiilareita siinä leivässä joo on, mutta liikun niin paljon ja myös mm. kovatehoisesti pitkiä lenkkejä kilpapyörällä, niin mä todella TARVITSEN hiilareita. 

Syön myös perunaa, pastaa jne, en välttele mitään. Karkkiakin söin tänään, mutta maltillisesti. Ei vaivaa erityisesti mitkään mieliteot, kun syö paljon ja liikkuu. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi