Poltan liesituulettimen alla jos parveketupakointi kielletään
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ilmianan kaikki sisällä polttelijat isännöitsijälle 🙂 Olen saanut jo 2 häädettyä.
Omaatko röntgenkatseen?
Ei vaan hajuaistin.
Mistä tiedät oikean kohteen?
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä nostaa tupakan hintaa, että loppuu tuollainen touhu.
Sehän nousee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Minä ilmianan kaikki sisällä polttelijat isännöitsijälle 🙂 Olen saanut jo 2 häädettyä.
Etkä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaatko röntgenkatseen?
Ei vaan hajuaistin.
Mistä tiedät oikean kohteen?
Haistan vastaantullessani ja näen heidän polttavan myös ulkona. Rappukäytävässä haju tulee tietyn asunnon kohdalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yhtä kovis siinä vaiheessa, kun taloyhtiöltä tulee lasku huoneiston korjauskuluista?
Mistä korjauskuluista? Liesituuletin vie käryn
Hajut leviävät hormin muihin asuntoihin.
No ei meille ainakaan tule naapureiden ruoankaan käryt. Edellisessä talossa ei toiminut liesituuletin kunnolla, oli ilmanvaihtokoneen taajuus muunnin rikki, käytävällä ne hajut kärysi ja tuli sieltä myös meille
Viimeistään siinä vaiheessa kun laitat sitä savustettua asuntoa myyntiin voi alkaa kaduttaa. Vaikkei sitä itse tupakoitsija haista, se haju tarttuu eikä maalikerroksella lähde mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Nikotiinipussit on keksitty.
Täysin eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yhtä kovis siinä vaiheessa, kun taloyhtiöltä tulee lasku huoneiston korjauskuluista?
Ei leviä...muuten tuoksuisi kaikkien naapureiden ruoat omassa kämpässä joten älä jauha paskaa
Kyllä leviää, eihän näissä vanhoissa 3-kerroksisissa taloissa ole huippuimuria lainkaan. Sitä vastoin on asennettu luvattomasti hormiin puhaltavia liesituulettimia. Naapuri puhaltaa kannabiksen imelän hajun liesituulettimella meille. Se on sellainen kumma haju, kuin partavesi, mutta vielä imelämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on vikaa ilmastoinnissa.
Miksi et vaan mene ulos? Joskus itsekin liesituulettimen alla tupakoineena se on kyllä vähän typerää ja menettää "hohtonsa", sen sijaan, että rauhassa istuu polttamaan.
t: entinen tupakoitsija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo nyt ala olemaan jo aika naurettavaa, olisko helpompi vaan olla polttamatta kohta.
Mikä sinä olet muita määräämään, kuka mitäkin tekee? Ylipaino on suomalaisten suurin terveys-haaste, olisiko helpompi vaan olla mättämättä herkkuja napaansa?
Miten liittyy aiheeseen
Poistetaanko täältä jatkuvasti tekstejä, vai miksi on niin vaikea seurata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole, ei noin mene
Jo vain menee 😊 jos sinun taloyhtiössä ei vielä ole kielletty tupakointia, niin pian on. Silloin se on häädön paikka.
Milläs todistat kuka polttaa missäkin asunnossa vai eikö polta? Tuskin se naapuri niin tyhmä on et kertoo kyylälle polttavansa liesituulettimen alla. Kyylä tukehtuu pullaansa nyt. Voi voi.
Toivottavasti keuhkosyöpä korjaa minä-minä-minä-ap:n ilmaa pilaamasta.
Minä poltan niksapusseja yksin pimeässä nenän kautta saunassa.
Ai? Teillä käryää naapurin ruuan katkut? Hyi!