Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoa vuotoa oviksen jälkeen,MITÄ VOI OLLA?

Vierailija
22.05.2007 |

Hei,

edelliset menkat 3.5 alkaneet ja ovis todnäk viime viikonlopun tienoilla, yhdyntä oli lauantaina mutta ovis saattoi jo olla mennyt ohi.. No nyt kuitenkin on tänään sattunut mahaan menkkamaisesti alavatsaan ja tulee sellaista rusehtavaa vuotoa vähän.. En millään usko, että kuukautiset alkaisi ja että kierto on näin lyhyt?? Ikinä ei ole ollut näin lyhyttä kiertoa! Mistä voi johtua??

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vuoto tosiaan loppui täysin, mutta alavatsaa edelleen nippailee ja rinnat tuntuu herkemmiltä kuin yleensä. Olisiko syytä epäillä, että tuolla alhaalla on jotain häikkää? :(

Vierailija
2/31 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tietysti uskalla suoralta kädeltä " nettituntumalla" sanoa että ei mitään häikkää, mutta minusta tuo kuulostaa ihan normaalilta ovisvuodolta.

Olin itse papassa alkuvuodesta, ohjeena oli että ei lähellä kuukautisia saisi mennä. Menin 2 viikkoa menkkojen alkamisen jälkeen, ja juuri ennen näytteen ottoa käydessäni vessassa, pyyhinkin paperiin hieman rusehtavaa verta! Näytteen ottajalta kysyin haittaako se vai tulenko sitten myöhemmin, hän sanoi että otetaan nyt, katsokoon näytteen tutkija onko verta liiaksi, " kuukautisverta se nyt ei kuitenkaan ole, vaan ovulaatioajankohtaan liittyvää" - eli silloin tosiaan on normaalia että vuotaa verta.

Joskus aiemminkin minulta on noihin aikoihin tullut verta ja olen myös ehtinyt innostua raskaudesta, mutta en innostu enää... Luin jostain, että kiinnittymisvuoto on tosi harvinaista vaikka naiset siitä aina puhuvat (en epäile etteikö sitä joillakin olisi), joten päätin että joka kerta kun oviksen aikaan vuotelee verta, se on ovisverta eikä kiinnittymisverta niin ei tarvitse innostua edes ajatuksesta... :/ Ja näköjään oviksen aikaan vuotava veri ei voisi edes olla kiinnittymisvuotoa, tämän taas pidän mielessä.

Mutta odottele vielä mahdollisimman tyynenä ennen kuin hätäilet tai iloitset ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 olisi utelias tietämään, kun saat selville...

Vierailija
4/31 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mahaa nippailee/viiltelee välillä keskeltä ja sivuilta alavatsassa

- Rinnat on omituiset, vähän kihelmöi ja " polttelee" nänninpäistä ja sivuilta

- Kp 20-21 tuli verta runsaastikin, mutta vuoto loppui kuin seinään ja nyt on on tullut suht reippaasti valkovuotoa, välillä seassa ollut aivan haaleanhaaleanpunaista vuotoa

- Mieliala on TOSI ärtyisä

- Tuntuu, että pissattaa koko ajan ja voimakkaasti, pakko päästä äkkiä vessaan

- Alavatsassa on paineen tunnetta

- Tuntuu, että haistan vähän väliä jotain voimakkaasti. Esim. partavesi bussissa, kukat ulkona, tupakansavu parvekkeella

Että en tiedä sitten. TODELLA outoa tämä on. -ap

Vierailija
5/31 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänään testasin acon10:llä ja clearbluella molemmilla hailakan haamun, ja nyt kp 26/29. En meinannut eka uskoa että clearbluen hailakka haamu voi olla totta, niin kävin ostamassa aconin ja kyllä siihenkin tuli selvästi havaittava, joskin tosi ohut ja hailakka viiva.

Oireita on ollut todella paljon, rinnoissa kipuja ja kramppeja alavatsalla ym..

En uskalla vielä uskoa noihin testeihin, mutta... näyttäisi vahvasti siltä, että se runsaahko vuoto oli kiinnittymisvuotoa! Ei kai noita haamuja muuten tulisi? Tänään tuli oksennuskin koiria lenkitettäessä metsään.. Että kyllä ne omituiset vuodot saattaa merkitä raskauttakin! Loppuviikosta testaan vielä uudestaan, luulisi tuloksen olevan varmempi.. Onko no. 44:llä ollut muita oireita? Toivotaan, että sullakin olis kyse kiinnittymisvuodosta :)!

Vierailija
6/31 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja " kuumottaa" . Mikä hormonihäiriö voi oireilla näin? Tai tulehdus? :( Ensi viikolla täytynee soittaa lääkäriin..

Asiaa _ei_ pysty olla ajattelematta, sillä krampit tuntuu niin selvästi ja rinnat on selvästi oudot. Vuotoa ei enää tule.

- ap

Vierailija
7/31 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihana juttu - raskaanahan sinä olet :)) Kyllä ne haaleatkin plussat plussia ovat, ja sinulla niitä vielä kaksin kappalein... Ihanaa, onnea!!

Minulla tuli eilen iltasella taas törähdys vuotoa, joten päädyin ajatukseen aikaisista menkoista. Laitoin yöksi tötterön, mutta aamulla vaihtaessani se oli kyllä puhdas? Noo, en uskalla enää kuitenkaan liidellä tuolla pilvilinnoissa missä eilen (laskeskelin laskettua aikaa yms... :p ), jos tänään tulee jo tavan menkat niin sitten tulee. Mutta ELLEI (vielä hitusen elättelen toivoa!), niin testaan huomenna.

Onnea vielä ap:lle!

Vierailija
8/31 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko raskaus jatkunut/varmistunut?

Vierailija
9/31 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille on selvää, että lapsi pidetään, jos raskaaksi tulen..

Vierailija
10/31 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasta pientä vuotoa, vähän verta tai ruskehtavaa, kun olen raskaaksi tullut. Ja pientä nippailua. Aina luullut menkoiksi, mutta toisin sitten käynyt.

Vierailija
11/31 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetusta hedelmöittymisestä on nyt vasta 4 päivää, eli onko silti mahdollista että on kiinnittymiskipuja ja vuotoa?... Kauan teillä on kestänyt ko. vuoto?

Vierailija
12/31 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

e? :D Kokemuksia?

Vierailija
13/31 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tulee suunnilleen oviksen aikoihin rusehtavaa vuotoa ja alavatsa nippailuja. Silti menkat tulevat aina ajallaan enkä ole raskaana.

Vierailija
14/31 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voi kun toivoisin että olen raskaana.. jos jollain on kokemuksia kiinnittymiskivuista tai vuodosta niin kertokaa!

Vierailija
15/31 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tullut myös ovulaatiosta asti ruskeaa vuotoa päivittäin jo kaksi viikkoa. Menkat pitäisi alkaa huomenna. Kovasti olen miettinyt mikä minussa vikana, johtuuko stressistä vai hormoonihäiriöstä, tulehdus vai mikä? Raskaana minun ei pitäisi olla...

Vierailija
16/31 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama juttu, oviksesta asti ihme vuotoa. Luulen sen kyllä olevan hiivatulehdus, sillä, kas kummaa, yhdyntöjä tiheään oviksen aikaan.

Vierailija
17/31 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittyminen (implantaatio)

¿ Kiinnittyminen alkaa 5-6 päivää hedelmöittymisen jälkeen.

¿ Kiinnittymisen onnistumisen edellytyksenä on alkion ja kohdun limakalvon täsmälleen oikea kehitysvaihe.

¿ Blastokysti kiinnittyy ensin kohdun limakalvoon ja alkaa erittää limakalvoa syövyttäviä entsyymejä.

¿ Naisen verenkieroon alkaa erittyä istukkahormonia (hCG).

¿ Kuukautiset estyvät ja raskaus jatkuu.

¿ Raskaustestit perustuvat hCG:n pitoisuuden osoittamiseen seerumista ja virtsasta.

Vierailija
18/31 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
19/31 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä sä nyt et kuitenkaan saa varmaa tietoa mahdollista raskauttasi koskien.

Ei auta muu kuin odottaa pari viikkoa.

Vierailija
20/31 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ovikseen liittyvää vuotoa.

ovikseen littyvä oli heti oviksen jälkeen. kiinnittymisvuoto oli noin viikko oviksen jälkeen.

eipä ap:n auta kuin odotella. vaikka olisi kiinnittymisvuotoakin niin eihän se vielä takaa mitään. mutta tärppionnea jokatapauksessa.