Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoa vuotoa oviksen jälkeen,MITÄ VOI OLLA?

Vierailija
22.05.2007 |

Hei,

edelliset menkat 3.5 alkaneet ja ovis todnäk viime viikonlopun tienoilla, yhdyntä oli lauantaina mutta ovis saattoi jo olla mennyt ohi.. No nyt kuitenkin on tänään sattunut mahaan menkkamaisesti alavatsaan ja tulee sellaista rusehtavaa vuotoa vähän.. En millään usko, että kuukautiset alkaisi ja että kierto on näin lyhyt?? Ikinä ei ole ollut näin lyhyttä kiertoa! Mistä voi johtua??

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, juuri aiemmin (numerolla 44) kirjoitin etten omalle kohdalleni enää ikinä heittäydy ajattelemaan minkään kesken kierron tulevan vuodon olevan mitään muuta kuin ovisvuotoa... Vaan sitten viime lauantaina (reilu viikko oviksesta) ja vielä eilenkin tullut jonkin verran/vähän vuotoa, siis melkein viikko ennen menkkojen alkamista (menkat säännölliset alkaen aina ke tai to)... Arvaatte varmaan mistä minä niitä toiveita täällä nyt elättelen :D !?

Tosiaan, raskautta yritetty reilu vuosi ihan täysin luomuna, ke/to pitäisi alkaa menkat mutta nyt siis jo lauantaista (ei tänään tosin) tullut hieman vuotoa. Voi toki olla menkkojenalkamistuhrua, mutta voi (voihan, sanoikaa että voi?! :D ) olla kiinnittymisvuotoakin :))

No, odotellaan täälläkin vielä...

Vierailija
22/31 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ravaan tunnin välein vessassa, mutta ei tosiaan enää mitään vuotoa... Voisiko se olla...?? Himputti, vielä 2 päivää pitää jaksaa odottaa ennen kuin viitsii edes testata!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuo vuoto yltyi melkeinpä normaaliksi menkkavuodoksi, mutta tyssäsi nyt kokonaan (eli kesti yhteensä n. 2 vuorokautta). Olen kyllä vähän ihmeissäni, koska ikinä ennen ei ole a) ollut näin lyhyttä kiertoa ja b) näin lyhyitä kuukautisia. Testiä on turha tehdä, kun normaalikierron mukaan testauksen voisi tehdä aikaisintaan viikon päästä.. Vähän pelottaa, onko minulla joku hormonihäiriö tms.. Rinnat on edelleen arat, mitään vuotoa ei enää ole.

Kauan sinulla on kestänyt vuoto, jolla on ollut vähän samanlaista? Onko kipuja?

Vierailija
24/31 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se loppui äkkiä, ja muita oireita oli huimaus hyvin usein. Mutta sitten myöhemmin ollut myös sellaista tiputtelua viikko ennen kuukautisia, jolloin ajattelin olevani taas raskaana, vaikken sitten ollutkaan. Silloin ei huimannut.

Vierailija
25/31 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhästymiset merkkaa mulla ainakin AINA jotain muuta kuin raskautta. Joka kerta, kun olen tilittänyt noista jotain, niin joku on tarjonnut vastaukseksi raskautta.

Vierailija
26/31 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta se loppui äkkiä, ja muita oireita oli huimaus hyvin usein. Mutta sitten myöhemmin ollut myös sellaista tiputtelua viikko ennen kuukautisia, jolloin ajattelin olevani taas raskaana, vaikken sitten ollutkaan. Silloin ei huimannut.

Yleensä kun menkat ovat loppuneet vähitellen, mutta nyt vuoto tosiaan loppui kuin seinään eikä mitään enää tule. Kuinka äkkiä sinulta loppui se vuoto, kun olit raskaana`?

Vierailija
27/31 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut muutaman kerran vuotoa hormonisyistä tuossa vaiheessa suunnilleen tai vähän myöhemmin. Ei vaarallista kuulemma. Kumminkin papan ottivat. Eihän sillä kohdun tilanne selviä kumminkaan. Kohtunäytteessä olen kyllä myös ollut pari vuotta sitten ylimääräisen vuotelun vuoksi. Olemme kumminkin nelissä kymmenissä, joten ei ehkä sulla sama syy ollenkaan.

Vierailija
28/31 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin runsasta läheskään.

Vierailija
29/31 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vuoto kesti pari päivää ja oli aika niukkaa, loppui aika nopeasti sitten kun loppui. Siis silloin, kun se oli kiinnittymisvuotoa.

Vierailija
30/31 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäkkeet voivat siellä myös vuodella, kuten vaikka polyypit.

Vierailija
31/31 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet saanut selkoa tilanteeseesi? nimim. " toinen jolla outoa vuotoa" mutta eipä ole vielä menkat myöhässä joten turha testailla vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän