Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkiä haluaisitte olla ja kuinka pitkiä olette oikeasti?

Vierailija
22.07.2026 |

Itse haluaisin olla 173cm ja olen 172,5cm. 

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen M186cm, haluaisin olla 190-195cm. Olen omassa suvussani "keskipitkä".

190-195 on jo ongelmallisen pitkä. Lentokoneessa ja vastaavissa on vaikeaa, tuolit ja pöydät on ärsyttävän matalia, on todennäköisesti hieman kömpelö jne.

Vierailija
42/58 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmeen väliä on 172,5 ja 173 cm erolla??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172 ja haluaisin olla max 170.

Syy: lyhyet housut ja lyhyet miehet.

Vierailija
44/58 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vaan suoraan kysynyt, että onko 172,5cm mies lyhyt. Voin tässä vastata, että on se.

Tumppaa läpees. 

Vierailija
45/58 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 168 cm ja mielestäni juuri sopivan pituinen. 

Sama. En ole koskaan kokenut mitään ongelmia pituuteni kanssa, enkä ole halunnut olla eri mittainen.

Vierailija
46/58 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm enkä koskaan ole halunnut muuttaa pituuttani mihinkään suuntaa. Tää on oikein hyvä. 

Vierailija
47/58 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 168 cm ja mielestäni juuri sopivan pituinen. 

Sama. En ole koskaan kokenut mitään ongelmia pituuteni kanssa, enkä ole halunnut olla eri mittainen.

Voit uskotella kyllä itsellesi noin. 

Mutta eiköhän me kaikki kuitenkin tiedetä että oikeastihan haluaisit olla eri pituinen. 

Vierailija
48/58 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

165cm enkä koskaan ole halunnut muuttaa pituuttani mihinkään suuntaa. Tää on oikein hyvä. 

Olet 171. 

Vierailija
49/58 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

190-195 on jo ongelmallisen pitkä. Lentokoneessa ja vastaavissa on vaikeaa, tuolit ja pöydät on ärsyttävän matalia, on todennäköisesti hieman kömpelö jne.

Kömpelö? Olen itse 194 cm lukuisissa arvokisoissa palkittu voimistelija. 😂 

Vierailija
50/58 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos totta, tuo olisi hyvin harvinaista, kun menestyksekkäät miesvoimistelijat ovat keskimäärin sinua joku 30 cm lyhyempiä.

Vierailija
51/58 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfa pituus!

Haluaisin olla 194-198 cm. 

Vierailija
52/58 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, en halua kuulostaa epävarmalta, ja enimmäkseen olen varsin tyytyväinen ulkonäkööni, mutta hieman lyhyehkönä miehen minulle sopisi olla pidempi. Olen 176,5 cm ja sellainen kymmenen senttiä lisää olisi oikein mukava lisä. 

Ei se pituus mitään hyvää lupaa, katselin entistä koulukaveria joka on noin 2 metriä pitkä, olivat ruokakaupassa ostoksilla rouvan kanssa, kaveri pörhisteli kuin kukko tyhjän ostoskorinsa kanssa eikä ymmärtänyt että kaupasta jotain pitäisi ostaakkin, vaimolla oli kyllä kori täynnä, kaippa kaveri ruokapöydässäkin ajatteli kun olen näin pitkä niin ei mun tartte syödä, eiku...

Vierailija
53/58 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 170cm ja haluaisin olla 160cm.

Olisiko persjalkaisena   mukavaa ?

Vierailija
54/58 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en halua kuulostaa epävarmalta, ja enimmäkseen olen varsin tyytyväinen ulkonäkööni, mutta hieman lyhyehkönä miehen minulle sopisi olla pidempi. Olen 176,5 cm ja sellainen kymmenen senttiä lisää olisi oikein mukava lisä. 

Ei se pituus mitään hyvää lupaa, katselin entistä koulukaveria joka on noin 2 metriä pitkä, olivat ruokakaupassa ostoksilla rouvan kanssa, kaveri pörhisteli kuin kukko tyhjän ostoskorinsa kanssa eikä ymmärtänyt että kaupasta jotain pitäisi ostaakkin, vaimolla oli kyllä kori täynnä, kaippa kaveri ruokapöydässäkin ajatteli kun olen näin pitkä niin ei mun tartte syödä, eiku...

Pituudestako se  oli kiinni ? ? Minun veli  on  2 m ja osaa kyllä ostaa  ruokaakin

Vierailija
55/58 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lentokoneessa mahdotonta ole, jos opettelee sopivan istuma-asennon ja välttelee kaikkein ahtaimpia paikkoja. Tosin vessat voivat vaatia akrobatiaa - varsinkin ne mm. Finskin suosimat "2 vessaa yhden tilassa". Bussit ovat yleensä paljon pahempi rasti.

Tuolit voivat tosiaan olla aika p*rseestä - varsinkin jossain tilaisuuksissa koko päivän kököttäminen auditorissa voi olla piinaa, jos penkki on liian matala eikä jaloille ole riittävästi tilaa. Toisaalta tuleepahan jaloiteltua useammin, mikä on ihan hyvä juttu.

Kömpelyys ei pidä paikkansa - ainakin itse olen paljon notkeampi ja ketterämpi kuin monet samanikäiset "pätkät", jotka tuntuvat jatkuvasti valittivan selkä- ja nivelvaivoistaan.

Niin pituutta on 194 cm, mikä on ihan ok - vaikka pari lisäsenttiäkin voisi olla ihan kiva.

Vierailija
56/58 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm ja voisin  olla ainakin pari senttiä pidempi 

N  

Vierailija
57/58 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 170cm ja haluaisin olla 160cm.

Olisiko persjalkaisena   mukavaa ?

Miksi solvaat muita ihmisiä? 

Vierailija
58/58 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi noin paljon alapeukkuja aloituksessa? 

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän