Kuinka pitkiä haluaisitte olla ja kuinka pitkiä olette oikeasti?
Kommentit (58)
Siis mitä ihmeen väliä on 172,5 ja 173 cm erolla??
Olen 172 ja haluaisin olla max 170.
Syy: lyhyet housut ja lyhyet miehet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vaan suoraan kysynyt, että onko 172,5cm mies lyhyt. Voin tässä vastata, että on se.
Tumppaa läpees.
Vierailija kirjoitti:
Nainen 168 cm ja mielestäni juuri sopivan pituinen.
Sama. En ole koskaan kokenut mitään ongelmia pituuteni kanssa, enkä ole halunnut olla eri mittainen.
165cm enkä koskaan ole halunnut muuttaa pituuttani mihinkään suuntaa. Tää on oikein hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 168 cm ja mielestäni juuri sopivan pituinen.
Sama. En ole koskaan kokenut mitään ongelmia pituuteni kanssa, enkä ole halunnut olla eri mittainen.
Voit uskotella kyllä itsellesi noin.
Mutta eiköhän me kaikki kuitenkin tiedetä että oikeastihan haluaisit olla eri pituinen.
Vierailija kirjoitti:
165cm enkä koskaan ole halunnut muuttaa pituuttani mihinkään suuntaa. Tää on oikein hyvä.
Olet 171.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen M186cm, haluaisin olla 190-195cm. Olen omassa suvussani "keskipitkä".
190-195 on jo ongelmallisen pitkä. Lentokoneessa ja vastaavissa on vaikeaa, tuolit ja pöydät on ärsyttävän matalia, on todennäköisesti hieman kömpelö jne.
Kömpelö? Olen itse 194 cm lukuisissa arvokisoissa palkittu voimistelija. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
190-195 on jo ongelmallisen pitkä. Lentokoneessa ja vastaavissa on vaikeaa, tuolit ja pöydät on ärsyttävän matalia, on todennäköisesti hieman kömpelö jne.
Jos totta, tuo olisi hyvin harvinaista, kun menestyksekkäät miesvoimistelijat ovat keskimäärin sinua joku 30 cm lyhyempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfa pituus!
Haluaisin olla 194-198 cm.
Vierailija kirjoitti:
No, en halua kuulostaa epävarmalta, ja enimmäkseen olen varsin tyytyväinen ulkonäkööni, mutta hieman lyhyehkönä miehen minulle sopisi olla pidempi. Olen 176,5 cm ja sellainen kymmenen senttiä lisää olisi oikein mukava lisä.
Ei se pituus mitään hyvää lupaa, katselin entistä koulukaveria joka on noin 2 metriä pitkä, olivat ruokakaupassa ostoksilla rouvan kanssa, kaveri pörhisteli kuin kukko tyhjän ostoskorinsa kanssa eikä ymmärtänyt että kaupasta jotain pitäisi ostaakkin, vaimolla oli kyllä kori täynnä, kaippa kaveri ruokapöydässäkin ajatteli kun olen näin pitkä niin ei mun tartte syödä, eiku...
Vierailija kirjoitti:
Oon 170cm ja haluaisin olla 160cm.
Olisiko persjalkaisena mukavaa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, en halua kuulostaa epävarmalta, ja enimmäkseen olen varsin tyytyväinen ulkonäkööni, mutta hieman lyhyehkönä miehen minulle sopisi olla pidempi. Olen 176,5 cm ja sellainen kymmenen senttiä lisää olisi oikein mukava lisä.
Ei se pituus mitään hyvää lupaa, katselin entistä koulukaveria joka on noin 2 metriä pitkä, olivat ruokakaupassa ostoksilla rouvan kanssa, kaveri pörhisteli kuin kukko tyhjän ostoskorinsa kanssa eikä ymmärtänyt että kaupasta jotain pitäisi ostaakkin, vaimolla oli kyllä kori täynnä, kaippa kaveri ruokapöydässäkin ajatteli kun olen näin pitkä niin ei mun tartte syödä, eiku...
Pituudestako se oli kiinni ? ? Minun veli on 2 m ja osaa kyllä ostaa ruokaakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lentokoneessa mahdotonta ole, jos opettelee sopivan istuma-asennon ja välttelee kaikkein ahtaimpia paikkoja. Tosin vessat voivat vaatia akrobatiaa - varsinkin ne mm. Finskin suosimat "2 vessaa yhden tilassa". Bussit ovat yleensä paljon pahempi rasti.
Tuolit voivat tosiaan olla aika p*rseestä - varsinkin jossain tilaisuuksissa koko päivän kököttäminen auditorissa voi olla piinaa, jos penkki on liian matala eikä jaloille ole riittävästi tilaa. Toisaalta tuleepahan jaloiteltua useammin, mikä on ihan hyvä juttu.
Kömpelyys ei pidä paikkansa - ainakin itse olen paljon notkeampi ja ketterämpi kuin monet samanikäiset "pätkät", jotka tuntuvat jatkuvasti valittivan selkä- ja nivelvaivoistaan.
Niin pituutta on 194 cm, mikä on ihan ok - vaikka pari lisäsenttiäkin voisi olla ihan kiva.
170 cm ja voisin olla ainakin pari senttiä pidempi
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon 170cm ja haluaisin olla 160cm.
Olisiko persjalkaisena mukavaa ?
Miksi solvaat muita ihmisiä?
MIksi noin paljon alapeukkuja aloituksessa?
T. Ap