Kuinka pitkiä haluaisitte olla ja kuinka pitkiä olette oikeasti?
Kommentit (40)
Oon 170cm ja haluaisin olla 160cm.
Haluaisin olla 4,2m ja olen 3,2cm pitkä kun kurkoitan.
Olen 180 cm pitkä ja haluaisin olla 3 metriä pitkä. Ainakin 3 metriä että fyysinen pituus vastaisi henkistä minääni.
Olen 120cm ja 8v, haluan kasvaa isona 180cm seksi astronautiksi.
Olen 180cm lyhyt ja toivoisin olevani vähintään 195cm pitkä
Olen 163 cm ja haluaisin olla 163 cm.
Olen 116 senttiä pitkä kää piö ja olen lopen kyllästynyt näihin sirkushommiin.
Haluaisin olla 186 senttiä pitkä adonis, niin saisin paljon naisia...
Vierailija kirjoitti:
Olen 163 cm ja haluaisin olla 163 cm.
Sama. 163cm pituus on suosikkiominaisuuteni, mitä kehoon ja ulkomuotoon tulee. Tästä pituudesta ja pitkistä hiuksista tulee mukavan naisellinen olo, mistä nautin kovasti.
Oon just hyvän kokoinen joka suuntaan
Haluaisin olla kaksi tuumaa pidempi kuin minua viisi senttiä lyhyemmät. Olen saman pituinen kuin minua vähän lyhyempi veljeni. Hänkään ei ole keskimittainen.
Mitä isompi massa ja/tai pituus, sitä lyhyempi elämä. Olisin mieluiten hieman keskipituutta lyhyempi ja pienipainoinen.
Olen 163 cm ja olen tyytyväinen. En ole edes ajatellut, että sitäkin pitäisi miettiä olenko liian lyhyt tai pitkä.
Olen nainen, 171cm, ja haluaisin olla 174-176cm.
145 cm. Olen 198 cm. Lattiahommat olisi paljon iisimpiä. Eikä ottaisi pää kiinni joka hemmetin ovenkarmiin.
Olen 170 cm pitkä nainen, nuorempana tunsin olevani liian lyhyt, olisin halunnut olla n.170 cm. Pitkät ihmiset miellyttävät minua edelleen.
Nainen 168 cm ja mielestäni juuri sopivan pituinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 170 cm pitkä nainen, nuorempana tunsin olevani liian lyhyt, olisin halunnut olla n.170 cm. Pitkät ihmiset miellyttävät minua edelleen.
Kirjoitusvirhe, olisin siis halunnut olla n.175 cm.
Olen 176, voisin olla pari senttiä lyhyempi, niin housuja löytäisi helpommin. Mutta en alle 172 cm, jotta näkee väkijoukossa.