Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä keski-ikäisten sekoaminen tavallistakin?

Vierailija
22.07.2026 |

Olen törmännyt useammankin kerran keski-ikäisiin, jotka ovat ns. seksuaalisesti seonneet eli muuttunut aiempaan verrattuna ihan kummallisiksi. Tällaista olen mm. nähnyt:

-Nainen: Alkoi harrastamaan polyamorisia suhteita ja ihmetteli, miksi ei löydä sitoutumiskykyistä miestä. Kommentoi myös, että voisi harjoittaa fyysistä läheisyyttä ystäviensä miesten kanssa. Kommentoi myös, miten hänestä on ihan normaalia pitkässä parisuhteessa pettää puolisoa eikä ihmettele pettäjien käytöstä ollenkaan.

-Nainen: Alkoi julkaista itsestään somessa vähäpukeisia kuvia, vaikkei aiemmin tehnyt näin. Tähän asti vaatteet olivat pysyneet edes jotenkin päällä, viimeisimmissä somekuvissaan oli yläosattomissa. Nainen on perinteisessä ammatissa, luokkaa opettaja.

-Mies: Alkoi vikitellä töissä 20 v nuorempaa naista. Puhui vaimolle, miten nuori nainen on miehestä kiinnostunut. Vaimo suuttui nuorelle naiselle miehen ihastumisesta ja räyhäsi naiselle, miten ei saa tulla vikittelemään hänen miestään ja käski naisen pysyä kaukana miehestä (joka voisi olla iän puolesta nuoren naisen isä).

-Mies: Julkaisi somessa kuvan alushousuistaan saunassa ja kertoi, miten saunassa kuuluu tänään lotinaa, läiskettä ja ähinää. 

-Mies: Reilusti ylipainoinen mies alkoi ääneen arvioimaan naisia. Kaikki normaalipainoiset ja ylipainoiset saivat kuulla olevansa liian lihavia, vain hoikat kelpasivat. Mies arvosti muita miehiä sen perusteella, kuinka laihan ja kauniin vaimon miehet olivat onnistuneet saamaan.

Kun seuraan sivusta tällaisia tapauksia niin mietin kauhuissani, että tällainenko kohtalo minuakin odottaa 10 vuoden päästä? Elän rauhallista, tasaista elämää ja kauhistuttaa ajatuskin tuollaisesta sekoamisesta.

Kommentit (341)

Vierailija
281/341 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin hormonit aiheuttivat avioeron. 3v sitten meillä oli muutaman kuukauden jakso jolloin oli seksiä todella usein verrattuna aikaisempaan, luokkaa 5 kertaa viikossa. Sitten yhtäkkiä se loppui kokonaan. Vaimo ilmoitti että seksi ei enää kiinnosta.

Hän muuttui väsyneeksi ja äkäiseksi ja lopetti liikunnan ja jumahti sohvalle. Lihoi melkein 20kg kolmessa vuodessa. Oli koko ajan huonolla tuulella ja huusi minulle ja teinille. Sanoin että käy lääkärissä hakemassa jotain hormonihoitoa, mutta ei halunnut. Jaksoin katsella kesäkuuhun ja sitten ilmoitin ottavani eron. Olen nyt elellyt rauhallisesti, mutta syksyllä kokeilen deittailua.

Silti luulen että tuttavat ja sukulaiset tulkitsevat että ero johtui siitä että minulla on viidenkympin villitys. 

M47

Niin. Naisen keho sanoo että nyt sitä munaa, viime hetket tulla tiineeksi. Ja sitten muuttuvat epäkiinnostuneiksi miehistä ja hormonitoiminta muuttuu enemmän miehen kaltaiseksi, jolloin pääset maistamaan omaa lääkettäsi, asumaan miehen kanssa. 

Naisten ei koskaan pitäisi suostua liittoihin miesten kanssa jotka eivät ymmärrä mitä vaihdevuodet tuovat tullessaan. Ja mies voi myös itse hakea lääkäriltä steroidit millä syö itsensä mukavammaksi naiselle. Erittäin misogyninen ajattelutapa, että jos et luontosi vuoksi ole enää miellyttämisenhaluinen pillu niin lääkitään sinut mukavaksi. Kyllä on syvä ja tulinen kuoppa se mihin sinä ja ilmeiset jälkeläisenne olette matkalla. Onnea vaan.

Ihan miten vaan, mutta eihän tämä pelkästään seksistä johtunut. Aikaisemmin 4-5 kertaa treenannut vaimo muuttui muutamassa kuukaudessa zombiksi joka ei halunnut edes lähteä kanssani kävelylenkille. Lisäksi hän alkoi suuttumaan minulle siitä että kävin edelleen salilla ja lenkillä enkä jäänyt hänen seurakseen sohvalle. Liian iso muutos että parisuhde olisi kestänyt, olin mielestäni aina pitkämielinen kun jaksoin kolme vuotta katsoa muuttuuko käytös.

M47

Eli teidän suhteenne perustui saliin ja seksiin?

Tosi syvällistä.

Vierailija
282/341 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttomuus johtuu siitä, ettei se kumppani ole haluttava. Minä en ainakaan missään omalla naamalla ja kuvalla selittäisi, että parisuhde loppui puolison haluttomuuteen. Siinähän tulee samalla kertoneeksi, että ei itse ollut haluttava. 

Usein se parisuhteessa muka haluton puoliso löytää uuden suhteen varsin nopeasti. Tämä vahvistaa edellä mainitun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/341 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdelle tuttavaperheen rauhalliselle ja kunnolliselle, suht hyvätuloiselle keski-ikään perheenisälle tuli isyystestin myötä vähän vähemmän miellyttävä yllätys. Ajoi vaimonsa ja entisen lapsensa ulos omistamastaan asunnostaan. Alkoi ryyppäämään (huumeitakin taisi hieman vedellä) sekä sekoilemaan oikein huolella (ylinopeutta, baarissa riehumista tms). Viimeksi kuulin että oli myynyt suurimman osan omaisuudestaan pois, laittanut asuntonsa vuokralle ja lähtenyt häröilemään kaukoitään. 

Eli joo, kyllä näitä tapahtuu. Elämän ehtoopuolella ei ole varaa tinkiä näköjään.

Jumankauta mikä ajattelutapa, lapsi on sen oma lapsi vaikkei biologinen olisikaan. Miten on voinut lapsensa noin hylätä, asiahan ei millään muotoa ole lapsen vika.

Vika on kylläkin 100% naisen tuossa kohtaa. Ei naisetkaan siedä epärehellistä puolisoa, joten miksi luulet että miehet sietäisi. 

Ei tietenkään. Mutta kärsijä on 100% lapsi.

Syytä siitä sitä naista joka ilmeisesti harhoissaan luulee että sen miehen saa pakotettua suhteeseen koska "ajatelkaa edes lapsia". 

Vierailija
284/341 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi kokea, ettei ole vielä elänyt ja kokenut tarpeeksi. Miksi keski-ikäiseltä odotettaisiin jotain kaavoihin kangistunutta, menneisyyttä toistavaa käytöstä? Kuulostaa hirveän tylsältä.

Miksi ei sitten toteuta sitä haluamaansa omannäköistä elämää heti aikuistuttuaan?

Mikä siinä on ongelma?

Ehkä hänellä on silloin pienet lapset ja asuntolaina. Se on se ongelma.

Mitä sitten? Ei se pakota elämään niin, että valehtelee itselleen ja puolisolle kymmeniä vuosia ja sitten viisikymppisenä hajottaa kaiken. Sellainen on aivan järkyttävän itsekästä elämää.

Ei siinä mitään valehdella. Eletään päivä kerrallaan vaiheesta toiseen.

Valheesta toiseen. Kun voisi elää sitä "itsensä näköistä elämää".

Eipä tuossa mitään valhetta ole. Elämässä ei ole mitään ennalta tehtyä käsikirjoitusta, jonka mukaan sen kuuluisi edetä. Jokainen piirtää puhtaalle paperille oman näköisensä piirustuksen.

Vierailija
285/341 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan tuon omasta elämästäni. Esivaihdevuodet toivat lisääntyneen seksuaalisen halukkuuden ja aloin ihastumaan ja haaveilemaan vieraista miehistä. Kuumat puumat eivät ole mitään urbaanilegendaa siis.

Auttaako tähän estrogeenihoito? Kysyn mielenkiinnosta, sillä moni tuossa tilanteessa ei asiaa itse tajua. Varsinkin jos asiat etenee haaveilua pidemmälle.

Mietin että saako tähän hoitoa vai pitääkö odottaa vaihdevuosiin.

AI han senki tietäisi.

Vierailija
286/341 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin hormonit aiheuttivat avioeron. 3v sitten meillä oli muutaman kuukauden jakso jolloin oli seksiä todella usein verrattuna aikaisempaan, luokkaa 5 kertaa viikossa. Sitten yhtäkkiä se loppui kokonaan. Vaimo ilmoitti että seksi ei enää kiinnosta.

Hän muuttui väsyneeksi ja äkäiseksi ja lopetti liikunnan ja jumahti sohvalle. Lihoi melkein 20kg kolmessa vuodessa. Oli koko ajan huonolla tuulella ja huusi minulle ja teinille. Sanoin että käy lääkärissä hakemassa jotain hormonihoitoa, mutta ei halunnut. Jaksoin katsella kesäkuuhun ja sitten ilmoitin ottavani eron. Olen nyt elellyt rauhallisesti, mutta syksyllä kokeilen deittailua.

Silti luulen että tuttavat ja sukulaiset tulkitsevat että ero johtui siitä että minulla on viidenkympin villitys. 

M47

Niin. Naisen keho sanoo että nyt sitä munaa, viime hetket tulla tiineeksi. Ja sitten muuttuvat epäkiinnostuneiksi miehistä ja hormonitoiminta muuttuu enemmän miehen kaltaiseksi, jolloin pääset maistamaan omaa lääkettäsi, asumaan miehen kanssa. 

Naisten ei koskaan pitäisi suostua liittoihin miesten kanssa jotka eivät ymmärrä mitä vaihdevuodet tuovat tullessaan. Ja mies voi myös itse hakea lääkäriltä steroidit millä syö itsensä mukavammaksi naiselle. Erittäin misogyninen ajattelutapa, että jos et luontosi vuoksi ole enää miellyttämisenhaluinen pillu niin lääkitään sinut mukavaksi. Kyllä on syvä ja tulinen kuoppa se mihin sinä ja ilmeiset jälkeläisenne olette matkalla. Onnea vaan.

Ihan miten vaan, mutta eihän tämä pelkästään seksistä johtunut. Aikaisemmin 4-5 kertaa treenannut vaimo muuttui muutamassa kuukaudessa zombiksi joka ei halunnut edes lähteä kanssani kävelylenkille. Lisäksi hän alkoi suuttumaan minulle siitä että kävin edelleen salilla ja lenkillä enkä jäänyt hänen seurakseen sohvalle. Liian iso muutos että parisuhde olisi kestänyt, olin mielestäni aina pitkämielinen kun jaksoin kolme vuotta katsoa muuttuuko käytös.

M47

Tosi syvällistä.

Kuinka paljon paskaa käytöstä sinusta olisi hyvä määrä mitä kumppanisi voisi oksennella sinun ja lastesi päälle?

Vierailija
287/341 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M47

No sinähän voit kertoa totuuden. Niin minäkin kerron avoimesti ex-puolisoni pettämissuhteista ja rähjäämisestä. Ei minulla ole mitään hävettävää.

No en minä ala tätä kenellekään selittämään ei muille kuulu että avioliitto oli seksitön. Ja jos sanon että vaimo raivosi niin se kuulostaa kuin en olisi osallistunut kotitöihin.

M47

Se on sinun valintasi. Koko juttu. Ei tullut mieleen, että vaihdevuodet menevät jossain vaiheessa ohi?

Ai että pitäisi odotella 10v että ehkä se vielä muuttuu? Seksittömyyden voin ymmärtää vaihdevuosien takia mutta en sitä että ihminen muuttuu aivan toiseksi. Hymyilevä iloinen rento ihminen johon rakastuin muuttui äkäiseksi sohvaperunaksi. Kävin kaupassa ja tein ruuat ja sain vain haukkuja että olipas mautonta ruokaa, sama resepti kyllä kelpasi aikaisemmin.

Lapset kärsii. Meidän nyt 17v lukiolainen lähinnä kärsi äidin raivokohtauksista ja nyt viihtyy paremmin minun luonani vaikka mulla on erokaksio kun en ole vaatinut että exä lunastaisi yhteisen talomme tai että se laitettaisiin myyntiin. 

M47

Vierailija
288/341 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdelle tuttavaperheen rauhalliselle ja kunnolliselle, suht hyvätuloiselle keski-ikään perheenisälle tuli isyystestin myötä vähän vähemmän miellyttävä yllätys. Ajoi vaimonsa ja entisen lapsensa ulos omistamastaan asunnostaan. Alkoi ryyppäämään (huumeitakin taisi hieman vedellä) sekä sekoilemaan oikein huolella (ylinopeutta, baarissa riehumista tms). Viimeksi kuulin että oli myynyt suurimman osan omaisuudestaan pois, laittanut asuntonsa vuokralle ja lähtenyt häröilemään kaukoitään. 

Eli joo, kyllä näitä tapahtuu. Elämän ehtoopuolella ei ole varaa tinkiä näköjään.

Jumankauta mikä ajattelutapa, lapsi on sen oma lapsi vaikkei biologinen olisikaan. Miten on voinut lapsensa noin hylätä, asiahan ei millään muotoa ole lapsen vika.

Vika on kylläkin 100% naisen tuossa kohtaa. Ei naisetkaan siedä epärehellistä puolisoa, joten miksi luulet että miehet sietäisi. 

Ei tietenkään. Mutta kärsijä on 100% lapsi.

Syytä siitä sitä naista joka ilmeisesti harhoissaan luulee että sen miehen saa pakotettua suhteeseen koska "ajatelkaa edes lapsia". 

En pidä mitään petollista käytöstä arvossa. Petos aina loukkaa. Silti jokainen voi käyttäytyä omalta osaltaan inhimillisesti.

Ihmettelen näitä keski-ikäisiä, joille tulee niin kova paniikki siitä omasta elämästä, että unohtavat kaikki muut ympäriltään. Vaikka kieltämättä heillä on ollut samaa taipumusta jo ennenkin.

Vierailija
289/341 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ostaa moottoeipyörän tai avoauton, niillä sitten cruisaillaan ja haetaan huomiota. Joillakin vaimo ja lapset vaihtuu tyttikseen, joka maksattaa kaiken hölmöllä vanhalla ukolla, ja leveilee sitten somessa hölmön ukon maksamilla lahjoilla.

Kyllä miehet haluaisivat sen avoauton ja prätkän jo 20v, mutta taloudelliset realiteet mahdollistavat ne monelle vasta keski-iässä.

Mulla ihan kunnollinen mies alkoi keski-iässä ahneeksi. Yritti sijoittaa, no ei ollut kovin hyvä. Oli aina ollut suhteellisen hyväpalkkainen, mutta ei koskaan missään todella hyvin maksavissa töissä. Eron tultua osti kiireesti kalliin asunnon, ja nyt on kunnolla velkaa. Typerys.

Ehkäpä tämä mies itse on tyytyväinen. Pääasia.

Vierailija
290/341 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi kokea, ettei ole vielä elänyt ja kokenut tarpeeksi. Miksi keski-ikäiseltä odotettaisiin jotain kaavoihin kangistunutta, menneisyyttä toistavaa käytöstä? Kuulostaa hirveän tylsältä.

Miksi ei sitten toteuta sitä haluamaansa omannäköistä elämää heti aikuistuttuaan?

Mikä siinä on ongelma?

Ongelmat ovat perhe ja vaimo.

Vierailija
291/341 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on ongelma?

Mitä sitten? Ei se pakota elämään niin, että valehtelee itselleen ja puolisolle kymmeniä vuosia ja sitten viisikymppisenä hajottaa kaiken. Sellainen on aivan järkyttävän itsekästä elämää.

Eipä tuossa mitään valhetta ole. Elämässä ei ole mitään ennalta tehtyä käsikirjoitusta, jonka mukaan sen kuuluisi edetä. Jokainen piirtää puhtaalle paperille oman näköisensä piirustuksen.

Joo, mutta nämä oman elämänsä tikku-ukkojen piirtäjät eivät ymmärrä, mitä tuhoa saavat aikaan.

Vierailija
292/341 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on ongelma?

Ongelmat ovat perhe ja vaimo.

Tai perhe ja mies. Pienten lasten kanssa voi sentään menetellä niin, että laittaa lapset nukkumaan ja tapaa sivusuhteita silloin. Lasten kasvettua tämä ei enää toimi.

Vierailija
293/341 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon huomannut itseståni että musta tullut välinpitämätön ja lähes tunteeton, ei tuollainen seksihullu tai pahasti sekoilija mut tunne elämää ei ole ja sinnittelen vaan eteenpäin

Tämä! Olen pelottavan tunteeton sekä hyvässä että pahassa! Ei liikauta mikään ylä eikä alapäätä.

Täällä kans toinen, pitäisi kyl huolestua tai edes pelätä mut koska ei mullakaan tunne elämää niin ei ole edes pelkoa ihmettelen myös että mihin mun tunteet on hävinnyt tää ei tapahtunut yhdessä yössä vaan pikkuhiljaa

Sitä sanotaan että naiset muuttuvat miesmäisiksi kun vanhenevat, elikkä luonne kovettuu. 

Ja miehet pehmenevät, elikkä muuttuvat enemmän naismaisiksi.

Vierailija
294/341 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on ongelma?

Joo, mutta nämä oman elämänsä tikku-ukkojen piirtäjät eivät ymmärrä, mitä tuhoa saavat aikaan.

Aikuisena ihmisenä sinä olet vastuussa sinun omista tunteista. Kaiken, minkä on saanut voi menettää milloin vain. Kukaan ei ole luvannut toisin. Tervetuloa aikuisuuteen.

Vierailija
295/341 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ostaa moottoeipyörän tai avoauton, niillä sitten cruisaillaan ja haetaan huomiota. Joillakin vaimo ja lapset vaihtuu tyttikseen, joka maksattaa kaiken hölmöllä vanhalla ukolla, ja leveilee sitten somessa hölmön ukon maksamilla lahjoilla.

Kyllä miehet haluaisivat sen avoauton ja prätkän jo 20v, mutta taloudelliset realiteet mahdollistavat ne monelle vasta keski-iässä.

Mulla ihan kunnollinen mies alkoi keski-iässä ahneeksi. Yritti sijoittaa, no ei ollut kovin hyvä. Oli aina ollut suhteellisen hyväpalkkainen, mutta ei koskaan missään todella hyvin maksavissa töissä. Eron tultua osti kiireesti kalliin asunnon, ja nyt on kunnolla velkaa. Typerys.

Ehkäpä tämä mies itse on tyytyväinen. Pääasia.

Hänellä on kaksi lasta, joista etenkin toinen voi erittäin huonosti eron jälkeen. Mies on samanlainen äkäpussi kuin ennen eroa. Nyt vain yksin ja velkaisena.

Vierailija
296/341 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tottakai 100 % naisen vika, mutta 0 % sen viattoman lapsen.

Vierailija
297/341 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on ongelma?

Aikuisena ihmisenä sinä olet vastuussa sinun omista tunteista. Kaiken, minkä on saanut voi menettää milloin vain. Kukaan ei ole luvannut toisin. Tervetuloa aikuisuuteen.

Kiitos kiitos. Olen aina ollut siinä määrin aikuinen, että ei ole tarvinnut tuhota omaa perhettä, lasten turvallisuutta, ystävyyssuhteita tai taloutta jonkun hetkellisen sekoamisen vuoksi.

Olen myös siitä ihan ylpeä, että en ole teflonia. Minulle läheisten ihmisten kohtalot ja tekemiset vaikuttavat minuun, koska välitän heistä. Sekoilijoista onneksi pääsee eroon, vaikka sattuu.

Vierailija
298/341 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttu mies muuttu hom. oks joskus siinä 57-58 iässä. Oli ollu hyvin matalalibidoinen nuoresta saakka, sai testolääkityksen ja kappas, putkahti kaapista ulos vanhemmalla iällä. Ja lähti sekoilemaan siinäkin markkinassa ihan syvään päätyyn, mm nuoria aasialaispoikia ym, hyi hitto. En ois ees halunnu tietää tätä hänestä. Yäk.

Kyllähän tämä mies on homo taikka bii ollut jo nuoresta, mutta helpompaa olla ollut kaapissa.

Hyvä että uskaltaa loppuelämänsä elää omana itsenään.

Ei mitenkään epätavallista että miehet ottavat noita todellakin itseään paljo nuorempia, oli sitten kiinnostunut naisista taikka miehistä.

Kai sitä tuntee itsensä nuoremmaksi kun partneri on oman lapsen ikänen.

Vierailija
299/341 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluttomuus johtuu siitä, ettei se kumppani ole haluttava. Minä en ainakaan missään omalla naamalla ja kuvalla selittäisi, että parisuhde loppui puolison haluttomuuteen. Siinähän tulee samalla kertoneeksi, että ei itse ollut haluttava. 

Usein se parisuhteessa muka haluton puoliso löytää uuden suhteen varsin nopeasti. Tämä vahvistaa edellä mainitun.

No se jää nyt nähtäväksi. Lapsen kertoman ex-vaimo on jatkanut sohvaperunaelämää. Ja kiukkuinenkin on, jatkaa teinille huutamista pikkuasioista.

Voihan sitä esittää teorioita että haluttomuus johtuu miehen ulkonäöstä tai käytöksestä. Mutta olen elänyt aina liikunnallisesti ja terveellisesti ja se kyllä näkyy ulospäin. Olen myös sosiaalinen ja hymyileväinen edelleen. Luulisin että joku toinen nainen osaa arvostaa tätä kun lähden deittailemaan oman ikäisiäni naisia. Olen kyllä nauttinut myös ajastani yksin ja nähnyt enemmän vanhoja ystäviäni.

M47

Vierailija
300/341 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M47

M47

Tosi syvällistä.

Kuinka paljon paskaa käytöstä sinusta olisi hyvä määrä mitä kumppanisi voisi oksennella sinun ja lastesi päälle?

Se on tietysti ihan aiheellinen kysymys, koska olen sietänyt pitkään paskaa ja itsekästä käytöstä mieheltä, joka sitten viidenkympin korvilla petti ja jätti. Hänellä oli tosiaan huono impulssikontrolli ja oksenteli pahaa oloaan muiden päälle raivoamalla jopa lapsille. Hän varmaankin ajatteli, että hänen huono olonsa oli kaikkien muiden vika, ja hän vain urheasti sieti.

Olet oikeassa. Ei sitä olisi pitänyt sietää.