Petteri-LIVE: Valtioneuvoston tiedoksianto
Pääministeri toistaa itseään: Olen aina käytettävissä.
Kommentit (1034)
Vierailija kirjoitti:
Kukas tää mutkutteleva setämies on?
Pappa ei osaa. Menee pahasti yliyrittämisen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Olen puolueeton mutta aivan hyvä että usea on nostanut esiin Uniper kaupat. Siinä tuli takkiin oikein kunnolla ja niitä maksamme kauan. On hyvä muistaa.
Tämä oli Kataisen hallituksen syytä. En silti vähättelisi Orpon toimia, vaikka Katainen mokasi miljardeilla.
Vierailija kirjoitti:
Oppositio on äärimmäisen tärkeä demokratiassa. Opposition toiminta tuo poliittiset asiat suuren yleisön tietoisuuteen, jolloin myös vähälle huomiolle muutoin jäävät ongelmat nousevat julkisiksi. Oppositio tarkastelee niin hallituksen yksittäiset politiikat kuin sen yleisen suunnankin, ja estää hallitusta yrittämästä mitä tahansa.
Oppositio on toiminut juuri niin kuin pitääkin.
Äärimmäisen huolestuttavaa, että meillä on pääministeri, joka ei ymmärrä edes perusasioita.
Tämäkin mylläkkä sai alkunsa median jutuista. Ei opposition.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta mutta totta. Tuppurainen maksattaa sinullakin omistusasuntonsa kuukausittaiset lyhennyksensä. Hitas asunto merenrannalla Helsingissä. Tuppurainen voisi nyt siirtää paperinsa Oulusta. Mahdollisimman nopeasti, kiitos.
Tuppurainen on noista rehellisin ja tarmokkain.
Teemu ei ole vieläkään sammunut!
Nyt pidetään etukäteen valmisteltuja pitkiä puheenvuoroja, puhemies sanoi että jossain vaiheessa palataan ehkä vielä debattiin.
Keskisarja aloittaa uhriutumisella. Kuinka helvetin tyhminä noi pitää kansalaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uniper-munaus näköjään mainittu, mutta jokos joku on muistuttanut Sannan seitsemän miljardin lahjoituksesta italialaisten ikkunaremontteihin? Tai no menihän tuosta tietty suuri osa suoraan mafialle.
Ärsyttää nämä vastuunvälttelijäpersut, jotka syyttävät muita ja yrittävät näin kääntää keskustelun pois omista virheistään. Uniper ei ollut fiksuin veto, mutta sille ei voi tehdä enää mitään.
Sipilän hallituksen aikaan Uniper ostettiin, joten ei edellinen hallitus tehnyt mitään virhettä.
Uniper myytiin, kun se oli lähellä konkurssia 19 miljardin tappioiden takia. Saksa osti, ja rahoitti sitä 30 miljardilla, että sai sen taas kannattavaksi. Suomella ei olisi ollut varaa siihen.
Siksi erittäin halveksuttavaa esittää, että se tappio oli Marinin syytä.
Tämä! Ja jopa saksalaiset hesarissa varoittivat sen oston yhteydessä riskeistä. Samoin usein oikeassa olevat aidon isänmaalliset Vihreät ja Vasemmistoliitto.
Keskisarja vois laittaa sen korkin joskus kiinni.
Keskisarja uhriutuu. Kestää natsittelun mutta ei kokoomuksen kaverikapitalismia. Ei vieläkään tajua, missä on.
Teemu varmistaa, että hallituksen on pakko erota. Nollatoleranssia rikotaan taas!
Tämä Keskisarja on täysi pösilö.
"MUTKU IHAN KAIKKI MUUT!"
Teemu Keskisarja, 2026
Vierailija kirjoitti:
Keskisarja uhriutuu. Kestää natsittelun mutta ei kokoomuksen kaverikapitalismia. Ei vieläkään tajua, missä on.
Ei tietenkään tajua, ympäripäissään kun on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"MINÄ EN OLE TEILTÄ LUOTTAMUSTA SAANUT, JOTEN EN VOI SITÄ MENETTÄÄKÄÄN!"
- Petter, uhriutumisen SM.
Jos tämä on tilanne, niin nyt ei ainakaan voi jatkaa. Ihan itse vielä kertoi.
Nyt on mennyt Ellun ka noilta mennyt viestintä tässäkin päin vi ttua.
Akseli Koskela oli työväen aatteen puolella niin miten tuo nyt läpimädän porvarin suuhun kävisi.
Lisäksi sanoi ensin että lainaus on Tuntemattomasta sotilaasta.
Hirveä myötähäpeä.
Mä myös hämmennyin että noin paljon tyhjiä penkkejä. Mistä teille oikein maksetaan?!