Petteri-LIVE: Valtioneuvoston tiedoksianto
Pääministeri toistaa itseään: Olen aina käytettävissä.
Kommentit (1036)
Takausvastuiden laukeaminen pelotti Orpoa. Taitaa orpolla laueta housunpersuksiin jotain ihan muuta kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arto vie taas keskustelua sivuraiteille.
Missä Arto ne 100 000 uutta työpaikkaa?
Niin, ne jotka luvattiin. Eikö hän just vaatinut demareita tekemään kuten puhuu. Eikö se koskekaan kokoomusta? Meinas oikein hermostua ja huutaa, meni tunteisiin näköjään.
Arto se aikaisemmin kovasti kaipaili sellaista hallitusta, joka ottaa vastuun eikä vaan syyttele edellistä. Miten meni niinku omasta mielestä?
Artollehan tuo kaikki on jo "edellistä hallitusta." Hasbeen-Arto. Niin katoaa mainen kunnia.
-winner-
Mikäs tämä talouskasvun kehuminen lopussa oli? 😂😂😂😂
Uskomatonta mutta totta. Tuppurainen maksattaa sinullakin omistusasuntonsa kuukausittaiset lyhennyksensä. Hitas asunto merenrannalla Helsingissä. Tuppurainen voisi nyt siirtää paperinsa Oulusta. Mahdollisimman nopeasti, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mitään en oo suhmuroinu...
Se joka jotain muuta väittää niin...ai ai ai!
Olen puolueeton mutta aivan hyvä että usea on nostanut esiin Uniper kaupat. Siinä tuli takkiin oikein kunnolla ja niitä maksamme kauan. On hyvä muistaa.
Multala häipyi ovesta just lomille.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta mutta totta. Tuppurainen maksattaa sinullakin omistusasuntonsa kuukausittaiset lyhennyksensä. Hitas asunto merenrannalla Helsingissä. Tuppurainen voisi nyt siirtää paperinsa Oulusta. Mahdollisimman nopeasti, kiitos.
Jospa se mutkutus loppuisi. Nyt puhutaan hallituksesta.
Riikka pelkää kännykkä kädessä oman perseensä edestä.
Onhan läsnäolijoilla luotiliivit kun aina yhtä rehellinen Vornanen sönköttää?
Vierailija kirjoitti:
Olen puolueeton mutta aivan hyvä että usea on nostanut esiin Uniper kaupat. Siinä tuli takkiin oikein kunnolla ja niitä maksamme kauan. On hyvä muistaa.
Senkin riemun tarjosi Petteri&kumppanit.
Vierailija kirjoitti:
Uniper-munaus näköjään mainittu, mutta jokos joku on muistuttanut Sannan seitsemän miljardin lahjoituksesta italialaisten ikkunaremontteihin? Tai no menihän tuosta tietty suuri osa suoraan mafialle.
Ärsyttää nämä vastuunvälttelijäpersut, jotka syyttävät muita ja yrittävät näin kääntää keskustelun pois omista virheistään. Uniper ei ollut fiksuin veto, mutta sille ei voi tehdä enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tämä talouskasvun kehuminen lopussa oli? 😂😂😂😂
Se on kuin pahoinpitelisi vaimoaan, minkä jälkeen kehuisi, että vaimo on viimein ruvennut miellyttämään miestään.
Vierailija kirjoitti:
Orpo ei lue Vapaavuoren sähköposteja:) ei kaikkea ehdi.
No kun ne tuli just ku olin Ruissin bäkkärillä sopertelemassa Sarin kaa :(
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Just noin. 👍👍👍 Takkiin tuli yli kuusi miljardia euroa. Ei pidä unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Multala häipyi ovesta just lomille.
Mihinkähän hänellä oli kiire? Ruisrockhan loppui jo.
Kok ei voi luottaa sdp ihan samanlainen uniper rälssi ja stea tunkio.
Ne on Jussin