Petteri-LIVE: Valtioneuvoston tiedoksianto
Pääministeri toistaa itseään: Olen aina käytettävissä.
Kommentit (1034)
Vierailija kirjoitti:
Kesätivolin esitys käynnissä. Välillä kahvia ja pullaa, ja sitten illalla taas kaljaa. Tukka sekaisin, naama punoittaa ja aivot lagaa.
Puuttuu vain punakaartin hokeminen ja vuodesta 1918 muistuttaminen.
No urpo lainasi just linnan koskelaa, että aika hyvin ennustettu.
Vierailija kirjoitti:
Lähteekö Orpolta taju?! 1 X 2
Tekee sen vasta jos tarve vaatii. Viimeinen konsti.
Vierailija kirjoitti:
"MINÄ EN OLE TEILTÄ LUOTTAMUSTA SAANUT, JOTEN EN VOI SITÄ MENETTÄÄKÄÄN!"
- Petter, uhriutumisen SM.
Hän on puoliksi oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Minne Jussi livisti?
Ripskalle...
Wallinheimon kannattaisi satujen sijaan miettiä, miksi Suomen nykyisetkään areenat eivät täyty.
Vierailija kirjoitti:
"MINÄ EN OLE TEILTÄ LUOTTAMUSTA SAANUT, JOTEN EN VOI SITÄ MENETTÄÄKÄÄN!"
- Petter, uhriutumisen SM.
Äärivasemmalla sitä harjoitettu vuosikymmeniä ihmisten edessä..
Vierailija kirjoitti:
Minne Jussi livisti?
Jalkavaimo kutsui päiväkahville
Siellä puhutaan siis kaikesta muusta, paitsi siitä, että miksi hallituspuolueiden puheenjohtajat päättivät rahoittaa hanketta 35 miljoonalla virallisen tavan ulkopuolella.
Siellä on käynnissä mutkutuksen maailmanennätyksen tekeminen. Häpeällistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Orpolla korvanappi johon Vapaavuori antaa käskyjä miten puhua, sen verran takkuilevaa on tuo puhe.
No ei, koska Vapaavuori erosi Garden-hankkeesta tänään aamupäivällä.
Tuppurainen ostaa itselleen merenrannalta Hitas - asuntoa viidellä huoneella veronmaksajien rahoilla.
Voitaisiinko Kolera-altaasta tehdä sellainen heijastava allas, kuten Ameerikoissa?
Tulisi paljon turisteja.
Tai siitä voisi tehdä uima-altaan? Isoja uintitapahtumia tulisi. Ja paljon röitä.
Ihan säälitti Orpo kun kädet tärisi niin ettei sivut meinannu kääntyä.
No nyt Orpo oli kerrankin rehellinen! "Jokaisella puolueella on omia tavoitteita..." Tarkoitti Gardenia. Tuleehan sitä totuutta vihdoin.
Uniper-munaus näköjään mainittu, mutta jokos joku on muistuttanut Sannan seitsemän miljardin lahjoituksesta italialaisten ikkunaremontteihin? Tai no menihän tuosta tietty suuri osa suoraan mafialle.
Nähdäänköhän tänään vielä krokotiilin kyyneliä!
Vierailija kirjoitti:
Siellä puhutaan siis kaikesta muusta, paitsi siitä, että miksi hallituspuolueiden puheenjohtajat päättivät rahoittaa hanketta 35 miljoonalla virallisen tavan ulkopuolella.
Siellä on käynnissä mutkutuksen maailmanennätyksen tekeminen. Häpeällistä.
Tuo ”virallinen tapa” on ollut oppositiollekin käytössä kun ovat itse olleet hallituksessa.
Kepulla siltarummut, demareilla AY hankkeet, vassareilla ja vihreillä maa mu ja seks-vähemmistöille rahan kanavointi.
Olkaa hyvät, lajin helppous viehättää.