Paljonko juoksit alokkaana cooperin testissä?
Minä juoksin tasan 3000m, että sain kultaisen juoksumerkin rintaani. Ammuin myös hyvin että sain kultaisen ampumamerkin.
Mites muut?
Kommentit (56)
Vedin tuo 3000 metriä ihan vaan luontaisella sisulla. Ennen nuoret miehet oli rautaa, ei mitään olkaa vasten itkijöitä.
ap
Olin Irakin armeijassa. Meillä ei ollut mitään tuollaisia juoksutestejä.
Meillä oli testinä vihollisen kaulan katkaisu.
Muistaakseni 2950 ja mielestäni siitäkin sai kultaisen juoksumerkin. Ammunnasta tuli toinen kohtalaisen helposti, suunnistuksessa jäi jostain pikkujutusta kiinni. Kolme päivää kuntoisuuslomaa kustakin.
Juoksin 3500 metriä ja samaan aikaan ammuin kultaisen ampumamerkin arvoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vedin tuo 3000 metriä ihan vaan luontaisella sisulla. Ennen nuoret miehet oli rautaa, ei mitään olkaa vasten itkijöitä.
ap
Sisu ei auta jos ei ole fyysistä kuntoa.
Alokkaana juoksin cooperissa 0 m. Meillä juosttiin cooperi sotilasvalan jälkeen, silloin hölkyttelin 3100 m
3050m, jäi vielä vähän aikaakin, mutta tuolla sai pillumagneetin rintaan.
En usko sinua. Miksi? Koska ei sitä pysty säätämään noin tasan 3000 metriin. Itse juoksin 3050 metriä jotta kuntsari varmistui.
4950 m. Olen melko varma että 5000 m olisi mennyt rikki jos en olisi pysähtynyt tupakalle puolimatkassa.
En ollut milloinkaan alokas, vaan menin suoraan aliupseerikurssille.
Viikonloppuna meni COOP:erin testissä seitsemän tölkkiä...
Vierailija kirjoitti:
ap
Nyt sinä miehinen mies länkytät VAUVAPALSTALLA. Oletko ylpeä itsestäsi?
Itse sain Platinamerkin Cooperissa ja Timanttisen ammunnasta.
Sitten sain selville että timantti ei ollutkaan aito ja heitin sen roskiin.
Vierailija kirjoitti:
En ollut milloinkaan alokas, vaan menin suoraan aliupseerikurssille.
Sama. Säälittää nuo jotka joutuvat ensin alokkaaksi. Heikkoa ainesta.
Tuosta suorituksesta on jo aikaa. Poltin tupakkaa mm. tuohon aikaan. Vedin tuon 3000metriä ihan kylmiltään, vailla mitään harjoittelua. En myöskään ole mitään juoksijatyyppiä.
Tupakanpolton olen lopettanut.
ap