Paljonko juoksit alokkaana cooperin testissä?
Minä juoksin tasan 3000m, että sain kultaisen juoksumerkin rintaani. Ammuin myös hyvin että sain kultaisen ampumamerkin.
Mites muut?
Kommentit (56)
Mulla mielikuva että 2800m riitti kultamerkkiin ja tietysti kuntsariin ei sillä merkillä niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelin puolijuoksua 1700 metriä en nipottanut , Alikessuna pois, loppu coopperi 3150 meriä, pakkasta - 23 astetta.Rojuja rinta täynnä ja muutama erikoispalkinto.
Roinasit intissä? Pervitiiniä? Steroideja?
Ei vaan Sodankylä ja vuosi oli 1980, kaikki oli kovaa aikaa ja kapiaiset joo ei mukavia tosiaankaan.No en ota kantaa enempää, hyvä jos nykyään käydään intti alusta loppuun se on jo hieno suoritus.Tosi tilanteessa minä olen jo nykyään niinsanottua nostoväkeä jolle kuuluu muut tehtävät kuin eturintamassa toimiminen milläkään sektorilla.
Erehtyivät kertomaan, että jos parantaa tarpeeksi juoksutulosta intin aikana niin saa kuntsarin. Hölkkäilin 2000metriä alokasaikana ja 2900 loppukokeessa. kuntsari tuli. Ei meille kyllä kultaisia juoksijamerkkejä jaeltu, ampumisesta sellaisen sain.
Ainoana ikäluokasta 4650 m, kylmiltään ilman mitään juoksutreeniä alla.
Juoksin 2950m että ei tulis merkkiä, ampumakokeessa sain kaikista osioista 40/50. Setin viimeisen laukauksen ammuin aina kaverin tauluun ko oli niin rinikoiden perään.
2600 ja sitten loppuaikoina kun oli cooper toisen kerran niin 2850. Ammuin myös kultaisen ampumamerkin. Uinnissa olin huono mutta jaksoin uida sen 200m.
M39
3050 metriä ja pakkasta oli 23 astetta. Ainoa kerta, kun ei tullut pistosta juostessa. Johtui kai pakkasesta.
Alokkaana kolmen tonnin pintaan. Aukin lopussa juoksin 3450m. Enempää en päässyt kun nopeus ei riittänyt, vedin koko matkan täysillä. Silloin ei väsynyt mistään.
En ole kokeillut, mutta satasen juoksin 13.2 s. ( nuorena)Pitäisi varmaan kokeilla cooperia.
2750. Olin Lyhytjalkainen hobitti jola ei juoksemista ole koskaan rakastanut.
Ampumamerkkikin oli. Ja kiitettävä lihaskuntotesteissä.
3000 pitäisi olla jokaiselle minimi.
Samat merkit. Mutta tulo cooperissa meni vain 2400. Just flunssa takana. Myöhemmin meni yli 3000m. Ammunta taustaa kun oli niin tuo ampumamerkki tuli aika helposti.
Olin sivari,kirjastohommissa..ei tarvinnut ryönätä missään eikä juosta metriäkään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedin tuo 3000 metriä ihan vaan luontaisella sisulla. Ennen nuoret miehet oli rautaa, ei mitään olkaa vasten itkijöitä.
ap
Nyt sinä miehinen mies länkytät VAUVAPALSTALLA. Oletko ylpeä itsestäsi?
Tätä minäkin nauran! 🤣
Oikeita armeija jermuja!
En juossut testissä kun muutama 100 metriä. En halunnut aukkiin. Tampiokouluun. Sain kyllä kuntoisuusmitaleja toista kautta. Aina kun niistä oli minulle hyötyä lomien merkeissä...
2600. Se oli joku raja ja lopetin siihen. Olin vähän kipeä ja teki pahaa.