Paljonko juoksit alokkaana cooperin testissä?
Minä juoksin tasan 3000m, että sain kultaisen juoksumerkin rintaani. Ammuin myös hyvin että sain kultaisen ampumamerkin.
Mites muut?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
En usko sinua. Miksi? Koska ei sitä pysty säätämään noin tasan 3000 metriin. Itse juoksin 3050 metriä jotta kuntsari varmistui.
Kylläpä pystyy, koska lopetin juoksemisen kun 3000metriä tuli täyteen. Kellossa oli aikaa vielä ehkä vajaa 20 sekuntia.
ap
Vierailija kirjoitti:
4950 m. Olen melko varma että 5000 m olisi mennyt rikki jos en olisi pysähtynyt tupakalle puolimatkassa.
5920, ihan hyvin meni.
Jonkun tutkimuksen mukaan vielä 80-90 taitteessa melkein kaikki juoksivat tuon kolmetonnia.
Kävelin puolijuoksua 1700 metriä en nipottanut , Alikessuna pois, loppu coopperi 3150 meriä, pakkasta - 23 astetta.Rojuja rinta täynnä ja muutama erikoispalkinto.
Vauvapalstalla on aina kaikkein kovimmat. Oli kyse ansiotuloista, varallisuudesta, seksikumppanien määrästä, lukion kirjoituksista tai cooperin tuloksista. Aina ollaan paras 10% täällä. Hyvä me!
Varmaan noin puolet. Loput kävelin.
Vierailija kirjoitti:
12 minuuttia.
Hullu. Miten jaksoit?
Vierailija kirjoitti:
Kävelin puolijuoksua 1700 metriä en nipottanut , Alikessuna pois, loppu coopperi 3150 meriä, pakkasta - 23 astetta.Rojuja rinta täynnä ja muutama erikoispalkinto.
Roinasit intissä? Pervitiiniä? Steroideja?
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni 2950 ja mielestäni siitäkin sai kultaisen juoksumerkin. Ammunnasta tuli toinen kohtalaisen helposti, suunnistuksessa jäi jostain pikkujutusta kiinni. Kolme päivää kuntoisuuslomaa kustakin.
3000m oli raja kultaiseen joka toki itse maksettiin.
Juoksin alokkaana 3005 metriä. Siinä varuskunnassa jokainen joka juoksi alle kiitettävän tuloksen (3000 m),
joutui ns. ravitalliin johon kuuluneet juoksivat 3-4 iltana viikossa palvelusajan jälkeen ylimääräisen juoksulenkin (n. tunnin mittaisen) koko peruskoulutuskauden ajan. Oli siis motivaatiota juosta se kiitettävä tulos. Kun olin juossut 3000 m, pysähdyin ja otin jo lämpötakin ylleni ( oli helmikuu ja n. 15 asteen pakkanen), kunnes vääpeli tuli sanomaan että liikkeelle vaan. Ehdin liikkua viisi metriä ennen kuin aika loppui, joten tuloksekseni merkiittiin 3005 metriä.
Vierailija kirjoitti:
12 minuuttia.
Kova! Minä vain 11,5.
2750 metriä meni, sen jälkeen en ole kuupperia juossutkaan. Olin toipilaana kun se olisi pitänyt toisen kerran juosta joskus palveluksen loppupuolella niin jäi väliin.
Kyllä se rynkkykin kädessä pysyy vaikka mun jobi olisi ammuskella vähän isommilla vehkeillä sitten kun iso pilli viheltää.
Juoksin alokasaikana 3370m. Testi suoritettiin lenkkipolulla, ja yleinen epäilys oli, että rata oli hivenen alimittainen ja tulokset siten paperilla hivenen liian hyviä.
45-vuotiaana juoksin oikealla radalla vielä 3150 ja 49-vuotiaana 3050. Nyt en ole muutamaan vuoteen testiä suorittanut, mutta täytyykin käydä taas loppukesästä koittamassa. Nykykunnossa ehkä 2700m voisi olla realistinen tavoite.
En juossut lainkaan koska oli niin kipee ettei pystynyt. Armeijan lopussa juoksin 3700m ja taisin olla paras. Ei siitä mitään merkkejä saanut. Olin myöss hyvä ampumaan ja sain kaksi kuntsaria siitä.
Vierailija kirjoitti:
En juossut lainkaan koska oli niin kipee ettei pystynyt. Armeijan lopussa juoksin 3700m ja taisin olla paras. Ei siitä mitään merkkejä saanut. Olin myöss hyvä ampumaan ja sain kaksi kuntsaria siitä.
Voitit varmaan myös SM-kultaa jossain lajissa ja olit MM-pronssilla. Unohdit mainita. Siviilissä olet talousjohtaja.
Laivastossa ei "ryynätty" moukkamaisia juokseteluja.
Meille tuli kasarmille Seta pitämään luentoa, niin tajusin että olen poikkeava ja kuulun sittenkin siviiliin.
Kiitos woke!
En juossut. Kävelin.