Xenia muuttunut ulkonäkö
Kommentit (22)
Juu ei ole neljän lapsen äidin varustus tuo.
Jo pelkän nimen näkeminen on tuulahdus 15 vuoden takaa.
Joo, on myös lähikuvia biksuissa rintamuksesta mitä ei ole ennen ollut. Yleensä ne jotka ottaneet implantit haluavat myös esitellä kallista hankintaansa
Aina yhtä noloa naimisissa olevalta äidiltä esitellä varustustaan, oli se sitten oma tai ostettu
Vituttaa kun itse on mahakas löllykkäinen matami mamma? Ei ketään muuta voi ärsyttää toisen kroppa joka näyttää hyvältä :D
Asialle voi tehdä jotain muutakin kuin kihistä kotoa kauniille ja kouluttautuneelle naiselle, joka on tehnyt enemmänkin kuin maannut sohvalla kakun kanssa ja käynyt amiksen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää esitellä tollee
Niinhän kaikki nykyään tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa kun itse on mahakas löllykkäinen matami mamma? Ei ketään muuta voi ärsyttää toisen kroppa joka näyttää hyvältä :D
Asialle voi tehdä jotain muutakin kuin kihistä kotoa kauniille ja kouluttautuneelle naiselle, joka on tehnyt enemmänkin kuin maannut sohvalla kakun kanssa ja käynyt amiksen.
Xenia ei ole käynyt edes amista. Yliopisto jäi kesken ja teki jonkun sisustuskurssin.
Mikä sinua estää tekemästä samaa itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Ap:han ei kommentoinut negatiivisesti, kertoi vain huomiostaan.
Itse mietityttäisi implanteissa eniten autoimmuunisairauksien tai -reaktioiden riski.
Vierailija kirjoitti:
Aina yhtä noloa naimisissa olevalta äidiltä esitellä varustustaan, oli se sitten oma tai ostettu
Ei ole, tissit tiskiin vaan jos on mitä esitellä.
Ja jos ei ole mitä esitellä, niin silloin varsinkin voi pitää silkkisiä ja pitsisiä pikkutoppeja.
Jep. Huhtikuussa otti. Lähde: Instagram-kuvat.
Ankarasti lesboilu muuttaa myös ulkonäön.
En joo arvostellut. Kysyin vaan onko muutkin huomanneet.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
En halua vierasesineitä kehooni vain eettisistä syistä. Implantteihin liittyy myös monia riskejä.
Ketä se on?