Apuja sitkeään nivusihottumaan?
Välillä näyttää jo paremmalta, mutta sitten on taas päivän päätteeksi ihan punainen ja tänään taas iho ihan halki, kun joutunut pitämään pikkuhousuja. Lääkäri määrännyt kaikenlaisia sienivoiteita, ei auta. Labra näytti ettei siinä edes olisi sieni-infektiota.
Kommentit (21)
Pesu, pesu ja pesu. Huolellinen kuivaus. Vauvoille tarkoitettua talkkia nivusiin, jotkut käyttää perunajauhojakin, on lähes sama juttu tuohon vaivaan.
Mulla oli kainaloissa. Hunajavoide. Tea tree-öljy.
Eri malliset alushousut, peseytyminen, otsonoitu oliiviöljy. Voiko olla kyseessä kumiallergia alushousujen kuminauhoista?
Väljät bokserimalliset alkkarit, vaihto päivittäin. Alkkarin pesu allergiselle suunnatuilla pesuaineella ja huolellinen huuhtelu. Ihon pesu teepuu -pesuaineella ja bepanthenia päälle.
Elämäntapojen ja ruokavalion muutos.
Säännöllinen pesu, huolellinen kuivaus ja Daktarin-puuteri.
Sinkkivoidetta, auttaa vauvoillaki vaippaihottumaan.
Vierailija kirjoitti:
On labrassa todettu ettei ole sieni.
Käytä vain pitkiä kalsareita tai legginsejä ja niitäkin nurin päin, ettei saumavara hankaa. Mä en voi pitää ollenkaan pikkuhousuja, olen paljon hame päällä ihan alusnakkena tai väljät legginsit nurin päin yllä. Pese hajustamattomalla nestemäisellä pyykkipesuaineella ja kuivaa kuivurissa, jotta pehmenevät eivätkä hankaa.
Tosi ikävä vaiva, tiedän!
Sulla on sukupuolitauti, oletko levittänyt torttuasi kuinka monelle kylän miehelle?
Psoriasis voi oireilla nivusissa.
Mä kuljen ilman alushousuja. En siedä miltä ne tuntuu päällä. Näin talvella sukkanauhat ja stay-up ja kesäisin ei mitään. Mekot ja hameet sen verran pitkiä, ettei vehje näy. Käytän deodoranttia nivusissa ja annan hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuljen ilman alushousuja. En siedä miltä ne tuntuu päällä. Näin talvella sukkanauhat ja stay-up ja kesäisin ei mitään. Mekot ja hameet sen verran pitkiä, ettei vehje näy. Käytän deodoranttia nivusissa ja annan hengittää.
Vehje on miehinen värkki vaikka pitäisi hamettakin ja stayuppeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On labrassa todettu ettei ole sieni.
Daktarin auttaa myös joihinkin bakteerin aiheuttamiin ihottumiin, ja ennen kaikkea se pitää taipeet kuivina paljon tehokkaammin kuin talkki. Kosteus siellä on ongelma.
Minä en voi käyttää mustia vaatteita, varsinkin iholle tulevat alusasut aiheuttavat valtavan kutinan ja ihottuman. Käytä siis valkoisia alusvaatteita, mustassa värissä on jotain pahaa allergisoivaa ainetta.Ja niitä nurinpäin saumat ulospäin, kuten joku jo kertoi ja vältä kuminauhoja ja elastaania jne. Nekin kutisevat ja allergisoivat.
Tena Barrier Cream.