Jääkö sinulta kauppojen mobiiliedut käyttämättä?
On jo ikää eikä kädet ole enää niin näppärät. Älypuhelimen käyttö on muutenkin hyvin haastavaa. Etsittävä puhelin ensin laukusta, avattava se. Näyttö menee pimeäksi nopeasti, oltava nopea. Pitää kirjautua, mitkä ne salasanat sun muut oli, sieltä lävähtää tilin saldo näkyviin. Pitää zoomata, että näkee, minne kohtaan pitää mennä, että löytää mobiilikuponkiedut. Nolottaa, että ihmiset näkee toilailuni ja tilini tietoja. Tulee painettua väärää kohtaa. Alettava alusta. Kassajono seisoo ja odottaa. Ja niitä alennuksia on enemmän kuin yksi, joita haluaisin käyttää. Eikö tätä käytäntöä voisi uudistaa, että ne alennukset vaikka hyvitetään jälkikäteen, kun tiedot ostoksista kuitenkin jää kaupalle ja bonuksiakin tulee. Itseltä jää siis tämän takia nämä hyvät alennukset käyttämättä. Maksan normaalihinnan. Tuntuu, että on tarkoituksella tehty näin hankalaksi. Peukuta ylöspäin, jos koet nykysysteemin yhtä hankalaksi kuin minä ja haluat muutosta tähän. Peukuta alaspäin, jos systeemi toimii sinun kohdalla hyvin. Tuskin tätä palstaa lukevat, mutta ehkä muutosta joskus tulee, jos muutkin kuin minä tämän asian kanssa tuskailee. Tulihan kotiinkuljetuskin ruokaroboteista puhumattakaan.
Kommentit (732)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan on s-kauppojen asiakaspalvelija kertonut että paperisia s-mobiilitarjouslappuja saa kun pyytää henkilökunnalta.
Mä pyydän aina kassalta tarjouslapun ja annan sen sitten hänelle takaisin.
😂😂😂juu ja kassa antaa sen lapun taas seuraavalle joka antaa sen takaisin kassalle, sama lappu kierää satoja kertoja yhden päivän aikana😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan on s-kauppojen asiakaspalvelija kertonut että paperisia s-mobiilitarjouslappuja saa kun pyytää henkilökunnalta.
En tiedä muita mopiileja kuin automopiili. Puhelimellani voi soittaa vain tutuille ja terveyskeskuksseen.
Vierailija kirjoitti:
LIDLillä on aika annelista myös se kuponkien aktivointi ja apin skannailu.
Voi olla joo työssäkäyvälle näiden äppien kanssa leikkiminen. Näin kun ei työelämä enää haittaa harrastuksia, on aikaa availla ja aktivoida tarjouksia ynnä muita joten se on hauskaa ajanvietettä mutta tosiaan turhaa ja lapsellista aikuiselle ihmiselle. K- ja S- ryhmien äppejä en ole ladannut kun niissä asioin vain harvoin, Lidl on edullisin ja lähimpänä. Jos on aivan pakko saada- tarjous niin otan puolison mukaan, sillä on kaikki. Lidlin ostokset keskitetään minulle, muut hänelle.
Hyödynnän kyllä kaikki edut joita tarvitsen. S-mobiili on kyllä surkea, mutta joskus löytyy kunnon kuponkeja Prismaan, esim. -20% käyttötavarasta. Tottakai hyödynnän tällaisen, kun aina jotain tarvitsee kuitenkin.
Tokmannin mobiilikupongit on välillä tosi hyviä!
Ja kahvitarjouksia tottakai on nykyään monesti vain mobiilissa, niin pitää hamstrata. En osta kiskurihintakahvia koskaan.
Olen vähentänyt Lidlissä käymistä todella paljon mobiilin käyttöönoton jälkeen. En jaksa räpelöidä puhelinta kassalla, ja arvostin ennen Lidliä nimenomaan ”etukortittomana” kauppana. Lisäksi valikoima on muuttunut tylsäksi: hyvät saksalaiset tuotteet on poistettu. K-mobiili on paljon kätevämpi kuin Lidl ja S, sitä käytän paljon.
Jos Lidlin sovelluksen QR koodin saa tulostettua paperille niin ei sitä puhelinta välttämättä tarvitse. Toki mahdolliset tuotteiden aktivoinnit täytyy tehdä puhelimella.
Ainakin ennen on toiminut näin. Kätevä esim. ottaa koodista kuvakaappaus ja lähettää toiseen puhelimeen, niin sitten on kaksi puhelinta mitä voi käyttää kassalla.
Jää vain jos tuote ei kiinnosta.
Tokmannilla ei välttämättä tarvitse puhelinta kassalla.
- Joo mikä sun numero oli?
- Nollaneljänollakuuskuuskaksaaseit...
- Siis anteeks eli nollaneljänollakuuskuus oliks se kaheksan
- eiku kaks... ja seitsemäyheksä...
- Otetaas alusta eli...
Vierailija kirjoitti:
Olen vähentänyt Lidlissä käymistä todella paljon mobiilin käyttöönoton jälkeen. En jaksa räpelöidä puhelinta kassalla, ja arvostin ennen Lidliä nimenomaan ”etukortittomana” kauppana. Lisäksi valikoima on muuttunut tylsäksi: hyvät saksalaiset tuotteet on poistettu. K-mobiili on paljon kätevämpi kuin Lidl ja S, sitä käytän paljon.
Vähän sama, harmitti kun selkeämpi hinnoittelu ja kyyläyskortittomuus poistui. No sellaisia ei nyt enää ole, niin pakko oli lähteä mukaan. Kyllähän Liiterin edut kuitenkin sen verran hyviä on, että parempi käyttää sitä appia. Muuten ei ongelmaa, mutta ärsyttää se bonussysteemi, kun on henkilökohtainen ja bonukset vanhenee parissa viikossa. Monta kertaa jo jäänyt bonusrahat käyttämättä, kun ei ole siinä aikarajassa tullut käytettyä omaa tiliä ostoksiin.
Ja onhan se puhelimen pläräily kaupassa tosi ärsyttävää. En jaksa muiden kuin liiterin ja Tokmannin etukuponkeja edes käyttää. Niissäkin ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin jää! Kaupassa käynti on muutenkin niin stressaava kokemus, että mihinkään ylimääräiseen kännykän räpläämiseen ei ole mahdollisuutta, jos meinaa että kaikki tarpeelliset muistaa ostaa ja selviää kassalta ulos ilman, että on hukannut puhelimen tai lompakkonsa jonnekin. Otan ne edut mitä käteiskortilla saa (S-etukortti ja K Plussa) ja muut jääköön muille. Maksu pankin omalla kortilla, niin siinä on jo korttien kanssakin tarpeeksi säätämistä. Joskus S-kaupoissa huomannut kun jotkut paniikissa kaivelee ruuhkaisella kassalla niitä äppejään auki saadakseen jonkun euron tai parin edun. Lidilissä en käy kun äärimmäisessä pakossa. Mutta onhan tuo nyt jotenkin outoa, että paremmat edut saa äpillä kuin fyysisellä kanta-asiakaskortilla.
Kännykkään ostoslista k ruoka sovellukseen. Klikkaat kotona tarjoustuotteet valmiiksi listaan. Maailman helpoin tapa ostaa ruokaa. Plussakortti pankkikorttiin ja saat ne maksaessa. Satoja euroja säästöä joka vuosi. Itselläni yli 600€ joka vuosi. Tyhmää jättää käyttämättä. Tulee rutiini kun muutaman kerran toistaa.
Paitsi että s-pankin pankkikorttiin ei saa liitettyä plussakorttia, ihan ymmärrettävää.
Ei siinä silti mene kuin häviävän pieni heti kun päätteellä vilauttaa erillistä plussakorttia. No, ei ne säästöt yksittäistä tuotetta kohden ole aina niin isoja mutta kertyy niitä vuoden mittaan aika paljon.
S-pankin mobiilieduista, liittyen elintarvikkeisiin, en tiedä tuon taivaallista kun ei sitä sovellusta edes mulla ole. Niistä ei näy tietoa missään, en muista että olisin nähnyt edes kaupassa kylttiä tms. Ne hotelli, ravintola ynnämuut edut eivät edes kiinnosta. Ei ole omaa autoakaan kun asun erittäin hyvin toimivan joukkoliikenteen varrella.
Kyllä minulla on S pankin sekä bonuskortti, että pankkikortti ollut jo vuosia samassa kortissa
Voi hyvä ystävä! K-kaupan plussakorttia ei voi liittää s-pankin pankkikorttiin. Tuosta oli kyse kun sanoin: "Paitsi että s-pankin pankkikorttiin ei saa liitettyä plussakorttia".
K-kaupat on s-ryhmälle kilpaileva yritys.
Plussakortti on K-kaupan ja bonuskortti on s-kaupan, ihan selvä ero korteissa.
Totta kai s-pankkikortissa on s-ryhmän bonuskotti samassa kortissa.
Kyllä mulla on S-pankkikortti, joka rekisteröi bonukset. Just tuli 10.7 67 e tiliille ja mitään muuta korttia en ole höylännyt.
Niin, sinulle on tullut s- kaupan bonukset rahana tilille. Ne maksetaan pankkitilille joka kuukauden 10 pvä.
Mutta sun s- pankin pankkikortissa ei ole k-kaupan plussakortilla.
K-ryhmän plussan kerryttämää rahaa ei edes makseta pankkitilille, sen voi vähentää ostosten loppusummasta heti kun se näkyy maksupäätteellä. Myös myöhemmin jos haluaa kerryttää isomman summan kerralla käytettäväksi.
Toki tiedän tämän, mutta jos ostan K-ryhmältä 20 eurolla kuukaudessa, niin mitä väliä. Jokuhan väitti, että S-pankin pankkikortilla ei saa s- bonuksia.
Jää käyttämättä, ilman muuta. Ei tulis mieleenkään avata sovellusta kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin jää! Kaupassa käynti on muutenkin niin stressaava kokemus, että mihinkään ylimääräiseen kännykän räpläämiseen ei ole mahdollisuutta, jos meinaa että kaikki tarpeelliset muistaa ostaa ja selviää kassalta ulos ilman, että on hukannut puhelimen tai lompakkonsa jonnekin. Otan ne edut mitä käteiskortilla saa (S-etukortti ja K Plussa) ja muut jääköön muille. Maksu pankin omalla kortilla, niin siinä on jo korttien kanssakin tarpeeksi säätämistä. Joskus S-kaupoissa huomannut kun jotkut paniikissa kaivelee ruuhkaisella kassalla niitä äppejään auki saadakseen jonkun euron tai parin edun. Lidilissä en käy kun äärimmäisessä pakossa. Mutta onhan tuo nyt jotenkin outoa, että paremmat edut saa äpillä kuin fyysisellä kanta-asiakaskortilla.
Kännykkään ostoslista k ruoka sovellukseen. Klikkaat kotona tarjoustuotteet valmiiksi listaan. Maailman helpoin tapa ostaa ruokaa. Plussakortti pankkikorttiin ja saat ne maksaessa. Satoja euroja säästöä joka vuosi. Itselläni yli 600€ joka vuosi. Tyhmää jättää käyttämättä. Tulee rutiini kun muutaman kerran toistaa.
Paitsi että s-pankin pankkikorttiin ei saa liitettyä plussakorttia, ihan ymmärrettävää.
Ei siinä silti mene kuin häviävän pieni heti kun päätteellä vilauttaa erillistä plussakorttia. No, ei ne säästöt yksittäistä tuotetta kohden ole aina niin isoja mutta kertyy niitä vuoden mittaan aika paljon.
S-pankin mobiilieduista, liittyen elintarvikkeisiin, en tiedä tuon taivaallista kun ei sitä sovellusta edes mulla ole. Niistä ei näy tietoa missään, en muista että olisin nähnyt edes kaupassa kylttiä tms. Ne hotelli, ravintola ynnämuut edut eivät edes kiinnosta. Ei ole omaa autoakaan kun asun erittäin hyvin toimivan joukkoliikenteen varrella.
Kyllä minulla on S pankin sekä bonuskortti, että pankkikortti ollut jo vuosia samassa kortissa
Voi hyvä ystävä! K-kaupan plussakorttia ei voi liittää s-pankin pankkikorttiin. Tuosta oli kyse kun sanoin: "Paitsi että s-pankin pankkikorttiin ei saa liitettyä plussakorttia".
K-kaupat on s-ryhmälle kilpaileva yritys.
Plussakortti on K-kaupan ja bonuskortti on s-kaupan, ihan selvä ero korteissa.
Totta kai s-pankkikortissa on s-ryhmän bonuskotti samassa kortissa.
Kyllä mulla on S-pankkikortti, joka rekisteröi bonukset. Just tuli 10.7 67 e tiliille ja mitään muuta korttia en ole höylännyt.
Niin, sinulle on tullut s- kaupan bonukset rahana tilille. Ne maksetaan pankkitilille joka kuukauden 10 pvä.
Mutta sun s- pankin pankkikortissa ei ole k-kaupan plussakortilla.
K-ryhmän plussan kerryttämää rahaa ei edes makseta pankkitilille, sen voi vähentää ostosten loppusummasta heti kun se näkyy maksupäätteellä. Myös myöhemmin jos haluaa kerryttää isomman summan kerralla käytettäväksi.
Toki tiedän tämän, mutta jos ostan K-ryhmältä 20 eurolla kuukaudessa, niin mitä väliä. Jokuhan väitti, että S-pankin pankkikortilla ei saa s- bonuksia.
Kukaaan ei ole väittänyt ettei s-pankin kortilla saa bonusta.
On vain sanottu ettei s-pankin pankkikorttiin voi liittää k-kaupan plussakorttia. Muiden pankkien kortteihin kyllä voi.
Aina saa ihmetellä sisälukutaitoja ja luetun ymmärtämistä.
Ärsyttää äpit ja sovellukset. Yleensä uudistukset ei toimi, vaan bonuskortti on se kunkku. Ärsyttää kun tarjoustuotteista ei aina selviä vasta kuin kassalla ettei koske bonusasiakkaita.
K-kaupassa eräs myyjä tokaisi rinnakkaiskortistani, että ai sulla on tuollainen sunnuntaikortti.
Vierailija kirjoitti:
Hyödynnän kyllä kaikki edut joita tarvitsen. S-mobiili on kyllä surkea, mutta joskus löytyy kunnon kuponkeja Prismaan, esim. -20% käyttötavarasta. Tottakai hyödynnän tällaisen, kun aina jotain tarvitsee kuitenkin.
Tokmannin mobiilikupongit on välillä tosi hyviä!
Ja kahvitarjouksia tottakai on nykyään monesti vain mobiilissa, niin pitää hamstrata. En osta kiskurihintakahvia koskaan.
Tokmannin mobiili on tosi vaivaton käyttää verrattuna s-mobiiliin jossa on käänneltävä ja vääneltävä sivuja ja täppäiltävä millon mistäkin kohtaa. Tokmannin äpissä näyttää vain qr-koodin jonka kassa lukee lukulaitteella ja tätsit.
Saisikin edes joitain etuja. Arina ei Oulun alueella (mulle) mitään mobiilietuja tarjoa. Jotain hyödyttömiä kampaamokäyntejä tai ravintolaan/kahvilaan jotain turhaa
Vierailija kirjoitti:
Pääasiassa jää. Kerran olen ravintolassa etua käyttänyt.
Kassalla en viitsi alkaa näpyttelemään.
Jos bonuskortti jo on olemassa, miksi tarvitaan erillistä etua?
Hidastaa vain turhaan maksamista kassalla.
Sama juttu. Kerran käyttänyt ravintolassa, kun ovella oli kyltti, että tänään -20% S-edulla. Tarjoilijoiden piti aika monelle kaivaa edut kännykästä, kun eivät löytäneet.
Vierailija kirjoitti:
On teillä mummoilla tuo elämä sitten vaikeaa.
Tuleekohan sinusta joskus vanha, näkö hämärtyy tai kaihi iskee, nivelet kangistuu ja järki ei leikkaa enää kuin nuorena?
Vierailija kirjoitti:
Saisikin edes joitain etuja. Arina ei Oulun alueella (mulle) mitään mobiilietuja tarjoa. Jotain hyödyttömiä kampaamokäyntejä tai ravintolaan/kahvilaan jotain turhaa
Ei mullekaan. Kaikenlaista turhaa, en käy ravintoloissa syömässä enkä varsinkaan juomassa, en hampurilaisilla, en osta sokoksen kempparituotteita jotka alennuksen kanssa kalliimpia kuin muualla jne. Myös kampaamotuotteita saa muulta halvemmalla kuin arinan alennuksella. Ikinä ei ole pistänyt silmään mitään ruokaan liittyvää. Paitsi joitain grillimakkaroita ehkä, nekään ei kiinnosta mua. Kaikki tuo edellä mainittu on varmaan hyödyllistä joillekin, mutta ei mulle. Ja omalta kantilta näitäkin asioita pohtii.
Sitä paitsi Arina muutoinkin jättää kertomatta niin sanotuista kaikenkansan viikkotarjouksista, niistä joita saa ilman mobiilia. Telkussa tosin joskus vilahtaa mainoksia mutta kuka niitäkään ihan oikeasti katsoo.
Arinalla on varmaan niin paljon bonus uskovaisia ettei tartte edes tarjouksista kertoa tai tarjota, asiakkaita riittää ilmankin.
S-Etukortti.fi ja sinne kirjautuu jo kassalle mennessä, se ei lukitu eikä sulkeudu ratkaisevalla hetkellä kassalla, kun ei ole pankkia sotkettu mukaan. Kupongin lunastus siis onnistuu siellä, ihan selaimella. Aika uusi ominaisuus, moni ei tiedä.