Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkö sinulta kauppojen mobiiliedut käyttämättä?

Vierailija
20.07.2026 |

On jo ikää eikä kädet ole enää niin näppärät. Älypuhelimen käyttö on muutenkin hyvin haastavaa. Etsittävä puhelin ensin laukusta, avattava se. Näyttö menee pimeäksi nopeasti, oltava nopea. Pitää kirjautua, mitkä ne salasanat sun muut oli, sieltä lävähtää tilin saldo näkyviin. Pitää zoomata, että näkee, minne kohtaan pitää mennä, että löytää mobiilikuponkiedut. Nolottaa, että ihmiset näkee toilailuni ja tilini tietoja. Tulee painettua väärää kohtaa. Alettava alusta. Kassajono seisoo ja odottaa. Ja niitä alennuksia on enemmän kuin yksi, joita haluaisin käyttää. Eikö tätä käytäntöä voisi uudistaa, että ne alennukset vaikka hyvitetään jälkikäteen, kun tiedot ostoksista kuitenkin jää kaupalle ja bonuksiakin tulee. Itseltä jää siis tämän takia nämä hyvät alennukset käyttämättä. Maksan normaalihinnan. Tuntuu, että on tarkoituksella tehty näin hankalaksi. Peukuta ylöspäin, jos koet nykysysteemin yhtä hankalaksi kuin minä ja haluat muutosta tähän. Peukuta alaspäin, jos systeemi toimii sinun kohdalla hyvin. Tuskin tätä palstaa lukevat, mutta ehkä muutosta joskus tulee, jos muutkin kuin minä tämän asian kanssa tuskailee. Tulihan kotiinkuljetuskin ruokaroboteista puhumattakaan.

Kommentit (733)

Vierailija
661/733 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa mainittiin, että mobiiliedut saa pyydettäessä paperilappuina. Mistä pitää pyytää? Siirrytään kaikki niihin!

Löysin tällaisen

"Miten voin lunastaa S-mobiilissa tarjotut edut, jos minulla ei ole S-mobiilia?

Löydät samat edut myös muilla tavoilla.

Edut näkyvät:

Yhteishyvän nettisivuilla kohdassa Edut ja vinkit: yhteishyva.fi/edut

S-Etukortti.fi-palvelussa

Voit lunastaa edut näiden kautta, kun kirjaudut sisään mobiililaitteella. Kirjaudu S-tunnuksella nähdäksesi henkilökohtaiset etusi."

https://s-etukortti.fi/tuki/etukupongit

Onko tästä mitään apua?

Vierailija
662/733 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa mainittiin, että mobiiliedut saa pyydettäessä paperilappuina. Mistä pitää pyytää? Siirrytään kaikki niihin!

Löysin tällaisen

Edut näkyvät:

Voit lunastaa edut näiden kautta, kun kirjaudut sisään mobiililaitteella. Kirjaudu S-tunnuksella nähdäksesi henkilökohtaiset etusi."

Onko tästä mitään apua?

Eli älyluuri pitää olla vaikka ei s-mobiilia olisikaan. Joten me älyluurittomat jäämme ilman. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/733 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin tällaisen

Edut näkyvät:

Onko tästä mitään apua?

Eli älyluuri pitää olla vaikka ei s-mobiilia olisikaan. Joten me älyluurittomat jäämme ilman. 

Voihan nenä!!  Selaimellako ei nuo omat edut löydy. Ja kaiken lisäksi kirjaudu sinne ja kirjaudu tänne ja siltikään et löydä mitään.

Nyt viimeistään täytyy sanoa että nuo s-ryhmän hommat ihan p€rseestä.

Vierailija
664/733 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää käyttämättä koska en omista enää älypuhelintakaan. Enkä varmaan käyttäisi, vaikka sellainen puhelin olisikin.

Vierailija
665/733 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän kylmänä pelkään tulevaa vanhuutta. Nyt olen 50+ vuotias ja pärjään vielä tässä äppiöppiblabla-viidakossa, mutta miten käy tulevaisuudessa, ihan järkyttävää. =( 

Vierailija
666/733 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää käyttämättä, en hanki sitä sovelluspaskaa etujen takia.

Vierailija
667/733 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän kyllä mobiilietuja, mutta K-ryhmä on onnistunut näissä ehdottomasti parhaiten. Kätevää, kun edut saa yleensä suoraan vaan plussakorttia näyttämällä. Lidlissä voi sentään itse skannata korttinsa, vaikka siinäkin toki ärsyttää ensin etsiä ja avata sovellus. S-ryhmässä asiointi on sitten kaikkein eniten hanurista tarjousten osalta. Menee turhaan aikaa kun kirjaudut sovellukseen, etsit kupongit ja näytät vielä myyjälle. Ässän tarjoukset jääkin kaikkein useimmin varmaan käyttämättä juuri tuon takia, kun ei vaan jaksa varsinkaan kiireessä alkaa sählätä.

Niin se vain menee K-kaupan eduksi tämä etuhomma. Tulin just kaupasta ja riitti Plussakortin vilautus kassapäätteelle ja tämän viikon Oma Plussa edut oli hyödynnetty. Ei tarvitse älyluuria eikä aktivointia rassata.Pienihän se alennus on mutta kelpaa minulle. Lisäksi käytin hyväkseni Hävikkihyllyn valikoimaa joiden tuotteissa päiväys huomiselle tai ylihuomiselle. 

Kyllä on k- plussassakin etuja, jotka pitää aktivoida jotta sen edun saa. Aivan samoin kuin S- ryhmässä. Ja K- plussa edutkin jaettu niin, ettei ole aina lähikaupassa vaan on cittarissa. Viime aikoina varsinkin on noita etuja jaettu eri kauppoihin. Itsellä tilanne se että lähikauppa on 150m päässä ja cittari neljän kilometrin päässä.

Vierailija
668/733 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu etuun, jossa kysytään puhelinnumeroa. 

Olen jo menettänyt gloglemapsin, koska en anna oikeita tietoja vanhaan kännykkään.

Vierailija
669/733 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän kyllä mobiilietuja, mutta K-ryhmä on onnistunut näissä ehdottomasti parhaiten. Kätevää, kun edut saa yleensä suoraan vaan plussakorttia näyttämällä. Lidlissä voi sentään itse skannata korttinsa, vaikka siinäkin toki ärsyttää ensin etsiä ja avata sovellus. S-ryhmässä asiointi on sitten kaikkein eniten hanurista tarjousten osalta. Menee turhaan aikaa kun kirjaudut sovellukseen, etsit kupongit ja näytät vielä myyjälle. Ässän tarjoukset jääkin kaikkein useimmin varmaan käyttämättä juuri tuon takia, kun ei vaan jaksa varsinkaan kiireessä alkaa sählätä.

Niin se vain menee K-kaupan eduksi tämä etuhomma. Tulin just kaupasta ja riitti Plussakortin vilautus kassapäätteelle ja tämän viikon Oma Plussa edut oli hyödynnetty. Ei tarvitse älyluuria eikä aktivointia rassata.Pienihän se alennus on mutta kelpaa minulle. Lisäksi käytin hyväkseni Hävikkihyllyn valikoimaa joiden tuotteissa päiväys huomiselle tai ylihuomiselle. 

Kyllä on k- plussassakin etuja, jotka pitää aktivoida jotta sen edun saa. Aivan samoin kuin S- ryhmässä. Ja K- plussa edutkin jaettu niin, ettei ole aina lähikaupassa vaan on cittarissa. Viime aikoina varsinkin on noita etuja jaettu eri kauppoihin. Itsellä tilanne se että lähikauppa on 150m päässä ja cittari neljän kilometrin päässä.

Tietenkin saatte etuja, koska niillä juuri teidät,myytiin. Olisitko muuten vapaaehtoisesti antanut tietosi kaikkeen k

Äyrtöön ja kaikkien saatavillle? Aika halvalla annoit nytkin.

Vierailija
670/733 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen vaikeus on vaan laittaa ne tarjoukset kaikkien saataville ja ihan vaan ilman mitään Äppejä ja sovelluksia.

Mikä ongelma?

Vierailija
671/733 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma Plussa Edut on ladattu kortille jo, ei tarvitse mitenkään erikseen aktivoida! Sähköpostiin tulee Maanantaina alkuviikon tarjoukset ja siellä alhaalla näkyy myös ne viikon Oma Plussa Edut. Siellä lukee selvästi. että "edut on valmiiksi ladattu kortillesi." Ne perustuvat omiin ostoksiin mitä on tehnyt. Ei ole pakko käyttää älyluuria ollenkaan jos haluaa hyödyntää Oma Plussa Etujen alennukset. Itse hyödynsin tänään kaksi, kahta muuta en tarvinnut. Kassakuitissakin lukee Oma Plussa Etu ja alennuksen määrä. 

Mobiili Edut on sitten erikseen. Ne löytyvät sovelluksesta. 

Vierailija
672/733 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin niissä mitään oikeasti tarpeellista tai terveellistä onkaan. Kunhan jotain sontaa kaupittelevat.

Vierailija
673/733 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin niissä mitään oikeasti tarpeellista tai terveellistä onkaan. Kunhan jotain sontaa kaupittelevat.

En osaa sanoa, en ole perehtynyt noihin Mobiili Etuihin. Oma Plussa Eduissa on ihan hyviä koska ne ovat niitä mitä ostan muutenkin. Jotain tiettyä leipää, piimää, kananmunia, hammastahnaa, hammasvälitikkuja, marmeladia, oliiviöljyä, yms. Siksi ne aina Maanantaina heti tarkistan kun teen viikolle ostoslistaa. 

Vierailija
674/733 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LIDLillä on aika annelista myös se kuponkien aktivointi ja apin skannailu.

Joo, mä olen lopettanut kokonaan Lidlissä käynnin. Koen äpin käytön ja lukuisien vain sillä saatavien alennuksien käytön lunastamisen monimutkaisena. Eikö sitä äppiä vois aktivoida vaikka sisäänmenoportilla, niin saisi sen alennuksen, jos olien ostosten joukossa olisi alennukseen oikeuttavia tuotteita. 

S- ryhmällä myös tulee ostettua epähuomiossa mobiilitarjouksena olevia tuotteita normaalihinnalla, kun ei muista lunastaa tarjousta kassalla.

Käytän selkeitä ja yksinkertaisia k- plussa mobiilitarjouksia ja aktivoin ne jo kotona. Sitten on sama ostanko niitä vai en, ne ovat voimassa aikansa ja sitten poistuvat. Siksipä Cittari on valikoitunut kaupakseni.

Vierailija
675/733 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ässällä on jotain mobiilietuja /kuponkeja, jotka pitää näyttää myyjälle. Joo ei. Idea kiva - toteutus huono, jos näin on. Plussaedut on suoraan kortilla eikä tarvi kassalla värkätä (ne mobiiliedut voi aktivoida vaikka vessassa). Eli ässän edut menee itellä ohi.

Vierailija
676/733 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kauppojen mobiilieduissa on etukäteen aktivoitavuuden lisäksi sekin hyvä puoli, että jos alennus oikeuttaa enempään kuin yhteen kappaleeseen tuotetta, kaikkia ei tarvitse ostaa kerralla alennuksen saadakseen.

S-mobiilikupongit menevät pois käytöstä kun niitä on käyttänyt kerran, vaikka ostaisi vain yhden tuotteen.

Mutta luulen ettei tämä palikkatason systeemi S-ryhmää hävetä, koska sen liiketoimintamalliin sopinee, että voi ratsastaa mobiilieduilla jotka vain pieni osa porukasta jaksaa oikeasti käyttää.

Vierailija
677/733 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma Plussa Edut on ladattu kortille jo, ei tarvitse mitenkään erikseen aktivoida! Sähköpostiin tulee Maanantaina alkuviikon tarjoukset ja siellä alhaalla näkyy myös ne viikon Oma Plussa Edut. Siellä lukee selvästi. että "edut on valmiiksi ladattu kortillesi." Ne perustuvat omiin ostoksiin mitä on tehnyt. Ei ole pakko käyttää älyluuria ollenkaan jos haluaa hyödyntää Oma Plussa Etujen alennukset. Itse hyödynsin tänään kaksi, kahta muuta en tarvinnut. Kassakuitissakin lukee Oma Plussa Etu ja alennuksen määrä. 

Mobiili Edut on sitten erikseen. Ne löytyvät sovelluksesta. 

On ymmärretty ja mobiiliedut pitää aktivoida. Joten vain älypuhelimella onnistuu. Oman kaupan plus edut saa autonaattisesti. Olen  käyttänyt aika hyvin kaikki edut, enkä ole kokenur työläiksi tai millään tavoin vaikeiksi. Olen yli 80v. 

Vierailija
678/733 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

K - Oma Plussa edut ovat hyviä. Aina kolme  tuotetta jota ostaa eniten ja kolme samantapaista. Eli meillä  tietyn merkin pyykkipulveria, astianpesuaine,huuhteluaine. hammastahna. Luonto tuotteet, ja muut rahakat ja jugurtit  Hetki ja Kokkikartanon  valmisruuat Novelli juomat. Monia eri merkkisiä  sokerittomia mehut. Niin ja just tiettyä   meetvursti ja nakit Jäätelö.välipala keksi ja suklaapatukka.Kerran kun tulivat edut vähän myöhässä jo säikähdin, että onko ne jomtämän lopettaneet. Kun on K kaupoissa niitä mobiilietujakin

Vierailija
679/733 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on s-kauppojen asiakaspalvelija kertonut että paperisia s-mobiilitarjouslappuja saa kun pyytää henkilökunnalta.

Vierailija
680/733 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan on s-kauppojen asiakaspalvelija kertonut että paperisia s-mobiilitarjouslappuja saa kun pyytää henkilökunnalta.

Digitaalisia, eli mobiilitarjouksia ei voi saada paperisina koska kyseiset tarjoukset ovat  sähköisiä ja siksi toimivat vain mobiilina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi