Jääkö sinulta kauppojen mobiiliedut käyttämättä?
On jo ikää eikä kädet ole enää niin näppärät. Älypuhelimen käyttö on muutenkin hyvin haastavaa. Etsittävä puhelin ensin laukusta, avattava se. Näyttö menee pimeäksi nopeasti, oltava nopea. Pitää kirjautua, mitkä ne salasanat sun muut oli, sieltä lävähtää tilin saldo näkyviin. Pitää zoomata, että näkee, minne kohtaan pitää mennä, että löytää mobiilikuponkiedut. Nolottaa, että ihmiset näkee toilailuni ja tilini tietoja. Tulee painettua väärää kohtaa. Alettava alusta. Kassajono seisoo ja odottaa. Ja niitä alennuksia on enemmän kuin yksi, joita haluaisin käyttää. Eikö tätä käytäntöä voisi uudistaa, että ne alennukset vaikka hyvitetään jälkikäteen, kun tiedot ostoksista kuitenkin jää kaupalle ja bonuksiakin tulee. Itseltä jää siis tämän takia nämä hyvät alennukset käyttämättä. Maksan normaalihinnan. Tuntuu, että on tarkoituksella tehty näin hankalaksi. Peukuta ylöspäin, jos koet nykysysteemin yhtä hankalaksi kuin minä ja haluat muutosta tähän. Peukuta alaspäin, jos systeemi toimii sinun kohdalla hyvin. Tuskin tätä palstaa lukevat, mutta ehkä muutosta joskus tulee, jos muutkin kuin minä tämän asian kanssa tuskailee. Tulihan kotiinkuljetuskin ruokaroboteista puhumattakaan.
Kommentit (733)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jää kun ei ole mieleisiä ei tarjouksia.
Syy ei ole käytön hankaluus, osaan kyllä sen.
N 71
Nytkin on vain pelkkiä rasvaisia juustoja, joilla ilmeisesti koitetaan nostaa suomalaisten ennestään korkeita kolestroliarvoja. Hyi häpeä S-ryhmä!
On niitä kaupassa, osta niitä. Ei kaikki voi olla tarjouksessa
Vierailija kirjoitti:
Kohta on aika että harvat osaa kirjoittaa,lukea tai laskea. Miten Päässä laskut onnistuu.
Ontuu tuo sinunkin kirjoitustaitosi. päässälasku
Ei kiinnosta,kuka jaksaa sitä valemediaa kantaa vielä taskussaan.Näytellä kassallakin orjat.
En "hyödynnä" mitään tuollaisia "asiakasetuja", enkä halua olla minkään "täsmämainonnan" kohteena. Maksan käteisellä, sillä en toivo että Suomi seuraa Ruotsin tietä. Minulla onkin vain perusmatkapuhelin, jonka käyttöjärjestelmä ei ole kytköksissä Googleen eikä Appleen.
Saatan joskus käyttää jonkun edun, jos satun huomaamaan, että sellainen on jossain tuotteessa jota joka tapauksessa ostan sillä kerralla, tyyliin valitsemasi juusto -20 % tms. Mutta en erikseen jaksa katsoa mitä etuja on missäkin kaupassa ja mennä sen perusteella sitten ostamaan jotain mehua - 30 % alennuksella, jota en muuten edes ostaisi.
Eikö teitä yhtään huoleta se että älypuhelimienne kautta olette koko ajan jatkuvassa seurannassa?
Älypuhelin vie huomion lisäksi kaiken yksityisyyden teiltä ja lähellänne keskustelevilta ihmisiltä.
Näin yksinkertaisella tavalla vain äppi kerrallaan te olette valmiita luopumaan kaikesta yksityisyydestänne?
Ei ole mulla älypuhelinta vaan vanhanaikainen näppäinpuhelin. Luovuin älupuhelimesta, kun jäin eläkkeelle. En pitänyt älypuhelimen olemuksesta.
laita tai pyydä jotakin laittamaan näytön sammutus hitaammalle (siis: pidempään päällä). Syö hieman enemmän akkua mutta ladata pitää joka tapauksessa. S-ryhmän kortti ei vaadi mainittua nypläämistä, luultavasti nyt puhutaan Lidlin systeemistä? K-ryhmälläkin on kortti joka toimii moitteettomasti.
jep tämä syytä muistaa, ei korkea ikä tarkoita sitä että on käynyt jonkun isovihan tai katovuodet läpi. Eikä myöskään oikeuta tai velvoita mitään ketään. Kaikella kunnioituksella kurjaa on tänäkin päivänä. Eilen, tänään ja huomennakin. Kaikilla.
Jää käyttämättä, olen vuoden aikana käyttänyt yhden kun kempparin myyjä etdi tarjouksen mulle.
Täytyy kyllä sanoa että on helvetti tehty vsikeeks saada tarjous, kun eihän sitä sit kuitenkaan tsrvi mitenkään aktivoida, näyttää vaan myyjälle. Siis voiko olla noin typerä juttu 2026 vuonna. Jos on s etukortti niin sitä vinguttamalla pitäs saada tarjous tai sit niitä tarjouksia ei tarvi olla muutakun suoraan tuotteen hinnassa.
Miettikää mikä määrä ihmisiä tarvitaan siihen (ja mitä pallat maksaa) kun he suunnittelee nämä tarjoukdet, niiden lei outin ja koodaa ne järjedtelmään. Sit promille porukasta käyttää niitä.
Tokihan s ryhmälle on edullisempaa, saavat paremmat katteet kun kukaan ei käytä tarjousta vaan ostaa normihinnalla.
Siirryn asioimaan muutenkin K ryhmän kauppoihin.
En jaksa säätää minkään valtakunnan josenkorttien, mobiilietujen, tarjouskuponkien tms. kanssa. Ostan, mitä tarvitsen, marssin kassalle ja maksan (tosin luottokortilla, joka on kännykässä).
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä yhtään huoleta se että älypuhelimienne kautta olette koko ajan jatkuvassa seurannassa?
Älypuhelin vie huomion lisäksi kaiken yksityisyyden teiltä ja lähellänne keskustelevilta ihmisiltä.
Näin yksinkertaisella tavalla vain äppi kerrallaan te olette valmiita luopumaan kaikesta yksityisyydestänne?
Ei huoleta. Älypuhelin auttaa arjessa niin älyttömän paljon.
En ota mitään vakoilevaa mobiiliappiä. S kaupan äpin jouduin deletoimaan, kun se alkoi laittaa vanhoja kauppatilauksiani uusiksi koko ajan. Ilmoitti, että tilauksesi on käsittelyssä ja tulossa. Soitin kauppaan ja onneksi sinne asti ei ollut tieto kulkenut, mutta äppi sekosi täysin.
Käytän kyllä mobiilietuja, mutta K-ryhmä on onnistunut näissä ehdottomasti parhaiten. Kätevää, kun edut saa yleensä suoraan vaan plussakorttia näyttämällä. Lidlissä voi sentään itse skannata korttinsa, vaikka siinäkin toki ärsyttää ensin etsiä ja avata sovellus. S-ryhmässä asiointi on sitten kaikkein eniten hanurista tarjousten osalta. Menee turhaan aikaa kun kirjaudut sovellukseen, etsit kupongit ja näytät vielä myyjälle. Ässän tarjoukset jääkin kaikkein useimmin varmaan käyttämättä juuri tuon takia, kun ei vaan jaksa varsinkaan kiireessä alkaa sählätä.
Vierailija kirjoitti:
Käytän kyllä mobiilietuja, mutta K-ryhmä on onnistunut näissä ehdottomasti parhaiten. Kätevää, kun edut saa yleensä suoraan vaan plussakorttia näyttämällä. Lidlissä voi sentään itse skannata korttinsa, vaikka siinäkin toki ärsyttää ensin etsiä ja avata sovellus. S-ryhmässä asiointi on sitten kaikkein eniten hanurista tarjousten osalta. Menee turhaan aikaa kun kirjaudut sovellukseen, etsit kupongit ja näytät vielä myyjälle. Ässän tarjoukset jääkin kaikkein useimmin varmaan käyttämättä juuri tuon takia, kun ei vaan jaksa varsinkaan kiireessä alkaa sählätä.
Niin se vain menee K-kaupan eduksi tämä etuhomma. Tulin just kaupasta ja riitti Plussakortin vilautus kassapäätteelle ja tämän viikon Oma Plussa edut oli hyödynnetty. Ei tarvitse älyluuria eikä aktivointia rassata.Pienihän se alennus on mutta kelpaa minulle. Lisäksi käytin hyväkseni Hävikkihyllyn valikoimaa joiden tuotteissa päiväys huomiselle tai ylihuomiselle.
Pääasiassa jää. Kerran olen ravintolassa etua käyttänyt.
Kassalla en viitsi alkaa näpyttelemään.
Jos bonuskortti jo on olemassa, miksi tarvitaan erillistä etua?
Hidastaa vain turhaan maksamista kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei jää käyttämättä mutta siitä olen todellakin samaa mieltä että on todella kyseenalaista että s-ryhmän mobiilikupongit on s-mobiilin kanssa samassa sovelluksessa. On todella inhottavaa näppäillä kaupan kassalla mobiilipankin tunnuslukua. Olen antanut siitä palautettakin.
PS. Siihen voit vaikuttaa kuinka nopeasti näyttö menee pimeäksi.
Onneksi k-kaupassa tuokin helpompaa ei tarvitse puhelinta kassalla räplätä vaan ne joka viikko vaihtuvat omat tarjoukset on ladattu valmiiksi k-kortille. Toki ne erityis tarjoukset pitää ladata itse ja sen voi tehdä kotona, jos aikoo ne yksi tai kaksi kaikille tulevat tarjoukset käyttää.
Ketjussa mainittiin, että mobiiliedut saa pyydettäessä paperilappuina. Mistä pitää pyytää? Siirrytään kaikki niihin!
Mitään mobiili- tai muitakaan "etuja" ei ole olemassa. Kaikki asiakkaat maksavat ostoksistaan täsmälleen saman hinnan. Jotkut maksavat sen kokonaan rahalla. Toiset maksavat osan hinnasta rahalla ja loppuosan luopumalla yksityisyydensuojastaan. Kauppias päättää "edun" eli jälkimmäisellä tavalla maksettavan hinnanosan suuruuden sen mukaan, miten kauppias noteeraa tällä tavalla saamiensa henkilötietojen käyttö- ja jälleenmyyntiarvon.
Jää käyttämättä. En jaksa näpräillä puhelimen kanssa.