Muita autististyyppisiä erityismielenkiinnonkohteita teillä on ollut?
Onko tällä hetkellä jotain? Mulla on antiikin Rooma. Joskus oli neanderthalin ihmiset.
Kommentit (47)
Syömishäiriöt. Erityisesti AN. Katselen siitä kertovia leffoja ja dokkareita putkeen. Tämä menee ohi ja sitten tulee joku muu. Ei autismia diagnosoituna. Mulla on vain tämä piirre.
Minä olen autisti ja mielenkiinnon kohteena on miesten penikset. Pituus, paksuus, tuoksu j.n.e.
Ihmisen anatomia.
Siihen liittyen lihaksisto, kehonrakennus ja fitness.
Mulla on erinäisiä, mutta ehkä pitkäaikaisin on Neuvostoliiton historia.
Minusta on erittäin kiinnostavaa tehdä erilaisia yksityiskohtaisia listoja. Kirjallisesti tai ihan vain ajatuksissani.
Suunnittelen esim. keitä kutsuisin vieraiksi, jos minulla olisi oma podcast. Tai mitä kappaleita soittaisin, jos minulla olisi oma radiokanava.
Vaihtelee. Välillä kiinnostaa avaruus ja katson kaikkia mahdollisia avaruuselokuvia (jos on sellainen jakso elämässä, että ehtii) toinen toisensa perään. Se kestää ehkä viikon.
Sitten voi mennä kuukausi, kun alkaa kiinnostaa Titanic. Katson sadannetta kertaa elokuvan ja ahmin siitä tietoa ja luen kokemuksia.
Sitten menee tovi, ja alkaa kiinnostaa dinosaurukset. Sama jatkuu ja katselen Jurassic Parkeja.
Sitten alkaa kiinnostaa zombit, katselen vanhat zombileffat, the walking deadia koko sarjan uudelleen.
Sitten tulee ehkä Estonia, hait, Tuntematon sotilas kausi, sota-ajat, huvipuistojen turmat tms.
En kuitenkaan muista sitten enää lukemiani asioita, joten ne tuntuu aina uusilta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen anatomia.
Autistit on aina kynäniskoja.
Mulla on noita ihan normaalistikin. Aikuisena. :D En viitsi luetella, kiire.
Metallimusiikki ja sen eri genret ja alagenret.
No juuri laitoin kartalle kaikki Ruissalon pitsihuvilat joita ajattelin lähteä kesälomalla paikan päälle töllistelemään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen anatomia.
Autistit on aina kynäniskoja.
Joo, ja pitkätukkaiset miehet on aina homoja.
Autistit on ihania! Niin parasta seuraa, ikinä. Ihan parhaita yksilöjä.
Otsikon piti olla "Mitä autististyyppisiä erityismielenkiinnon..." tai "Muita joilla on autististyyppisiä..."