Kuulostaa siltä, että perheenisä vetäisi tarkoituksella jäteautoa päin perhe kyydissään
Tai sitten sairaskohtaus. Kuitenkin kuinka todennäköistä saada sairaskohtaus just siten, että ajat vastaantulijoiden kaistalle ja vetäiset täysillä just sattumoisin jäteautoa päin?
"Kaksi ihmistä kuoli ja kaksi loukkaantui vakavasti, kun henkilöauto ja jäteauto kolaroivat Virroilla perjantaiaamupäivänä. Loukkaantuneet ovat lapsia, Pirkanmaan poliisilaitoksesta kerrotaan Iltalehdelle.
Pirkanmaan poliisilaitoksen rikoskomisario Kari Aaltion mukaan kuolleet olivat täysikäisiä, toinen nainen ja toinen mies. He istuivat henkilöauton etupenkillä, lapset takana.
Poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena ja kuolemantuottamuksena. Epäiltynä on henkilöauton kuljettaja, mutta rikosnimikkeet voivat tarkentua esitutkinnan edetessä."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0ea74d9a-2760-4aa3-acc5-07e0b4d9326c
Kommentit (419)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autoon tullut vika. Ja olen itse 60vuotias ja minulla on yksi 2000-luvulla syntynyt lapsi. Ja niin on kavereilla kun aika monella.
Mutta veikkaan, että isovanhemmat menossa lastenlasten kanssa mökille. Tms. Ja olen alusta asti sanonut, ettei ole tahallinen ja uskon siihen edelleen.
Vanhemmat. Opettele lukemaan uutisia.
Linkitä.
Sivusta
Lukisit muutakin kuin tätä palstaa. Uutisoitu useissa medioissa.
No viddu kun en tiennyt että nyt yllättäen uutisia oli tarkennettu. Yöllä ei vielä ollut. Mutta ole hyvä, saat tästä reippaustarran: 🧸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri isä?
Yleensä isät tekee näitä laajennettuja itsemurhia tai no, perhesurmia.
Vaikka näitä olisi yksi koko Suomen historiassa niin miehiä on paljon enemmän eli yleensä kyseessä ovat miehet, koska narsistinen persoonallisuushäiriö on miehillä yleisempää.
Vierailija kirjoitti:
Kapea ja mutkainen tie tuo on, 100 km/h on tuossa liikaa! Näkeehän tuon!
Tie ei ole mitenkään erityisen kapea. Ihan normaali tie. Eikä edes kovin mutkainen. Toista oli silloin 70-luvulla, kun Jussi Raittinen lauloi Valtatie 66:sta, joka on siis kyseinen tie, vaikka onkin oikeasti kantatie 66.
Parikymmentä vuotta sitten parhaan ystäväni 48 vuotias mutsi lähti duunista. Kesken ajon sai aivoverenvuodon, ajautui vastaan tulevan kaistalle, siitä läpi ja törmäsi lopulta puhelinpyövääseen. Onneksi ei tullut ketään vastaan. Että kyllä, siis aivan mahdotonta on oltava se, että olisi ollut kuusikymppisellä sairauskohtaus kun eihän niitä nuoremmatkaan saa, eikä sellaista koskaan täällä tosielämässä tapahdu. Missä ihmeen mikä mikä maassa te elättä jos tälläinen on teille ihan uutta ja käsittämätöntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai et sairaskohtaus ei voi olla? Oletko ap ihan järjissäsi.
Pienten lasten isät ja äidit tosiaan tapaavat kuukahdella kesken lomamatkan. Kyllä tässä hyvinvointiyhteiskunta rakoilee.
Missä sanottiin lasten olevan pieniä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain parikymppisenä sairaskohtauksen autoa ajaessa. Löytyi harvinainen sydänvika sen seurauksena. Asiasta uutisoitiin ja tuntui kyllä pahalta se ihmisten kommentointi. Joten voi olla sellainenkin syynä.
No kyllä se vänkäriläinen silloin tarttuu rattiin ja nykäisee tai edes yrittää väistää oikealle. Tuo autohan oli lähtenyt tulemaan suoraan kohti vastaantulevien kaistalla.
Entä jon vänkäri torkkuu tai tuijottaa puhelintaan? Äkkinykäyksen ehtisi huomata, mitta hiljalleen ajautumista ei tajua.
Vierailija kirjoitti:
Parikymmentä vuotta sitten parhaan ystäväni 48 vuotias mutsi lähti duunista. Kesken ajon sai aivoverenvuodon, ajautui vastaan tulevan kaistalle, siitä läpi ja törmäsi lopulta puhelinpyövääseen. Onneksi ei tullut ketään vastaan. Että kyllä, siis aivan mahdotonta on oltava se, että olisi ollut kuusikymppisellä sairauskohtaus kun eihän niitä nuoremmatkaan saa, eikä sellaista koskaan täällä tosielämässä tapahdu. Missä ihmeen mikä mikä maassa te elättä jos tälläinen on teille ihan uutta ja käsittämätöntä?
Niinpä! Tiedän myös kaksi kolmekymppistä, jotks ovat saaneet elämänsä ensimmäisen sydänkohtauksen, kaatuneet maahan ja kuolleet siihen ennen ambulanssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri isä?
Yleensä äidit murhaa perheensä ja isä lavastetaan syylliseksi .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienten lasten isät ja äidit tosiaan tapaavat kuukahdella kesken lomamatkan. Kyllä tässä hyvinvointiyhteiskunta rakoilee.
Tämä! Ei yhtään missään. Ja on kyllä täysin ennenkuulumatonta että nuoretkin (nämä oli kuusikymppisiä) kuukahtelevat ja saavat sairauskohtauksia. Itse olin 31 vuotias vanhus kun sain aivoperäisem sairaskohtauksen ja menin tajuttomaksi, onneksi en ollut ratissa, olin vasta matkalla autoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsiparat. Nyt ei ole äitiä? Ja loukkaantuneet. Sukulaiset apuun?
Mitä luultavimmin etupenkillä olivat lasten vanhemmat. Ja molemmat kuolivat.
Jos näin on ja lapset selviävät, he jäävät orvoiksi ja ehkä loppuelämän ajan jollain tavalla vammautuneiksi.
100 km / h päin jäteautoa. V*ttu mikä kusipää. Sairas ihminen, ei välitä muiden elämästä.
Taidat itse olla ku*ipää kun syyttelet ilman tietoa asiasta. Terveet ihmiset ei syyttele etukäteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Ei yhtään missään. Ja on kyllä täysin ennenkuulumatonta että nuoretkin (nämä oli kuusikymppisiä) kuukahtelevat ja saavat sairauskohtauksia. Itse olin 31 vuotias vanhus kun sain aivoperäisem sairaskohtauksen ja menin tajuttomaksi, onneksi en ollut ratissa, olin vasta matkalla autoon.
Olin 26 vuotias kun sain epileptisen kohtauksen auton ratissa, ajoin hiekkatieltä vastapäiseen ojaan ja heräsin sieltä sitten naapurin ravistellessa. Ei ollut epilepsiaa, eikä todettu sellaista myöhemminkään. Oli joku, ehkä stressin ja raskauden aiheuttama sähköhäiriö päässä eikä kohtaus ole uusinut nyt 20 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri isä?
Minäminäminä. Narsistin itsekkyys on pohjaton. Lapsetkin tuhotaan tarvittaessa...
Vierailija kirjoitti:
Haluan tietää kaiken tapauksesta
Itse haluan tietää kaiken auton sisällä tapahtuneesta akan kälätyksestä, joka johti onnettomuuteen.
Nykyautoissa kun on mikrofonit sisällä puhelimien yms. vuoksi ja ne myös tallentavat, kuin myös ajotietokoneisiin jää vähintään viimeisen 15 sek. ennen törmäystä nopeus, suunta, moottorin kierrokset, vaihde, ilman lämpötila jne., niin se kälätyksen määrä ja taso joka tässä on se ratkaiseva, niin siitä pitää saada tiedot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri isä?
Yleensä äidit murhaa perheensä ja isä lavastetaan syylliseksi .
No nyt on aikamoiset psykoosit tulilla 😄
Joillain on tuo oma elämä niin tyhjää että on pakko kehitellä teorioita ja draamaa vaikka mitään sellaista ei olisi vielä edes todettu. Täällä on jo spekuloitu sivukaupalla ties mitä perheen sisäisiä ongelmia, avioeroa, mustasukkaisuutta ja perhesurmia jotka on puhtaasti näiden elämäänsä kyllästyneiden juoruja ja satuja rakastavien mammojen oman pään tuotosta. Poliisi selvittää, av mammojen ei tarvitse kehitellä tarinoita omassa päässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap siis tietää että menehtyneet ja loukkaantuneet oli samaa perhettä vaikka poliisikaan ei sitä vielä tiedä tai ei ainakaan vahvista.
Eikä ole kerrottu sitäkään kumpi autoa ajoi. Saattoi olla yhtälailla nainenkin kuskin paikalla ja se mies joku panokaveri ja tuleva uusioperheen iskä.
No ei tämä sentään nyt mitään rakettitiedettä ole.
Ihan selkeästi tässä on ollut kyseessä perhe ja teko on tahallinen. Mies ratissa.
Kesäloma-aika.
Todennäköisimmin sairauskohtaus, koska ajoi jonon keulassa normaali nopeudella eikä kiihdyttänyt.
Sydämen pysähdys, tajunnan menetys tms.
Keho menee sillon lötköksi ja kaasujalka hiipuis. Joku epilepsiakohtaus vois olla mahdollinen, enne sitä saattaa mennä tajunta mutta siten että kuitenkin toimii ja tekee jotain (esim ite riisuutunu ja lähteny kerrostalon käytävälle seikkaileen. Ja jos tulee kouristus niin sillon raajat tosiaaan jäykistyy ja noin vois käydä. Mut noista kumpikaan se ei kyllä voi olla
Entä jos vakionopeuden säädin ollut päällä
Nykyautoissa kaistavahti pitää auton omalla kaistalla viivojen välissä.
No ei ainakaan 21 mallin Volvossa pidä. Olen testannut monesti. Aikansa korjailee ja pitää kaistalla pitkäänkin. Mutta vähitellen korjausliikkeet menevät jyrkemmiksi ja mennään kaistaviivan yli puolelle tai toiselle. Sama kaverin uudemmalla isolla Pösöllä.
Hiljattain jossain päivityksissä on tullut varoitus, joka alkaa huutamaan tai ainakin vilkkumaanj kuljettajan näytössä os kädet on liian kauan irti ratista.
Ja jos viivat ovat kuluneet niin sitten se onihan tuurista kiinni reagoiko kaistavahti vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Joillain on tuo oma elämä niin tyhjää että on pakko kehitellä teorioita ja draamaa vaikka mitään sellaista ei olisi vielä edes todettu. Täällä on jo spekuloitu sivukaupalla ties mitä perheen sisäisiä ongelmia, avioeroa, mustasukkaisuutta ja perhesurmia jotka on puhtaasti näiden elämäänsä kyllästyneiden juoruja ja satuja rakastavien mammojen oman pään tuotosta. Poliisi selvittää, av mammojen ei tarvitse kehitellä tarinoita omassa päässään.
Ja sitten joku somessakin tunnettu näistä aiheista septtelevä satusetä noiden mammojen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään sairauskohtaus ei saa autoa ajatumaan määrätietoisesti vastaan tulevien kaistalle suoraan raskaan ajoneuvon keulaa kohti.
Onko omakohtaista kokemusta? Missä lukee että auto kulki määrätietoisesti ajoneuvon keulaan?
Eihän teillä sitten ole ollut tuo 50-luvun perheenpää malli voimassa josta kirjoittaja mainitsi. Ei sanonut kaikkien kotirouvien olevan kyvyttömiä, vaan puhui niistä kyvyttömistä kotirouviasta joiden miehet jakavat käskyjä ja rouvat tottelevat. Ei lie sitten sinusta puhunut?